2026-04-07, 05:04
  #9685
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobygoldfish
Jackie's rant var från oktober 2024, det här är krönikan https://amelia.expressen.se/anne-haavisto-traffarna-med--min-kk-trasslade-till-det-i-hjartat/

Alltså ändå fint skrivet om känslor bara? Knappast nån vulgär eller på något sätt provocerande eller uthängande text, det var Jackie själv som hängde ut Patrik och den här journalisten. Obegripligt. Jag har kvar print screensen från Jackie's meltdown och kan dela dem i DM om någon vill ha dem. Jag vet att det finns sidor r man kan dela anonymt bla bla men jag litar inte på det och jag är på tok för anställd för att hinna kolla upp hur det funkar.


Men det är väl bara i Jackies hjärna det har hänt? Är ju så hon gör med folk gång på gång man kunnat se ända sen hon hade sin blogg.
Citera
2026-04-07, 08:03
  #9686
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobygoldfish
Jackie's rant var från oktober 2024, det här är krönikan https://amelia.expressen.se/anne-haavisto-traffarna-med--min-kk-trasslade-till-det-i-hjartat/

Alltså ändå fint skrivet om känslor bara? Knappast nån vulgär eller på något sätt provocerande eller uthängande text, det var Jackie själv som hängde ut Patrik och den här journalisten. Obegripligt. Jag har kvar print screensen från Jackie's meltdown och kan dela dem i DM om någon vill ha dem. Jag vet att det finns sidor r man kan dela anonymt bla bla men jag litar inte på det och jag är på tok för anställd för att hinna kolla upp hur det funkar.
Tack!
Så var det ja.
Ska kolla igenom det.
Citera
2026-04-07, 09:13
  #9687
Medlem
Hoppas soc håller ett öga på wt familjen. Stackars unge att hamna i en så redan trasig familj. Pillertrillande nervvrak till morsa och lågbegåvad farsa...
Citera
2026-04-07, 09:20
  #9688
Medlem
Nu är mamma Jacky på amöbarant igen.
Sitter väl ensam där i lyxen på BV då knullkarln är på arbetsträning
Citera
2026-04-07, 19:36
  #9689
Medlem
Nu är mamma Jackie igång med att hormonerna spökar..
Citera
2026-04-07, 19:59
  #9690
Medlem
Ja ibland vill hon bo själv med barnet i skogen.
Tänk ett barn ta hand om ett spädbarn.

Kul för knullkarln att han fått läsa en bok som passar hans utvecklingnivå. Tror faktiskt den boken kan lura honom.

Men tänk när en hormonstinn mamma Jacky som gråter. Undra om hon bara hotar verbalt eller även fysiskt?
Citera
2026-04-07, 20:04
  #9691
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Ja ibland vill hon bo själv med barnet i skogen.
Tänk ett barn ta hand om ett spädbarn.

Kul för knullkarln att han fått läsa en bok som passar hans utvecklingnivå. Tror faktiskt den boken kan lura honom.

Men tänk när en hormonstinn mamma Jacky som gråter. Undra om hon bara hotar verbalt eller även fysiskt?


Hon har rätt, de hade kunnat ha en tv-serie. Det hade blivit gaaaaaalet i värsta big brother andan.

2 förståndshandikappade muppar med alkohol/knark-problem herregud asså 🤦‍♂️

O nu ska en unge växa upp i det här också.. Lägg sen till en vingklippt hunnajävel som pissar inne och en galen, psyksjuk svärmor som lurar av stackars änkor sina sista slantar…
Citera
2026-04-07, 22:26
  #9692
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtefarsan1234
Hon har rätt, de hade kunnat ha en tv-serie. Det hade blivit gaaaaaalet i värsta big brother andan.

2 förståndshandikappade muppar med alkohol/knark-problem herregud asså 🤦‍♂️

O nu ska en unge växa upp i det här också.. Lägg sen till en vingklippt hunnajävel som pissar inne och en galen, psyksjuk svärmor som lurar av stackars änkor sina sista slantar…

De kommer inte få ha kvar barnen.
Citera
2026-04-08, 04:56
  #9693
Medlem
Vad exakt håller J på med? Fantiserar om att bli filmad? Vad för bok menade ni? O det med bo i skogen?
Citera
2026-04-08, 05:44
  #9694
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Vad exakt håller J på med? Fantiserar om att bli filmad? Vad för bok menade ni? O det med bo i skogen?

De har fått en pekbok som Patrik står i köket och granskar så att det inte är någon "propaganda" i den. Som om han har något rätt eller ens förstånd att avgöra det hahaha. Kul som någon annan skrev att det är bra att han håller i en bok i alla fall, första bok jag sett han titta på. Och det där med att "bo i skogen"... Jackie har under gårdagen spammat insta stories med glammiga reels på folk som campar och verkar leva någon typ av influencer-skogsliv och hon menar att hennes hormoner röjer runt och hon ibland bara vill ta ungen och bo i skogen, antar jag? För att... Jag vet inte? Det är bättre i skogen? Hon är en sån distinkt friluftsmänniska? Jag tror hon vill framstå som beskyddande och moderlig eller nåt men i vanlig ordning blir det pannkaka och hon framstår som ett förvuxet barn.
Citera
2026-04-08, 05:47
  #9695
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtefarsan1234
Hon har rätt, de hade kunnat ha en tv-serie. Det hade blivit gaaaaaalet i värsta big brother andan.

2 förståndshandikappade muppar med alkohol/knark-problem herregud asså 🤦‍♂️

O nu ska en unge växa upp i det här också.. Lägg sen till en vingklippt hunnajävel som pissar inne och en galen, psyksjuk svärmor som lurar av stackars änkor sina sista slantar…

Varför är det alltid "vingklippt hundjävel" från din sida? Inte sällan du skriver att de borde avliva den heller, vad fan är grejen med det? Inte alls optimalt att de här människorna har hussjur men vad är det för konstig personlig hang-up du har på Svennis?
Citera
2026-04-08, 07:25
  #9696
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobygoldfish
Varför är det alltid "vingklippt hundjävel" från din sida? Inte sällan du skriver att de borde avliva den heller, vad fan är grejen med det? Inte alls optimalt att de här människorna har hussjur men vad är det för konstig personlig hang-up du har på Svennis?
Det undrar jag också! Oavsett så har hunden inte gjort något ont så varför spy galla över honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in