2026-05-19, 19:04
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stizze1
Det du beskriver är väl dråpargubbens historia? vad jag vet lämnades en anmälan om misshandel in, det finns film på händelsen,, vore intressant att läsa fupen på detta,
Läste du dåligt eller? Eller är det bara ett led i din smutskastning av K?

Den 18 september var den elvaårige pojken på Maxi och handlade tillsammans med kompisar.
Eftersom det var studiedag var de där en bra stund och sprang, enligt förhöret med pojken, i gångarna.
I förhör berättar elvaåringen att han lekte kurragömma, de gömde sig för varandra och sprang omkring.

Skaffa du fram fupen om det finns någon.
Citera
2026-05-19, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Läste du dåligt eller? Eller är det bara ett led i din smutskastning av K?

Den 18 september var den elvaårige pojken på Maxi och handlade tillsammans med kompisar.
Eftersom det var studiedag var de där en bra stund och sprang, enligt förhöret med pojken, i gångarna.
I förhör berättar elvaåringen att han lekte kurragömma, de gömde sig för varandra och sprang omkring.

Skaffa du fram fupen om det finns någon.
Smutskastning av någon som medvetet skjuter barn till den kvinnan han älskar ? Går det att smutskasta en sån fullständig förlorad avart till skitstövel? Det är ju för fan av bibliska dimensioner!!
Nja läste bara halvdåligt,, Det första med att leka kurragömma antar jag är Barnets historia,,Resten som beskriver skälva konfrontationen är väl Gubbjävels berättelse ?
Citera
2026-05-19, 20:01
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Smutskastning av någon som medvetet skjuter barn till den kvinnan han älskar ? Går det att smutskasta en sån fullständig förlorad avart till skitstövel? Det är ju för fan av bibliska dimensioner!!
Nja läste bara halvdåligt,, Det första med att leka kurragömma antar jag är Barnets historia,,Resten som beskriver skälva konfrontationen är väl Gubbjävels berättelse ?
Du kan hålla på hur mycket som helst. Faktum är att han bara fick 2 år för dråp i Hovrätten.
Det sågs som att han hade haft rätt till nödvärn även om det var mer gjort än vad som är medgivet enligt bestämmelsen om nödvärn och att omständigheterna inte har varit sådana att han svårligen kunnat besinna sig.

Men en gammal man med hjärtfel blir hotad med att bli dödad och dom var beväpnade med en stor kniv och en metallstång.
Polisen hade aldrig hunnit dig i tid och det visste han sedan tidigare.

Den äldre mannen överlevde och två psykiskt skadade ohyra dog. Det var en vinst för samhället.
Senast redigerad av Timeout 2026-05-19 kl. 20:20.
Citera
2026-05-19, 20:07
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Dråpar gubben har aldrig haft F-skatt, betyder det att hans rörelse vart svart ? Verkar varit ett riktigt orginal denna person,,
Varför sitter du och ljuger? Han har visst F-skatt i sitt AB. Det är fastighetsförvaltning och jag tror knappas att han jobbar nu vid 78 års ålder

Registrering
Bolaget bildat: 1989-08-24
Bolaget registrerat: 1990-03-01
Firmanamn registrerat: 1990-03-01
Bolagsordning: 2004-06-22
Skatteuppgifter
Arbetsgivare: Ej registrerad som arbetsgivare
F-skatt: Registrerad för F-skatt
Moms: Ej aktiv i momsregistret

Han har ingen annan inkomst än pensionen för 2022-2024. Bara lite över 200.000 per år.
Senast redigerad av Timeout 2026-05-19 kl. 20:19.
Citera
2026-05-19, 22:05
Medlem
Citat:
Varför sitter du och ljuger? Han har visst F-skatt i sitt AB. Det är fastighetsförvaltning och jag tror knappas att han jobbar nu vid 78 års ålder

Registrering
Skatteuppgifter

Han har ingen annan inkomst än pensionen för 2022-2024. Bara lite över 200.000 per år.
Läs sist sidorna i fupen, har aldrig haft f-skatt står det,,,Fint av dig att hedra gubbjäveln som avrättade barnen till kvinnan han älskar! undrar om hon ångrar att hon lyssnade till asets smickrande ord? Vad tror du?
Citera
2026-05-19, 23:26
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Läs sist sidorna i fupen, har aldrig haft f-skatt står det,,,Fint av dig att hedra gubbjäveln som avrättade barnen till kvinnan han älskar! undrar om hon ångrar att hon lyssnade till asets smickrande ord? Vad tror du?
Du är ju helt korkad. Du skriver fupen. Det finns 6 fupar. Vilken av dom? Hänvisa till rätt för det är fel.

Vill man ha rätt uppgifter söker man bl.a på Ratsit för att få rätt uppgifter. Han har F-skatt!

Ja inte fan tänker jag hedra dräggen som blev skjutna. Det hade dom gjort sig förtjänt av.

Jag har en del av dräggens domar också.
2015-05-12 blev Simon dömd för misshandel.
Simon Rauschning förekommer under fem avsnitt i belastningsregistret. Han dömdes senast den 23 maj 2012 för försök till rån till ungdomsvård

Fredrik var vid sin död misstänkt för misshandel med kniv, olaga hot samt hot mot tjänsteman och våldsamt motstånd.

2013-05-02 Fredrik blev dömd för Misshandel. Försök till misshandel. Olaga hot.
I domen finns hans belastningsregister.
Fredrik Rauschning förekommer under 14 avsnitt i belastningsregistret.
Den 24 september 2010 dömdes Fredrik Rauschning av Hässleholms tingsrätt för olaga hot och ofredande till skyddstillsyn.
Den 9 mars 2011 dömdes han av Helsingborgs tingsrätt för rån och våldsamt motstånd.
Den 19 augusti 2011 dömdes Fredrik Rauschning av Blekinge tingsrätt för övergrepp i rättssak.
Den 10 oktober 2012 dömdes Fredrik Rauschning av Helsingborgs tingsrätt för misshandel vid två tillfällen, olaga hot och ringa narkotikabrott.

2014-06-02 Fredrik blev dömd för Bedrägeri och Narkotikabrott. 3 månaders fängelse.

2015-10-14 Fredrik var vid sin död misstänkt för misshandel med kniv, olaga hot samt hot mot tjänsteman och våldsamt motstånd.

Det är bara är runt 13 procent av alla brott 2025 som blir upptäckta och uppklarade och går till dom.
Kameror hjälper till mycket vid brott numera.
2010 och tidigare var det troligtvis färre som blev uppklarade så det finns det mycket mer på dräggen.

Hoppas dräggen är på ett väldigt varmt ställe nu...

Ta och läs alla Helens sms så ser du vem som var ivrigast och skrev gulliga sms.
Senast redigerad av Timeout 2026-05-19 kl. 23:38.
Citera
2026-05-20, 07:46
Medlem
Citat:
Du är ju helt korkad. Du skriver fupen. Det finns 6 fupar. Vilken av dom? Hänvisa till rätt för det är fel.

Vill man ha rätt uppgifter söker man bl.a på Ratsit för att få rätt uppgifter. Han har F-skatt!

Ja inte fan tänker jag hedra dräggen som blev skjutna. Det hade dom gjort sig förtjänt av.

Jag har en del av dräggens domar också.
2015-05-12 blev Simon dömd för misshandel.
Simon Rauschning förekommer under fem avsnitt i belastningsregistret. Han dömdes senast den 23 maj 2012 för försök till rån till ungdomsvård

Fredrik var vid sin död misstänkt för misshandel med kniv, olaga hot samt hot mot tjänsteman och våldsamt motstånd.

2013-05-02 Fredrik blev dömd för Misshandel. Försök till misshandel. Olaga hot.
I domen finns hans belastningsregister.
Fredrik Rauschning förekommer under 14 avsnitt i belastningsregistret.
Den 24 september 2010 dömdes Fredrik Rauschning av Hässleholms tingsrätt för olaga hot och ofredande till skyddstillsyn.
Den 9 mars 2011 dömdes han av Helsingborgs tingsrätt för rån och våldsamt motstånd.
Den 19 augusti 2011 dömdes Fredrik Rauschning av Blekinge tingsrätt för övergrepp i rättssak.
Den 10 oktober 2012 dömdes Fredrik Rauschning av Helsingborgs tingsrätt för misshandel vid två tillfällen, olaga hot och ringa narkotikabrott.

2014-06-02 Fredrik blev dömd för Bedrägeri och Narkotikabrott. 3 månaders fängelse.

2015-10-14 Fredrik var vid sin död misstänkt för misshandel med kniv, olaga hot samt hot mot tjänsteman och våldsamt motstånd.

Det är bara är runt 13 procent av alla brott 2025 som blir upptäckta och uppklarade och går till dom.
Kameror hjälper till mycket vid brott numera.
2010 och tidigare var det troligtvis färre som blev uppklarade så det finns det mycket mer på dräggen.

Hoppas dräggen är på ett väldigt varmt ställe nu...

Ta och läs alla Helens sms så ser du vem som var ivrigast och skrev gulliga sms.
har jag någonstans hedrat brödernas vandel? Nej det har jag inte! Eftersom jag känner till deras kriminalitet! Ärthjärna! Jag skall åtetkomma med texten avseende gubbjävelns avsaknad av f-skatt, med 99,99% säkerhet ligger det till så här: i samband med utredning om avrättningen av bröderna hade inte gubbjäveln f-skatt, han har senare skaffat sådan! Du är rejält trög! visst jag har läst kärringens sms,, vad vill du säga med det? Gubbjäveln skrev inte sms överhuvudtaget han ringde eller samtalde då de sågs! varför försvarar du någon som avrättar sönerna till den han säger sig älska? alla utom denna gubbe hade med ett gevär i näven klarat av avhysa inkräktarna, Men inte gubbjäveln han avrättar dem! Och du ditt arsle sympatiserar med detta!
Citera
2026-05-20, 11:05
Medlem
WhiteNightFlights avatar
Citat:
alla utom denna gubbe hade med ett gevär i näven klarat av avhysa inkräktarna, Men inte gubbjäveln han avrättar dem! Och du ditt arsle sympatiserar med detta!

De allra flesta sympatiserar med detta och hade handlat likadant i samma situation.
Detta är helt klart av någon anledning personligt för dig, kanske något du bör ta med din psykolog istället?
Citera
2026-05-20, 14:32
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteNightFlight
De allra flesta sympatiserar med detta och hade handlat likadant i samma situation.
Detta är helt klart av någon anledning personligt för dig, kanske något du bör ta med din psykolog istället?
Ja det är ett minst sagt ett stört beteende. Dräggen blev skjutna 2015-10-14 och här kommer en person in över 10 år efteråt, 2026-04-17, med just nu 62 inlägg, och börjar kräkas över mannen.
Psykologen verkar vara ett akut behov.

Har hen suttit inne i över 10 år och först nu kunnat skriva ut sitt hat?

Nu har jag gått igenom 6 fupar plus domarna i Tingsrätten och Hovrätten och sökt och i ingen finns ordet F skatt eller med stavningen F-skatt.
Jag har sökt i alla 8 och i ingen finns någon personalia som skriver något om F skatt.
Senast redigerad av Timeout 2026-05-20 kl. 14:49.
Citera
2026-05-20, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteNightFlight
Ja i så fall är merparten i denna tråd hillbillies som är för utomrättsliga avrättningar, Som inte reagerar på vansinnet i att avrätta barnen till kvinnan man älskar,,, ja jag tror du har rätt! Men det är väl så det är! Jävla tur dessa personer aldrig hamnar på viktiga poster i rättskipande myndigheter!! Om det vore fallet hade det väl förordats medalj till bödeln i stället för straff? Han har ju som flertalet hillbillies i tråden : gjort samhället en tjänst!
Citera
2026-05-20, 19:00
Medlem
Citat:

Registrering
Skatteuppgifter

OK plattarsle Aktbilaga 80, sida 709 : Har aldrig haft F-skattesedel,,,,
Citera
2026-05-20, 19:06
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
har jag någonstans hedrat brödernas vandel? Nej det har jag inte! Eftersom jag känner till deras kriminalitet! Ärthjärna! Jag skall åtetkomma med texten avseende gubbjävelns avsaknad av f-skatt, med 99,99% säkerhet ligger det till så här: i samband med utredning om avrättningen av bröderna hade inte gubbjäveln f-skatt, han har senare skaffat sådan! Du är rejält trög! visst jag har läst kärringens sms,, vad vill du säga med det? Gubbjäveln skrev inte sms överhuvudtaget han ringde eller samtalde då de sågs! varför försvarar du någon som avrättar sönerna till den han säger sig älska? alla utom denna gubbe hade med ett gevär i näven klarat av avhysa inkräktarna, Men inte gubbjäveln han avrättar dem! Och du ditt arsle sympatiserar med detta!
Varför var bröderna "så vilda"?
Är det något dom har ärvt från föräldrarna eller vart kommer det ifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in