2026-05-13, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Eller hur 🫣
Hon beter sig som en tonåring , visste jag ej att hon hade barn .
Hade jag aldrig kunnat gissa att hon är mamma till 2 barn .

Ja så är livet som Hockey fru att det blir mycket träning många matcher man ses knappt och för N blir det ännu mer påtagligt , hon är mer el mindre ensamstående med 2 barn .

Måste bara på minnas igen att N faktiskt kastar sten i glashus . Hon har suttit i månader och beklagat sej att A inte är en närvarande pappa och att han ej bryr sig om C

Men hon är helt ok med att V är frånvarande pappa och knappt ser lilla C.
Och sen dessutom väljer att bo själv i Stockholm då han bor kvar i Karlstad. För inte tror jag han orka pendla fram och tillbaka mellan varje träning el match

Vs föräldrar måste ju undra och känna sig blåsta på att inte träffa barnbarnen så ofta .
Jag som mamma , farmor och svärmor hade också känt mig obekväm om minna barnbarn kom i kläm pga att man väljer drömmar karriären framför sina barn .
V hade hockeyn sen innan och N visste vad hon gav sig in på när hon träffa V .

Man skaffar ej barn när man ej kan ta hand om dom själva . Vet att dom påpekar att vi inte ser allt 24/7 men då kanske man inte ska dela med sig allt och framförallt inte skriva att man varit i studion från tidigare morgon sent in på natten .

Hon kanske är glad över att få leka med de andra flickorna 😅😅 verkar sakna andra vänner så gå. Kanske passar på …
Ja måste va en väldigt knepig låt som tar sån tid att sätta
Citera
2026-05-14, 07:59
Medlem
Vad är det på riktigt för fel på Nicci och hennes mamma. Prata om Zlatan är bra i sängen eller inte och ha det som clickbait? Något måste ju verkligen ha påverkat dem att ha en sån kompisrelation att det nästan blir obehagligt. Plus att de ens pratar om en så stor idrottsikon på det sättet?
Citera
2026-05-14, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Vad är det på riktigt för fel på Nicci och hennes mamma. Prata om Zlatan är bra i sängen eller inte och ha det som clickbait? Något måste ju verkligen ha påverkat dem att ha en sån kompisrelation att det nästan blir obehagligt. Plus att de ens pratar om en så stor idrottsikon på det sättet?

Tänkte detsamma 🙄🙄🙄 J verkar ju helt sinnessjuk 🤯
Citera
2026-05-14, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalen78
Tänkte detsamma 🙄🙄🙄 J verkar ju helt sinnessjuk 🤯

Tänk om en far och son eller far och dotter skulle suttit så och raljerat om exempelvis Charlotte Kalla eller en annan kvinnlig idrottare? Som inte har ett endaste jäkla dugg med dem att göra?
Citera
2026-05-14, 11:07
Medlem
J's instastory igår,...
* Gör hon aldrig något själv eller har hon inte körkort kanske?? Tänker på när hon säger "vi" var hos diabetessköterskan..
*Sitter hon och läser vad hon ska säga? Tänkt på det flera ggr.
* Dom skulle prata nåt om hur jobbigt det är att ta en paus i förhållandet, vad handlade det om eller bara clickbait??
Citera
2026-05-14, 14:55
Medlem
Nu har inte jag sett det senaste poddavsnittet men i Pitchen väljer alltså J att öppet objektifiera Z genom att förflytta hans roll som fotbollsspelare till hans sexualitet och attraktionsvärde 🙈🫨.

J lägger även ut en länk till Z IG-profil i Pitchen.
Varför gör man det? & Var finns etiken och moralen i att skapa clickbaits på en annan offentlig människas namn på det sättet J gör?

J & N verkar söka ett stort mått av uppmärksamhet och "klick" genom återkommande sexrelaterade kommentarer då det ofta väcker en hel del reaktioner.
På något konstigt sätt känns det så sliskigt och som om de helt snöat in sig på ett ämne de vägrar att lämna därhän.

Det kan vara ett fullt medvetet sätt att försöka "sticka ut" och eller göra trevande försök att skapa content i ett överfullt poddutbud.

Just nu känns det som om N & J gör allt tillsammans. Där N är, är även mamma & vise versa.
Senast redigerad av Artmovie 2026-05-14 kl. 15:16.
Citera
2026-05-14, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Nu har inte jag sett det senaste poddavsnittet men i Pitchen väljer alltså J att öppet objektifiera Z genom att förflytta hans roll som fotbollsspelare till hans sexualitet och attraktionsvärde 🙈🫨.

J lägger även ut en länk till Z IG-profil i Pitchen.
Varför gör man det? & Var finns etiken och moralen i att skapa clickbaits på en annan offentlig människas namn på det sättet J gör?

J & N verkar söka ett stort mått av uppmärksamhet och "klick" genom återkommande sexrelaterade kommentarer då det ofta väcker en hel del reaktioner.
På något konstigt sätt känns det så sliskigt och som om de helt snöat in sig på ett ämne de vägrar att lämna därhän.

Det kan vara ett fullt medvetet sätt att försöka "sticka ut" och eller göra trevande försök att skapa content i ett överfullt poddutbud.

Just nu känns det som om N & J gör allt tillsammans. Där N är, är även mamma & vise versa.

Jag fattar inte. Vill hon gifta bort Nicci med Zlatan nu. Det räcker inte att hon döpt en hund efter honom?
Citera
2026-05-14, 17:25
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Nu måste jag hålla med om att det är något som inte stämmer i mormor Jeanettes huvud.
Jag har alltid tänkt (och skrivit här) att det är tur att Nicci och barnen har henne men blev tveksam.

I en reklam för podden sitter Nicci med Chailey i famnen och pratar om bomber de ska släppa, då tar mormor Jeanette tag i sina bröst och bollar med dem och säger bomber hahaha.

Tänk om det var morfar som satt där och de hade pratat om typ gurkor och han hade börjat dra i sin k*k?

Hade Nicci tyckt att det var okej?
Varför tycker hon att det är okej att mormor bollar med sina intima delar?

Vad är budskapet?

Det där med Zlatan var inte heller okej, men Nicci och Jeanette verkar vilja ha trekant med honom.
Hoppas att Viktor kan se vad som händer men han är nog förblindad av kärlek till Nicci eller härdar han ut för barnens skull?
Han vet väl vid detta laget hur svårt det kommer att bli för honom att träffa sin dotter om han inte "uppför" sig, Chiara kommer han nog aldrig mer få se om han säger ifrån.
Citera
2026-05-14, 17:37
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Eller hur 🫣
Hon beter sig som en tonåring , visste jag ej att hon hade barn .
Hade jag aldrig kunnat gissa att hon är mamma till 2 barn .

Ja så är livet som Hockey fru att det blir mycket träning många matcher man ses knappt och för N blir det ännu mer påtagligt , hon är mer el mindre ensamstående med 2 barn .

Måste bara på minnas igen att N faktiskt kastar sten i glashus . Hon har suttit i månader och beklagat sej att A inte är en närvarande pappa och att han ej bryr sig om C

Men hon är helt ok med att V är frånvarande pappa och knappt ser lilla C.
Och sen dessutom väljer att bo själv i Stockholm då han bor kvar i Karlstad. För inte tror jag han orka pendla fram och tillbaka mellan varje träning el match

Vs föräldrar måste ju undra och känna sig blåsta på att inte träffa barnbarnen så ofta .
Jag som mamma , farmor och svärmor hade också känt mig obekväm om minna barnbarn kom i kläm pga att man väljer drömmar karriären framför sina barn .
V hade hockeyn sen innan och N visste vad hon gav sig in på när hon träffa V .

Man skaffar ej barn när man ej kan ta hand om dom själva . Vet att dom påpekar att vi inte ser allt 24/7 men då kanske man inte ska dela med sig allt och framförallt inte skriva att man varit i studion från tidigare morgon sent in på natten .

Det är väldigt tråkigt för barnen att både mamma och pappa var så omogna att de skaffade barn inom några veckor och inte kände varandra, de hade inte bestämt boende eller något annat.
Viktor hyr ett jättefint kedjehus av Färjestad och trodde nog att Nicci skulle flytta dit men så blev det inte så nu är han i Karlstad och hans dotter, bonusdotter och fru bor i Stockholm.

Nu har de även köpt hus där också men han kommer inte kunna bo där på många år, när hans kontrakt i Färjestad löper ut så vet man inte var han får erbjudanden att spela?
Förutsatt att han kommer tillbaka helt efter sin skada, hoppas verkligen det, han behöver hockeyn för att må bra psykiskt och fysiskt.
Citera
2026-05-14, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Det är väldigt tråkigt för barnen att både mamma och pappa var så omogna att de skaffade barn inom några veckor och inte kände varandra, de hade inte bestämt boende eller något annat.
Viktor hyr ett jättefint kedjehus av Färjestad och trodde nog att Nicci skulle flytta dit men så blev det inte så nu är han i Karlstad och hans dotter, bonusdotter och fru bor i Stockholm.

Nu har de även köpt hus där också men han kommer inte kunna bo där på många år, när hans kontrakt i Färjestad löper ut så vet man inte var han får erbjudanden att spela?
Förutsatt att han kommer tillbaka helt efter sin skada, hoppas verkligen det, han behöver hockeyn för att må bra psykiskt och fysiskt.

Något är verkligen fel. Det är fan inte normalt att inte vara med sin man. Mannen till sitt barn. För att hänga med sin sexfixerade mamma??? För i helvete Viktor. Vad håller ni på med?
Citera
2026-05-14, 21:47
Medlem
Citat:
Nu måste jag hålla med om att det är något som inte stämmer i mormor Jeanettes huvud.
Jag har alltid tänkt (och skrivit här) att det är tur att Nicci och barnen har henne men blev tveksam.

I en reklam för podden sitter Nicci med Chailey i famnen och pratar om bomber de ska släppa, då tar mormor Jeanette tag i sina bröst och bollar med dem och säger bomber hahaha.

Tänk om det var morfar som satt där och de hade pratat om typ gurkor och han hade börjat dra i sin k*k?

Hade Nicci tyckt att det var okej?
Varför tycker hon att det är okej att mormor bollar med sina intima delar?

Vad är budskapet?

Det där med Zlatan var inte heller okej, men Nicci och Jeanette verkar vilja ha trekant med honom.
Hoppas att Viktor kan se vad som händer men han är nog förblindad av kärlek till Nicci eller härdar han ut för barnens skull?
Han vet väl vid detta laget hur svårt det kommer att bli för honom att träffa sin dotter om han inte "uppför" sig, Chiara kommer han nog aldrig mer få se om han säger ifrån.

Citat:

Något är riktigt jäkla skevt här !!

Dessa 2 har inget tänk över huvudtaget . V har själv gått med på detta att ej leva nära sin fru och barn vilket för mig är ofattbart. Man kan ju undra varför 🤔
Visst han har sin hockey men han har väl mål i mun och kunde faktiskt sagt nej detta går jag ej med på då det är hans barn med .
Vet att V hyr ett hus av Färjestad det var meningen att N skulle bo där tillsammans med han .
Vilket också framkom i reportaget
Men huxflux flyttar N hem och dom köper sen ett hus som V kommer knappt var i pga hockey hur sjukt är inte det .

Man skaffar väl ett hus som hela fam ska tillbringa i ,det är ju inte bara att skaffa ett mycket som ska underhållas osv tror knappast N är en sån person .
Och hur kommer det sig att N inte vill vara där sin man är el bo med honom .
Då det ända hon har tjatat om är den perfekta fam.
Men istället väljer hon att leva ut sin dröm och tillbringa sin tid med hennes sexfixerade mamma än sin egen barn och man
Tragiskt tycker jag
Senast redigerad av Famlove 2026-05-14 kl. 21:50.
Citera
2026-05-15, 17:40
Medlem
Någon som har mer info gällande A och hans umgänge med C? ❤️

Tror ni det kommer bli varannan vecka så småningom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in