Citat:
Läste om V's skada och operation, på Hockeynews..
"På hemmaplan har frun Nicci Hernestig fått ta det stora ansvaret när Lodin har hoppat runt på kryckor.
– Nicci har gjort ett otroligt jobb och varit helt fantastisk. Hon har fått dra ett större lass nu genom det här och det har hon verkligen gjort bra."
Min första tanke var att NÄR har hon haft TID att ens hålla på att pendla och varför läggs det inte ut några foton på V och lilla C isf? (Hon kanske har lagt ut på Instagram? Jag ser inget från henne där)
"På hemmaplan har frun Nicci Hernestig fått ta det stora ansvaret när Lodin har hoppat runt på kryckor.
– Nicci har gjort ett otroligt jobb och varit helt fantastisk. Hon har fått dra ett större lass nu genom det här och det har hon verkligen gjort bra."
Min första tanke var att NÄR har hon haft TID att ens hålla på att pendla och varför läggs det inte ut några foton på V och lilla C isf? (Hon kanske har lagt ut på Instagram? Jag ser inget från henne där)
Citat:
Nej jag tror det med. Dessa citat/kloka ord är ofta tillägnade familjemedlemmar som sagt, i detta fallet troligen N. Tack detsamma ☀️🌻
Ja precis. Kanske därför det dök upp ett inlägg på paret för en stund sen (fick också känslan av att det var gamla bilder?) och låtvalet kanske har en betydelse. Eller så överanalyserar jag med...
"So even if I could, wouldn't go back where we started
I know you're still waiting, wondering where my heart is
Praying things won't change, but the hardest part is
You're realizing maybe I, maybe I ain't the same
And what you're waiting for ain't there no more anyway
Held you up so highly, deep under your spell
Your opinions would define me, this time I made some for myself
'Cause lately I been certain there's no further to go
Yeah, you had the chance to love me but apparently you won't
No, you won't"
Ja precis. Kanske därför det dök upp ett inlägg på paret för en stund sen (fick också känslan av att det var gamla bilder?) och låtvalet kanske har en betydelse. Eller så överanalyserar jag med...
"So even if I could, wouldn't go back where we started
I know you're still waiting, wondering where my heart is
Praying things won't change, but the hardest part is
You're realizing maybe I, maybe I ain't the same
And what you're waiting for ain't there no more anyway
Held you up so highly, deep under your spell
Your opinions would define me, this time I made some for myself
'Cause lately I been certain there's no further to go
Yeah, you had the chance to love me but apparently you won't
No, you won't"
V lär ha det tufft att försöka tyda alla tjejers låtval 😅😅