Tycker hela hans person lyser golddigger med ett allmänt utseende för en man i övre medelåldern. Och vad han visar nu är det väl ypperligt för PW att backa. Hans förlegade kvinnosyn visas tydligt. Han skulle bara vara jävligt tacksam och tyst ställa sig med förklädet på.
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
👏 Fantastiskt bra skrivet! CB kunde väl tänkt ett varv extra när han gifte in sig i Cirkus Wahlgren. Lite mer som Wallenberg, deras motto är ju ’ verka utan att synas’.
Tänk om han valt en cool, låg och diskret framtoning. Och bara funnits där som en gudabenådad äkta make. För visst är han ett kap eller…? 👀
Märklig matchmake de där två.
Pernillas liv är offentligt, liksom hela hennes familj med släkt och vänner. Hennes talanger på scen och framför kamera är odiskutabla. Däremot är ordning och reda och hushållsarbete inte hennes grej. Osar unken och förlegad kvinnosyn när man slår ner på hennes brister där. Att en kvinna som inte håller ordning i hemmet hånas för det är en fördomsfull rest från hemmafrutiden. Pernilla borde ha en huslig och händig man vid sin sida. Som glatt sköter allt det praktiska. Utan att klaga. Som stöttar hennes karriär och är stolt över sin omtyckta framgångsrika fru. Som konsekvent visar sitt stöd för henne. I allt. Utåt.(sina problem löser man när tekniken är avstängd och ingen hör). Orkar han inte hennes tempo får han ha ett hemmaliv i lugn och ro. Förstå att sådant ingår i hennes yrkeskarriär samt acceptera att hon gillar att vara där det händer saker. Tyvärr är sådana män sällsynta. Och känslostyrda lätt virriga kvinnor som Pernilla faller för typer ( Bauer) som mest bara är energidränerande problem - mellan känslostormarna.
Håller med, mycket bra skrivet. Hoppas Ps familj och vänner stöttar henne i att lösgöras sig.
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Exakt! Han verkar ju själv jävligt handikappad vad gäller ordning och reda. Man är ju liksom inte pedant för att man torkar av diskbänken.
Städerskan kan han väl kicka då och göra det själv. Borde han hinna med sitt 8-17 jobb. Nä han gnäller på henne men är precis lika bekväm själv. Skillnaden är att hon jobbar 1000 gånger mer än honom och tidigare hade han bara ett Atterfallshus att hålla rent. Latjävel som borde ta över städning och trädgårdsarbete själv. Det hinner han.Har han ens dragit i 1 trallskruv i soldäcket själv? Nej skönare att se andra jobba...
Jävla fjolla som med hull och hår anammat den bekvämaste livsstilen, som hon dessutom betalar för. Hoppas verkligen att hon lämnar honom. Äcklig !🤮
Tycker hela hans person lyser golddigger med ett allmänt utseende för en man i övre medelåldern. Och vad han visar nu är det väl ypperligt för PW att backa. Hans förlegade kvinnosyn visas tydligt. Han skulle bara vara jävligt tacksam och tyst ställa sig med förklädet på.
Solklart golddigger som kämpar med näbbar och klor för sina 15 minuter i rampljuset.
Ni ska se att smilfinken sitter bänkad på Allsången i sommar.
Jag förstår mig verkligen inte på det här hackandet på CB. Tycker han verkar vara en helt vanlig 60-årig man.
Det kan jag inte hålla med om. Uppfattar honom som egenkär narcissist som manipulerar Pernilla genom att påpeka hur fel hon gör och hur han ska tala om hur hon ska vara för att bli rätt… Sedan jag såg honom peka på sina egna frampressade tårar har jag inte sett honom som ”en vanlig man” 🙄
Det kan jag inte hålla med om. Uppfattar honom som egenkär narcissist som manipulerar Pernilla genom att påpeka hur fel hon gör och hur han ska tala om hur hon ska vara för att bli rätt… Sedan jag såg honom peka på sina egna frampressade tårar har jag inte sett honom som ”en vanlig man” 🙄