2026-05-15, 21:28
  #10285
Medlem
2 st har grattat Jackie 6 st har grattat Patrik på Facebook. De som har sååå många vänner
Citera
2026-05-15, 21:32
  #10286
Medlem
Antagligen blir ett av namnen Jack.
Citera
2026-05-15, 22:10
  #10287
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Antagligen blir ett av namnen Jack.

Kanske " Svarten"
Iaf som mellannamn
Citera
2026-05-15, 23:42
  #10288
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
Kanske " Svarten"
Iaf som mellannamn
Vore ju härligt att bli döpt efter Sveriges största psykopat.

Man kan ju bara tänka sig hur mamma Jacky lär glorifiera aset för sin avkomma
Citera
2026-05-16, 00:22
  #10289
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Vore ju härligt att bli döpt efter Sveriges största psykopat.

Man kan ju bara tänka sig hur mamma Jacky lär glorifiera aset för sin avkomma

Det hoppas jag att även någon av dem två inser är fel. Däremot Jack i mellannamn ser jag inga konstigheter med, tvärt om.
Citera
2026-05-16, 00:49
  #10290
Medlem
Jag hoppas BB gör en orosanmälan vilket de har skyldighet enligt lag att göra.
Citera
2026-05-16, 03:39
  #10291
Medlem
Skvallerbloggen hade gjort ett inlägg om att hon varit ute och svingat. I skrift. På insta...
Fetton kan inte slåss, trötta inte ut dig o din obefintliga kondis i onödan jackan…. luktade nog salt av affekten vid formulerandet av hur tuff du är :-p

Du är inte svarten, skaffa ett eget liv för fan fyller hon inte 40 ?!
Citera
2026-05-16, 08:21
  #10292
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
2 st har grattat Jackie 6 st har grattat Patrik på Facebook. De som har sååå många vänner

Jättemånga grattade farmor. Själv grattar jag nära vänner irl o inte på Facebook.
Citera
2026-05-16, 09:09
  #10293
Medlem
Nu ska de hem och äta sin näringsrika mat efter att de själva minsann allt valde att vara kvar eftersom de inte hade sovit
Citera
2026-05-16, 09:17
  #10294
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Nu ska de hem och äta sin näringsrika mat efter att de själva minsann allt valde att vara kvar eftersom de inte hade sovit

Åker de hem idag? Skulle inte tro att 2 föräldrar får va kvar pga ingen sömn. Hur många dagar var de där? O vad kostar BB i den regionen? 930 kr blir det per dag om Patrik var med.
__________________
Senast redigerad av Cianneli 2026-05-16 kl. 09:24.
Citera
2026-05-16, 09:42
  #10295
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Åker de hem idag? Skulle inte tro att 2 föräldrar får va kvar pga ingen sömn. Hur många dagar var de där? O vad kostar BB i den regionen? 930 kr blir det per dag om Patrik var med.

The one and only Jackie förutsätter att de gör ett undantag eftersom hon är influenser, amatör skådis, bulldog mamma och förlovad (fast ringarna är sålda) med Patrik.
Citera
2026-05-16, 09:43
  #10296
Medlem
"Han äter redan som en femdagarsbebis" Vad betyder ens det? Er son är vadå, tre dagar gammal och han äter som om han vore fem dagar? Otroligt Jackie, verkligen. Är sånt här en grej bland folk som har barn? Det konstaterande var i alla fall tydligen värt en uppdatering. Idag ska de få åka hem och "längtar till sin egna näringsrika mat" vilket också är en konstig sak att säga. Säg bara att du saknar hemlagat, varför måste "näringsrik" petas in när det är uppenbart att alla i familjen äter förmycket av precis allt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in