2025-06-09, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Fått nog av gatuhaschet för nu, även när det är bra så är det ju inte värt det. Man bara lurar sig själv.

Ångrade mig om purple kushen också, det var nåt skumt med den.

Får nöja mig med nåt enstaka premium när det finns istället.
Vad är skumt med purple kushen?? Luktar ju svinbra, bubblar fint o lämnar en couch locked i timmar. Försvann från mitt område tyvärr igen
Citera
2025-06-09, 16:36
Medlem
Tyckte inte heller purple kush var så wow som ni verkar tycka. Lite tråkig, gick åt snabbt, luktade inte så mycket. God smak dock
Citera
2025-06-10, 20:35
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Vad är skumt med purple kushen?? Luktar ju svinbra, bubblar fint o lämnar en couch locked i timmar. Försvann från mitt område tyvärr igen

Tyckte den var schysst först när jag absade och bara däckade. Men ruset var lite sådär, smaken med. Svårt att sätta fingret på det.

Gick åt alldeles för fort också. Jag drar min slutsats: gängen kommer inte ha nån kvalitet nånsin.

Ger upp gatan, körde en period nu när det inte fanns nåt annat och jag inte hade tålamod att beställa hem utan ville ha nåt direkt. Ångrar pengarna jag la på det. Väntar fortfarande på frozen här. Kanske kommer imorrn. Håll tummarna.
Citera
2025-06-10, 23:56
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Vissa har totalt stängt just nu när man frågar.
Citera
2025-06-15, 11:47
Medlem
No_lifers avatar
Lamousse inne i gbg igen. Samma jävla piss som innan denna gången?
Citera
2025-06-15, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No_lifer
Lamousse inne i gbg igen. Samma jävla piss som innan denna gången?
Japp helt värdelöst röka, förstår inte någon som köper en platta för 5-6 k för den skiten, som att kasta pengar i sjön. Det finns massor av det så de betyder att folk faktiskt köper det 🤣🤣
Citera
2025-06-15, 16:44
Medlem
No_lifers avatar
Citat:
Japp helt värdelöst röka, förstår inte någon som köper en platta för 5-6 k för den skiten, som att kasta pengar i sjön. Det finns massor av det så de betyder att folk faktiskt köper det 🤣🤣

Haha ja 2 olika kranar har fått in denna och bägge skriver att det är 600 för 5g pch att man ej kan få mängdrabatt på denna då den var dyr i inköp 🤪
Citera
2025-06-15, 19:14
Medlem
Citat:
Haha ja 2 olika kranar har fått in denna och bägge skriver att det är 600 för 5g pch att man ej kan få mängdrabatt på denna då den var dyr i inköp 🤪
Dyr inköp hahaha dom betalar max 15kr per gram av denna skiten sen säljer plattor asdyrt eller bara lösa mängder för överpris för att folk ändå köper det, kmr inte förstå men sen har dom flesta inte provat ritkigt hash i Sverige haha
Citera
2025-06-15, 19:39
Medlem
No_lifers avatar
Citat:
Dyr inköp hahaha dom betalar max 15kr per gram av denna skiten sen säljer plattor asdyrt eller bara lösa mängder för överpris för att folk ändå köper det, kmr inte förstå men sen har dom flesta inte provat ritkigt hash i Sverige haha

Ja haschmarknaden i Sverige är ett jävla skämt. Speciellt på det senaste.
Citera
2025-06-15, 20:05
Medlem
Citat:
Ja haschmarknaden i Sverige är ett jävla skämt. Speciellt på det senaste.
Finns många anledningar varför den ser ut såhär just nu i norden, finns lite information bakåt i tråden om man pallar leta, rökat på gatan har varit överprisat och dåligt väldigt länge men på senaste är det ännu värre, även på nätet inrikes finns inte bra utbud och det mesta är såklart lamousse för 100kr grammet, finns ju dunder röka frf o beställa men det kostar alldeles för mycket 800-900kr femman typ, för några år sen kunde du fixa en okej platta drysift för typ 3500 sen några finare sorter 4-5 på nätet, innan lamousse den klassiska pollum rökat som var ändå trevligt att röka kostade ca 2500 plattan om jag minns rätt där 2010-2023 sen var det ju 2019 torka men den försvann sen, senaste 2 åren har varit tragiska (förutom för några månader sen där det ändå fanns trevliga dry sorter men plattorna va ändå för dyra)
Citera
2025-06-16, 16:13
Medlem
Nu är archetyp borta, tur i oturen att man inte hann skicka in pengar fan, skulle beställa något från Tyskland o nu är man lost igen 💀
Citera
2025-06-17, 17:42
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Kul. Säger ju det folket. Strunta i mousserna..

Väntat på dom thca-blommorna i veckor nu Lär ju vara bra.

Tror du måste provat ce förut. Deras hasch och sånt är lite trista vill jag minnas. Provade när de hade thc-h och sånt i.
Inte mig veterligen, har bara testat ST vilket var ganska okej, men priset.. My days.. Testade sedan en från DK och det var lite småskumt, visst såg man isolatet dom hade pumpat i men både smak, textur och doft var helt off. Testade därefter en annan från DK vilket var helt okej fan! Köper hellre det än gängens jävla pissröka - det kan fan dra åt helvete i alla avseenden. Kokar bara jag tänker på hur mycket pengar jag lagt i 'desperation', på bara piss.. Näe.. Cannabisflykting som du säger, det hade fan varit något! Jag är på!
Borde dra igång tältet igen alltså, men det är ju sånt jävla jobb, och småstressigt varje dag för att man bryr sig om plantorna så innihelvete, haha.

Kom du över några blommor sen? Jag har varit bortrest ett tag så har haft noll koll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in