Citat:
Ursprungligen postat av
isgeten
NEj det är inte olagligt att bli LOBad eller dricka alkhol för den delen heller. Du kan lugnt fortsätta med dricka din alkhol och spetsa med lite xanor när det är lördag.
Varför har inte FK i samråd med läkare satt dig på arbetsträning? Anledningen till att du fick avslag på din lyxpension är för att de antagligen vill se hur du fungerar på en arbetsplats med andra?
Då kommer iof arbetsplatsen, FK eller läkaren kräva att du kan uppvisa drogfrihet innan du hamnar på något ställe för testa din arbetsförmåga.
Kör på det och var så där härligt lömsk och manipulativ på arbetsplatsen som bara borderliners kan vara dig så kan du ju söka sjukersättning igen.
Nu drar du alla över en kam. Jag vill inte göra detta testet pga läkarens beteende mot mig inte för jag har något och ”dölja”. Hellre att jag byter läkare och får göra tester hos en normal humanistisk läkare än en som är ute för att jävlas med mig.
Läste du ens vad jag skrev i trådens början? ”Inte till arbetsmarknadens förfogande” enligt dom.
Jag har prövat arbetsträning 2 gånger och det har slutat i sämre mående.
Sen var har jag skrivit att jag spetsar alkohol med Benzo? Har till och med skrivit att det är korkat att göra det där.
Jag är för sjuk för arbetsmarknaden återigen(enligt dom) men om jag ej lämnar tester blir de ingen sjukpenning.
Ser du inte hur dumt det låter ? Därav jag starta denna tråden.