2026-05-14, 12:26
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Och dom kriminella måste kunna hitta sina offer. Ingen kan gömma sig, alla måste hittas på sekunden.

Man kan ju önska att vi hade politiker som såg till att de kriminella stoppades med rejält hårda straff. Bara en sån sak hade till och början minskat den kriminella gruppen rejält.

Sen skulle vi utvisat alla kriminella klankrigare vilket hade minskat gruppen väldigt mycket.

Efter det så skulle det egentligen vara minimala problem med det du säger. Så tycker du inte att det är bättre att man löser det riktiga problemet istället?
Citera
2026-05-14, 13:45
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Dör begick du allt en logisk vurpa. Det är så nyttiga att de behövs.
Jaså? På vilket sätt är det nödvändigt bara för att folk tycker det är roligt att kolla upp folk?
Citera
2026-05-14, 13:48
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Jaså? På vilket sätt är det nödvändigt bara för att folk tycker det är roligt att kolla upp folk?

Nu börjar du gå runt i cirklar. Det här har jag redan svarat en gång på. Du får läsa igen. Det blir alltså för dig att göra om, göra rätt-filosofin som ligger närmast till hands. Kanske du då begriper. Jag håller tummen.
Citera
2026-05-14, 16:02
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Nu börjar du gå runt i cirklar. Det här har jag redan svarat en gång på. Du får läsa igen. Det blir alltså för dig att göra om, göra rätt-filosofin som ligger närmast till hands. Kanske du då begriper. Jag håller tummen.
Nej för behöver en förening någonsin de 4 sista (vilket är otroligt ovanligt) så kan de begära ut de från sina medlemmar, det är inget som alltid behöver finnas online.
Citera
2026-05-14, 16:07
Medlem
zombie-nations avatar
Man kan undra varför jag behöver se ålder, kön, ras och namn på folks hundar.
Citera
2026-05-21, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Man kan undra varför jag behöver se ålder, kön, ras och namn på folks hundar.

Ja, det är sjukt vilket övervakningssamhälle det är.
Snart så kommer dom väl skriva i vilket rum man sover i också och exakt var i ens kök som man förvarar köksknivarna.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in