2026-05-14, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shoozz
Återkoppla gärna om dom är värda priset.
Handlat av den personen två gånger och blivit väldigt besviken båda gångerna.
Senast var en fresh frozen som jag kastade var totalt värdelös. Var ej hash.
Kostade 5 lax för 25.
Efter en vecka sålde han 100g för 6 lax av samma sort.
Återkopplar tisdag då kommer de nog, har aldrig någonsin fått dåligt från gand va synd? Vadå fick du syntetiskt eller hur menar du?
Citera
2026-05-14, 17:40
Medlem
Någon som vet något om ''super silver haze'' gröning? runt GBG området
Citera
2026-05-14, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinefruit420
Någon som vet något om ''super silver haze'' gröning? runt GBG området
Älskar super silver Haze, kom ihåg när mitt hela rum stank citron i en vecka 🙂 men vem vet om de den strainen
Citera
2026-05-14, 18:13
Medlem
Bra tryck i Zkittlez, i klass med Black Lava, fast mer prisvärd. Kan behöva lite mer curering bara, så den får bo i en glasburk en stund.

Kickar hårt.
Citera
2026-05-14, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Älskar super silver Haze, kom ihåg när mitt hela rum stank citron i en vecka 🙂 men vem vet om de den strainen

kranen hade bubble gelato och blue magic men båda har dåligt ryckte från denna tråden så tänker testa gröningen istället förhoppningsvis inget syntetiskt eller THCa gräs
Citera
2026-05-14, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinefruit420
kranen hade bubble gelato och blue magic men båda har dåligt ryckte från denna tråden så tänker testa gröningen istället förhoppningsvis inget syntetiskt eller THCa gräs
Shi fråga vad din kran tycker, min brukar alltid säga undvik detta undvik dehär ta denna
Citera
2026-05-14, 18:57
Medlem
Citat:
Shi fråga vad din kran tycker, min brukar alltid säga undvik detta undvik dehär ta denna
förstår men han rökte på bubble gelato och blue magic som ska vara ''syntetiskt'' och ''inte äkta hash'' enligt denna tråd och han tyckte om dom båda och pratat bra om dom, gelato skulle vara standard bubbel hash bara och blue magic en frozen static, blue magic såg riktigt fin ut men läst dåligt om den från flera så undvek den, gröningen känns mer lovande dock men tror de blir ett mindre test innan större köp
Senast redigerad av pinefruit420 2026-05-14 kl. 19:00.
Citera
2026-05-14, 19:33
Medlem
Citat:
Återkopplar tisdag då kommer de nog, har aldrig någonsin fått dåligt från gand va synd? Vadå fick du syntetiskt eller hur menar du?

Okej, inväntar rapport
Det var nog inte ens syntetisk skulle jag säga.
Konsistensen var väldigt konstig samt luktade den blomma och inte weed blomma. Hände inte ett smack när man rökte den, gjorde en 1,2g fick bara ont i huvudet.
Absolut sämsta jag fått i hela mitt liv.
Citera
2026-05-14, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghettygreen
Bra tryck i Zkittlez, i klass med Black Lava, fast mer prisvärd. Kan behöva lite mer curering bara, så den får bo i en glasburk en stund.

Kickar hårt.

Hur kurerar du den?
Citera
2026-05-14, 20:29
Medlem
Bort med plasten från plattan, lägger den i bakplåtspapper, virar något varv med plastfolie sen aluminiumfolie för att hålla borta ljuset. Ner med det i en glasburk och stäng, ställer mörkt och svalt, öppnar locket någon gång då och då.

Den slår som sagt bra som det är och smular bra, men klibbar mer än t.ex. Black Lava eller den WPFF som fanns nyligen. Har jag förstått det rätt behöver den kureras lite till för att få samma konsistens.

Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr
Hur kurerar du den?
Citera
2026-05-15, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr
Ja det är G som nämns.

Idag kom de nytt igen. Alla de från concrete, hashpatty, shark line, premium royal. Fanta, banana, black lava, truffle butter påfyllda + nya sorter

Blev sugen på att testa peanut butter breath shark line 90 u. 8 f 1500 som droppade idag

Skulle köpt 25g/50g av Zkittles 120/73u eller åkt till Köpenhamn och köpt Casa Royal shark line, tycker det blir för dyrt i Sverige. Går ju om man bara ska köpa för en röding men ska man handla för par tusen så åk över istället.

Mycket fina sorter nu i Sverige/Dk, tar nog ett uppehåll nu när jag rökt min sista bit och håller mig tills jag åker till Köpenhamn. Man måste ta en tolerers paus varje månad, annars blir man inte stukad på samma sätt och det blir dyrt att röka Dry Sift varje dag...men jag lyckades hålla mig 15g watermelon Z i 4 veckor plus jag har rökt lite annat när jag blivit bjuden men har dragit ner på rökning rätt mycket.
Citera
2026-05-15, 14:18
Medlem
Rebel4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gelato33
Skulle köpt 25g/50g av Zkittles 120/73u eller åkt till Köpenhamn och köpt Casa Royal shark line, tycker det blir för dyrt i Sverige. Går ju om man bara ska köpa för en röding men ska man handla för par tusen så åk över istället.

Mycket fina sorter nu i Sverige/Dk, tar nog ett uppehåll nu när jag rökt min sista bit och håller mig tills jag åker till Köpenhamn. Man måste ta en tolerers paus varje månad, annars blir man inte stukad på samma sätt och det blir dyrt att röka Dry Sift varje dag...men jag lyckades hålla mig 15g watermelon Z i 4 veckor plus jag har rökt lite annat när jag blivit bjuden men har dragit ner på rökning rätt mycket.

Ska fråga my guy om shark line, har ej sett den på meny ännu, dock Alskan farm kom en liten batch, sin syg säger jag bara, dom har olika line allt från family line till permium line osv..slut nu men kommer mer..

Priserna är vad det är, det lönar sig att köpa minst 25g men helst 50g åt gången. Synd att svenska kronan kraftigt försvagades nu i veckan den står på 1.46 nu. Men det är fortfarande värt att åka över. Mycket bättre hasch kultur där än i Malmö.

Fan då har du lyckats röka 0.5 per dag på 30 dagar med watermelon bra jobbat, för mig finns inte det, antigen röker jag fullt ut (ca 2-3g/dag) eller ingenting alls.

Har du vart på cluben i kbh? Måste dock ha medicinsk recept!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in