2026-05-15, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igd
Jag beställde från upgradenatural i tisdags förmiddag. Paketet har inte ens lämnats in till frakt, nån mer som beställt från dom denna veckan?

Va faan, krångar Upgrade också? Jag la en beställning igår -.-

Verkar som det händer något på THC-A marknade som gör att stora leverantörer stänger ner och inte heller levererar mottagna order?
Citera
2026-05-15, 19:14
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telperi0n
Va faan, krångar Upgrade också? Jag la en beställning igår -.-

Verkar som det händer något på THC-A marknade som gör att stora leverantörer stänger ner och inte heller levererar mottagna order?
Står ju för fan på deras hemsida att dom byter datasystem efter krångel o under tiden tar över lite extra tid..

Är övrigt blomstrar marknaden till skillnad av vad ni Sherlocks tror. Kushy har ny påfyllning av live infused blommor bla. Hayzy o swizzle rejält roliga utbud, NordicMedCan enormt bra utbud. Smoke Tower påfyllt så nä. Thca marknaden mår bra
Citera
2026-05-15, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Står ju för fan på deras hemsida att dom byter datasystem efter krångel o under tiden tar över lite extra tid..

Är övrigt blomstrar marknaden till skillnad av vad ni Sherlocks tror. Kushy har ny påfyllning av live infused blommor bla. Hayzy o swizzle rejält roliga utbud, NordicMedCan enormt bra utbud. Smoke Tower påfyllt så nä. Thca marknaden mår bra

Det stod inte där när jag var inne i förmiddags vad jag såg, men kan ha varit så att cookie-promptern blockerade fältet. Men då kan jag simma lugnt!
Citera
2026-05-16, 16:26
Medlem
Det är slut snart, tyvärr.

Folkhälsomyndigheten konstaterar att nu aktuell substans, 6a,7,8,10a-tetrahydro-1-hydroxi-6,6,9-trimetyl-3-pentyl-6H-dibenso[b,d]pyran-2-karboxylsyra med kortnamnet delta-9-THC-syra A, sedan tidigare inte är föremål för klassificeringsutredning hos myndigheten. En sådan utredning har dock initierats i samband med denna begäran om yttrande.
Folkhälsomyndigheten bedömer att 6a,7,8,10a-tetrahydro-1-hydroxi-6,6,9-trimetyl-3-pentyl-6H-dibenso[b,d]pyran-2-karboxylsyra med kortnamnet delta-9-THC-syra A med lätthet kan omvandlas till en redan narkotikaförklarad substans. Den aktuella substansen kan antas vara avsedd att användas i syfte att uppnå berusning eller annan påverkan och kan då komma att medföra fara för människors liv eller hälsa.
Citera
2026-05-16, 17:49
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telperi0n
Sitter nu på 2 veckors väntan från Uf*ria.
Köp INTE från dem i nuläget.
Förväntar mig inte att få det jag beställt och de svarar inte på något.

Vilka vapes anser ni andra vara bäst på marknaden i nuläget?

Edit: Köpte en 2ml hybrid från Upgrade på Fanten's rekommendation
Samma med mig men jag köpte 6 st vapes…..
Tur att jag köpte det med klarna engångskort.
Så jag kommer inte behöva betala för detta.
Tycker synd om er som la pengar från blånboken. Blir krångligt att få tillbaka pengarna
Citera
2026-05-16, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Samma med mig men jag köpte 6 st vapes…..
Tur att jag köpte det med klarna engångskort.
Så jag kommer inte behöva betala för detta.
Tycker synd om er som la pengar från blånboken. Blir krångligt att få tillbaka pengarna

Betalade via Swish... Lär vara omöjligt att få de pengarna tillbaka -.-
Citera
2026-05-16, 20:16
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawkwind25
Det är slut snart, tyvärr.

Folkhälsomyndigheten konstaterar att nu aktuell substans, 6a,7,8,10a-tetrahydro-1-hydroxi-6,6,9-trimetyl-3-pentyl-6H-dibenso[b,d]pyran-2-karboxylsyra med kortnamnet delta-9-THC-syra A, sedan tidigare inte är föremål för klassificeringsutredning hos myndigheten. En sådan utredning har dock initierats i samband med denna begäran om yttrande.
Folkhälsomyndigheten bedömer att 6a,7,8,10a-tetrahydro-1-hydroxi-6,6,9-trimetyl-3-pentyl-6H-dibenso[b,d]pyran-2-karboxylsyra med kortnamnet delta-9-THC-syra A med lätthet kan omvandlas till en redan narkotikaförklarad substans. Den aktuella substansen kan antas vara avsedd att användas i syfte att uppnå berusning eller annan påverkan och kan då komma att medföra fara för människors liv eller hälsa.
Nej EU tillåter inte det, dom är överstatliga tack gud
Citera
2026-05-16, 21:18
Medlem
popcorn.mannens avatar
Någon som vet om sw*zzle manali cream hash är indica eller sativa?
Citera
2026-05-17, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B4RR4845
nu förstår jag vad du menar och ja det låter rimligt..
förhoppningsvis går vi mot en ljusare framtid vad gäller detta i Sverige, det verkar som resten av europa börjar vakna upp iaf

Ja, trycket från mängden produkter i övriga Europa kommer göra att en legalisering nästan är av nöd tvungen om myndigheterna vill behålla anseende, kontroll och kunna lägga fokus på värre saker.

Tänk så många i det här landet som självmedicinerar med alkohol, eller har dåligt ölsinne, och skulle kunna sluta genom att bli Green sober, eller California sober som en del kallar det. Gott om människor som fått styr på sina liv den vägen i USA. För att inte tala om alla som sitter fast i smärtstillande eller benzo...
Citera
2026-05-18, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popcorn.mannen
Någon som vet om sw*zzle manali cream hash är indica eller sativa?
Frågar om knaster kan vara indica eller sativa 😂 goddamn
Citera
2026-05-18, 15:30
Medlem
Är det nån som förstår vad upgradenatural menar med den informationen som dom har på sin hemsida? Skickas beställningar bara på måndagar för tillfället?
Citera
2026-05-18, 16:40
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Frågar om knaster kan vara indica eller sativa 😂 goddamn

oh shit har du rökt på med snoop dogg också? frågan är ju fan legitim
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto