2026-05-11, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
Läste om V's skada och operation, på Hockeynews..
"På hemmaplan har frun Nicci Hernestig fått ta det stora ansvaret när Lodin har hoppat runt på kryckor.

– Nicci har gjort ett otroligt jobb och varit helt fantastisk. Hon har fått dra ett större lass nu genom det här och det har hon verkligen gjort bra."
Min första tanke var att NÄR har hon haft TID att ens hålla på att pendla och varför läggs det inte ut några foton på V och lilla C isf? (Hon kanske har lagt ut på Instagram? Jag ser inget från henne där)

Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Nej jag tror det med. Dessa citat/kloka ord är ofta tillägnade familjemedlemmar som sagt, i detta fallet troligen N. Tack detsamma ☀️🌻

Ja precis. Kanske därför det dök upp ett inlägg på paret för en stund sen (fick också känslan av att det var gamla bilder?) och låtvalet kanske har en betydelse. Eller så överanalyserar jag med...

"So even if I could, wouldn't go back where we started
I know you're still waiting, wondering where my heart is
Praying things won't change, but the hardest part is
You're realizing maybe I, maybe I ain't the same
And what you're waiting for ain't there no more anyway
Held you up so highly, deep under your spell
Your opinions would define me, this time I made some for myself
'Cause lately I been certain there's no further to go
Yeah, you had the chance to love me but apparently you won't
No, you won't"

V lär ha det tufft att försöka tyda alla tjejers låtval 😅😅
Citera
2026-05-11, 18:18
Medlem
😅
& Nu har I*abe**a F ändrat/redigerat musiken till instrumentalt i det inlägg på TT som omnämndes tidigare här i tråden.🤔

På uppmaning av vem?
Någon i kretsen som läser denna tråd månne?

😵‍💫
Senast redigerad av Artmovie 2026-05-11 kl. 18:21.
Citera
2026-05-11, 19:02
Medlem
Vet inte, men han verkar ha en typ. Feminina smala tjejer med urringning och långt hår med flirtiga inlägg på Instagram.
Citera
2026-05-11, 21:04
Medlem
Finns ett nyinlagt klipp på TT (Värmlands Folkblad) där VHL och JN samt EA deltog som måldomare och bubbel blåsare i Varg-Loppet (Karlstad) idag.

VHL strör rosor över "frugan".

Kanske är man något överanalytisk & tolkar signalerna som kommer upp på SM i relationen mellan V & N mer orätt än rätt? Eller?

🙄🤔
Senast redigerad av Artmovie 2026-05-11 kl. 21:08.
Citera
2026-05-11, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Finns ett nyinlagt klipp på TT (Värmlands Folkblad) där VHL och JN samt EA deltog som måldomare och bubbel blåsare i Varg-Loppet (Karlstad) idag.

Kanske är man något överanalytisk & tolkar signalerna som kommer upp på SM i relationen mellan V & N mer orätt än rätt? Eller?

🙄🤔
Hm , ska jag vara ärlig så tror jag faktiskt inte vi tolkar så himla fel .

Då det är allmänt känt att J och N lägger upp kryptiska citat texter el låtar så fort dom känner sig sårade el kränkta av något slag så här var det redan under Ben tiden så inget nytt .

Och nej det är inte heller en slump att V säger saker om sin fru el ger beröm . Tror mycket handlar om att rädda sitt eget skin och för att få folk att sluta spekulera .
Det krävs mycket mer än några ord för att dom ska övertyga mig att allt är så bra och perfekt
Citera
2026-05-11, 21:34
Medlem
Citat:

🙄🤔

Han är hunsad. Behöver prisa Nicci för att hon ska ge honom en chans till.
Citera
2026-05-12, 19:52
Medlem
Och hennes fjantiga dans videos 😅
Citera
2026-05-12, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Och hennes fjantiga dans videos 😅

😅 Lite tonårs-stuk på den du.......
Trodde N hade mognat, men ack så man kan bedra sig.

Undrar vad V:s föräldrar "Farmor & Farfar ser på situationen med barn, barnbarn och hus i Stockholm?

Såg SHL- schemat (Sep.-Mars)
Inte många matcher i Stockholm för V. Blir mycket pendling för honom om han ska få träffa N & Barnen som en fullgod Make och Pappa.
Senast redigerad av Artmovie 2026-05-12 kl. 23:28.
Citera
2026-05-12, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Hm , ska jag vara ärlig så tror jag faktiskt inte vi tolkar så himla fel .

Då det är allmänt känt att J och N lägger upp kryptiska citat texter el låtar så fort dom känner sig sårade el kränkta av något slag så här var det redan under Ben tiden så inget nytt .

Och nej det är inte heller en slump att V säger saker om sin fru el ger beröm . Tror mycket handlar om att rädda sitt eget skin och för att få folk att sluta spekulera .
Det krävs mycket mer än några ord för att dom ska övertyga mig att allt är så bra och perfekt

Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Han är hunsad. Behöver prisa Nicci för att hon ska ge honom en chans till.

Kanske är det så......
Man får bara en så konstig känsla. Känns tyvärr inte så äkta någonstans.
Citera
2026-05-12, 23:48
Medlem
Citat:
😅 Lite tonårs-stuk på den du.......
N är så omogen.

Undrar vad V:s föräldrar "Farmor & Farfar ser på situationen med barn, barnbarn om och hus i Stockholm?

Såg SHL- schemat (Sep.-Mars)
Inte många matcher i Stockholm för V. Blir mycket pendling för honom om han ska få träffa N & Barnen som Make och Pappa.
Eller hur 🫣
Hon beter sig som en tonåring , visste jag ej att hon hade barn .
Hade jag aldrig kunnat gissa att hon är mamma till 2 barn .

Ja så är livet som Hockey fru att det blir mycket träning många matcher man ses knappt och för N blir det ännu mer påtagligt , hon är mer el mindre ensamstående med 2 barn .

Måste bara på minnas igen att N faktiskt kastar sten i glashus . Hon har suttit i månader och beklagat sej att A inte är en närvarande pappa och att han ej bryr sig om C

Men hon är helt ok med att V är frånvarande pappa och knappt ser lilla C.
Och sen dessutom väljer att bo själv i Stockholm då han bor kvar i Karlstad. För inte tror jag han orka pendla fram och tillbaka mellan varje träning el match

Vs föräldrar måste ju undra och känna sig blåsta på att inte träffa barnbarnen så ofta .
Jag som mamma , farmor och svärmor hade också känt mig obekväm om minna barnbarn kom i kläm pga att man väljer drömmar karriären framför sina barn .
V hade hockeyn sen innan och N visste vad hon gav sig in på när hon träffa V .

Man skaffar ej barn när man ej kan ta hand om dom själva . Vet att dom påpekar att vi inte ser allt 24/7 men då kanske man inte ska dela med sig allt och framförallt inte skriva att man varit i studion från tidigare morgon sent in på natten .
Citera
2026-05-12, 23:52
Medlem
Citat:
Kanske är det så......
Man får bara en så konstig känsla. Känns tyvärr inte så äkta någonstans.
Precis 🙏❤️ nä det känns ej äkta någonstans .
Och dessa försvarstal , bilder och utalanden gör det bara värre och mindre trovärdigt .
Men deras hopp är att vi ska tro mer på dom när dom sitter i en podd och snackar bara skit
Citera
2026-05-13, 00:47
Medlem
Har ju följt J i så många år, N bara sen LI...Men får en sån stark känsla av nedstämdhet/missnöje från hennes sida nu. Även om hon säkert tycker om att ha så nära kontakt barnen så måste ju även hon vilja att ens barnbarn och föräldrar ska ha den bästa relationen. Och det måste även vara tufft att passa två småbarn. Det hade t.o.m. jag tyckt och hon är drygt 10 år äldre än mig. Tycker fortfarande man ser väldigt lite av hennes man så hon kanske är själv mkt tom...

Tror att hon känner sig besviken på
både V och N. Att de inte engagerar sig tillräckligt i barnen utan prioriterar annat. Och även om nu något har hänt mellan V och N så ska det ju inte påverka föräldrarollen.
Och det samtidigt som A kanske kommer C närmre och närmre.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2026-05-13 kl. 01:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in