Citat:
Ursprungligen postat av
Rebel4
Ska fråga my guy om shark line, har ej sett den på meny ännu, dock Alskan farm kom en liten batch, sin syg säger jag bara, dom har olika line allt från family line till permium line osv..slut nu men kommer mer..
Priserna är vad det är, det lönar sig att köpa minst 25g men helst 50g åt gången. Synd att svenska kronan kraftigt försvagades nu i veckan den står på 1.46 nu. Men det är fortfarande värt att åka över. Mycket bättre hasch kultur där än i Malmö.
Fan då har du lyckats röka 0.5 per dag på 30 dagar med watermelon bra jobbat, för mig finns inte det, antigen röker jag fullt ut (ca 2-3g/dag) eller ingenting alls.
Har du vart på cluben i kbh? Måste dock ha medicinsk recept!
Inte hört talas om Alaska Farm faktiskt, så många Farms som "försvinner"/byter namn och har inte lika bra koll nuförtiden.
Brukar köpa iallafall 25g åt gången eller 50g, brukar hålla mig under 50g ifall polisen skulle komma på besök eller plocka en ute och jag becknar inte nuförtiden och vill helst inte köpa en platta och sitta röka samma sort i ett par månader, spelar ingen roll om det är Static, Rosin etc man blir lite immun av samma terps hela tiden.
Har slutat att röka på morgonen, röker en joint på dagen och par små hits i glaspipa eller bongen på kvällen (rent), behövs inte mer än 0.1g när man röker bra Dry själv. Visst vissa dagar går det åt mer men brukar hålla mig på 20g i månaden sista tiden. Innan köpte jag röka för 5-6k i månaden och det håller inte i längden. Har knappt rökt sista veckan och röker inte varje dag längre.
Klubb? Skicka pm är du snäll.