Citat:
Ursprungligen postat av
Artmovie
Ja, tror som du. Det är nog ingen slump att IF väljer sentimentala låtval i sina inlägg.
N:s val är milt uttryckt förbryllande och väcker många frågor.
Har hon lindat V runt sitt lillfinger?
De flyttar väl snart in i sitt nya hus. Ska även "mormor" bo där då och vara barnvakt för att N ska kunna vara "Bara Nicci" och satsa på
annat än mammarollen?
En ny "Fröken snusk" fast i en annan tappning hade inte förvånat...även om.det kanske bara är "hörsägen".
Lite finputsning med körer och den sista "sångfinishen" är väl nu i sitt sköte om man ska tolka det som läggs ut rätt. 🙄
Håller med om att A bör få mer tid med sin dotter istället för att C ska vara i sin mormors famn 24/7. Hoppas att umgänget med C går väl och att tiden med pappa/dotter kan utökas......🙏
F.ö. så ägnar A denna helg åt sina rötter i Ungern med flickvännen.❤️❤️
Nä precis är lite förmåga låtval för att det ska vara en slump .
Förstår henne att hon är besviken om V bara utnyttjat henne för sin egen vinning skull .
Vad jag har hört från flera så har V & I haft något på g i flera år men tydligen bara varit KK . Men som sagt kan vara hörsägen .
När det kommer till N så förstår jag mig ej på henne överhuvudtaget längre saker och ting blir bara värre och konstigare .
Hon väljer att förlåta V " om han nu varit otrogen " men kunde inte släppa att A var det i sin tidigare relation .
Och hon väljer medvetet bort sina barn . Och umgås knappt med dom nu .
Så hur ska hon kunna ta hand om dom helt själv i det nya huset utan både V och J . Ska hon hyra in någon som kan ta hand om barnen en så kallad Nanny el ska J flytta med 🤣🫣
Ja vi får hålla tummarna för att C och A får utökat umgänge ❤️🙏 Så kul för A att han har hittat en tjej som skiter I alla rykten som satsar på kärleken och bor ihop till skillnad från visa andra som är gifta och inte ens vill bo tillsammans el umgås som hellre satsar på karriären och skiter I sina egna barn