2026-05-21, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Impulsivos
Nej det behöver man faktiskt inte göra. Jag kanske överdrev lite när jag sa "inom 5 minuter" men det sker enligt min vän väldigt snabbt. Kanske några bloss inom loppet av 20 minuter och så vaknar man 7-8 timmar senare. Enligt min vän som sagt. Men fan vad men lider dom första två veckorna utan alltså. Väldigt stor skillnad från gatucannabis faktiskt.

Japp. Det var jag som skrev det och tycker att det är konstigt att du köpte ändå. Nu kan ju samma produkt variera beroende på batch och annat men testar du en från Cookies eller för den delen upgradenatural så förstår du direkt att Faraoh är lika med att ta ut 700 spänn ur fickan och slänga dom.
Jag läste ditt meddelande efteråt men tack för tipsen, jag ska testa dem du skrev.

Det jag ser nu att det verkar som du skriver finnas bättre alternativ och billigare, tacksam för informationen.
Citera
2026-05-21, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inuteroo
Köpte från Upgrade för första gången en dryg vecka sedan, någon av deras supermix vapes som skulle vara 60% thc-a. Extremt mycket bättre än Sw*zzles "99%" jag körde på hittills. Men när jag tänkte lägga en seriös beställning nu så har dom bytt ut dem med 1ml carts på 30% THC-A som inte bara är betydligt mindre prisvärt än deras dispo vapes var, men också behöver batteri för drygt 150kr. Vet du om dom byter runt ofta? Någon chans dessa 1/2ml vapes kommer tillbaks? De var sinnessjukt sköna, hade omedelbart fyllt på med en massa.
Var står det att man behöver batteri med vapes man köper ifrån på Upgrade?
Citera
2026-05-21, 12:12
Medlem
MisterMouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cipodipo
Var står det att man behöver batteri med vapes man köper ifrån på Upgrade?
Vet inte om det står specifikt om det behövs eller inte men är det en cart, som det verkar vara, så behövs det
Citera
2026-05-21, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMouse
Vet inte om det står specifikt om det behövs eller inte men är det en cart, som det verkar vara, så behövs det
Okej där ser man.
Citera
2026-05-21, 13:45
Medlem
Swizzle har bra grönt.
Citera
2026-05-21, 19:21
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawkwind25
Nja, EU regler tolkas olika. Spanien har förbjudit alla cannabinoider HHCo, Hhcpo, Thcp och andra varianter med ett pennstreck 2025. Ingen diskussion om varianter. BARA CBD är ok. Trots att THC tolereras genom SC - social clubs och personligt bruk accepteras.
Var där för 1 månad sen och thcp thcjd och hhc finns i alla kiosker typ i ett glasskåp. Man måste fråga dom i kassan
Citera
2026-05-21, 20:30
Medlem
Fantens avatar
Det är ju faktiskt bättre för miljön med carts och ett uppladdningsbart batteri, om man bryr sig om sånt. Plus att det ser rätt slickt ut.
Citera
2026-05-21, 22:39
Medlem
Promenads avatar
Beställde precis 1ml hybrid och 1ml indica cart från uppgrade. Har aldrig vapeat men behöver nåt man kan köra i läggan då nya grannarna e kinkiga. Återkommer med recension
Citera
2026-05-21, 23:24
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Promenad
Beställde precis 1ml hybrid och 1ml indica cart från uppgrade. Har aldrig vapeat men behöver nåt man kan köra i läggan då nya grannarna e kinkiga. Återkommer med recension
Jag tyckte att hybriden var rätt sjuk men indican var påtagligt mycket galnare.
Citera
2026-05-22, 16:58
Medlem
Hej, en beställning jag gjorde visade sig skickas från Spanien istället för Sverige som jag trodde, det gäller Medvape.se och paket innehåller 5 2ml-vapes

Nu har paketet stått stilla på Arlanda sen måndag kväll och jag börjar bli nojig.

Hur stor är risken att den är tagen i tullen?
Kan jag åka dit för något?
Är husrannsakan att vänta?

Jag har länge tänkt att THC-a ska vara safe att köpa men har riktigt dålig magkänsla.
Citera
2026-05-22, 17:27
Medlem
Beställde 10g Watermelon kush. Riktigt skön indica, bra body high, ingen paranoia eller stissighet trots 30% THC. Rekommenderas, jag har haft en tolerans pause på ett par månader och brukar behöva "röka in mig". Denna slog skönt direkt, föredrar indicas över sativas alltid dock.
Citera
2026-05-23, 20:42
Medlem
Har köpt tidigare på Swizzle och blivit nöjd, köpte denna gång Manilla cream thca-a och den är som sand? bara smulas i handen.. Och det händer ingenting med den, den reagerar inte alls på värme? har ni några tips?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in