Citat:
Ursprungligen postat av
zeuyu
Följande länk:
1,
Tjejer till varandra helt oberoende av varnande skriver till varandra efter Viktors dubbelliv uppdagats
https://imgur.com/a/qncPIg3
2, Nedan är en konversation på hur Viktor agerar för att sära på tjejerna när han träffar en ny.
Antagligen kör han med ”galna ex” historier. Fastän själva verket är de bara en annan flickvän
https://imgur.com/a/Bh8fIJI
Länk 3,
Nicci hembjuden till Viktor innan tidigare relation var avslutad
Så vem är homewrecker egentligen?
https://imgur.com/a/uJmBAtK
Tar man inte reda på saker om människor innan man bjuder in dom i sin familj ?
Är inte ett dugg förvånad faktiskt!
Har hört så många olika historier om denna människa lika så min man då snacket går bland hockey grabbarna .
Man vill inte tro på rykten , men nu fick vi se vilket svin han är !
Är väl inte så konstigt att han bad folk skita I sitt privat liv för att dölja sanningen .
Men hur fan tänker N ? Att hon inte märker att något var fel el tog reda på mer innan hon gifte sig och skaffa barn. Är hon så jävla penning kåt så hon skiter I precis allt
Säger som ovan tack för att du dela detta !
Citat:
Ursprungligen postat av
ekobrottsmannen
Tack för detta! Hade det inte varit barn involverat så hade jag bara konstaterat att N och V förtjänar varandra och gått vidare med mitt liv. Stackars flicka som måste ha dessa inkompetenta och rent ut sagt elaka människorna som föräldrar, som inte ens verkar vilja vara med henne dessutom. Förr hade jag skratta åt detta som du kommer med men fyfan va tragiskt detta är för barnet känner jag mest..
Exakt min tanke ! Hade skitit fullständigt I dessa 2 egotrippade människor.
Stackars barn som får växa upp med lögner , otrohetsaffärer . 2 helt frånvarande föräldrar som bara tänker på sitt .
Får ont i magen för tjejernas skull .