Citat:
Innan vi tittar på PekkariP1s senaste försäkranden här ovan så vill jag påminna om att det inte endast var JFKs döda kropp som togs från dess jurisdiktion innan den genomgick en forensisk obduktion. Detsamma skedde med den limousin som JFK färdades i när han sköts till döds:
Mörkläggningen av mordet:
Mörkläggningen av mordet:
1. Den döda kroppen forslades under hot om våld ut från sjukhuset innan en lagenlig obduktion hade genomförts = förstörandet av den viktigaste bevisningen.Återkommer till PekkariP1 när jag har friskat upp mitt minne med diverse läsning.
2. Zapruderfilmen såldes till högstbjudande (Time/Life - Henry Luce) som låste in filmen under 12 år och teg/ljög om helt avgörande sekvenser i dess innehåll, tillsammans med W-kommissionen, CBSs Dan Rather, FBI, Secret Service, CIA, etc, som bevisligen hade sett/tillgång till kopior av-/filmen = hemlighållandet och ljugandet om den viktigaste bevisningen.
3. Den limousin som JFK satt i när han sköts till döds flögs bara någon timma efter mordet till D.C. och Vita husets garage. Innan ansvariga utredare i Dallas som hade jurisdiktionen över bilen fick möjlighet att gå igenom den med luskam enligt konstens alla regler = förstörandet av den viktigaste bevisningen.
4. Fortsättning följer...
Din punkt 3.
Så kan du läsa hur det gick till i denna post
(FB) John F Kennedy - mordet - 22 November 1963
Postad just av PekkariP1