2026-05-10, 19:39
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Nämen åh, då är du typ kändis nu, med andra ord? Du kanske blir injbuden till podden!

Snarare anti-kändis då med tanke på reaktionerna 🤣
Citera
2026-05-10, 19:43
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Snarare anti-kändis då med tanke på reaktionerna 🤣
Känd som känd. All publicitet är bra, sägs det.

Amanda har helt klart en intressant klädsmak. Hennes stilförebild är Alfred i "Emil i Lönneberga"-filmerna. Han har exakt likadan blå- och vitrandig skjorta.
Citera
2026-05-10, 19:46
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Känd som känd. All publicitet är bra, sägs det.

Amanda har helt klart en intressant klädsmak. Hennes stilförebild är Alfred i "Emil i Lönneberga"-filmerna. Han har exakt likadan blå- och vitrandig skjorta.

Jag är väldigt nöjd med att vara okänd och opublicerad 😁

Ja lite så, men jag tycker Alfreds brallor sitter lite bättre!
Citera
2026-05-10, 20:55
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Du lever i den tron ja. Är du man?
Jag är man, i ditt fall rör det sig väl snarare om en gympasal.
Citera
2026-05-10, 20:57
Medlem
Dinlilladotters avatar
Citat:
Jag håller inte med dem om att hon borde sära på benen och ta emot typ, men de har rätt i att hon inte borde hängt ut honom med den kommentaren. Jag tycker hon för all del kunde säga att hon tyckte han skämtade för mycket om oralsex, men hon kan ju inte citera honom ordagrant, den formuleringen kommer förfölja honom för alltid och behöver inte ses av vänner och familj i TV 🙈
Sen blev jag jättechockad över att de läste upp en av mina kommentarer om Amanda här på Flashback och tog upp det som en hemsk kommentar, mina favoritpoddare tycker att jag är hemsk 😳
Amanda hade tydligen läst den och gjort ett inlägg om den 😳
Jag kände mig lite taskig när jag skrev den, och kan väl ångra det, men jag var också tydlig med att den klädstilen inte är MIN smak. Jag vet att det finns folk som diggar den men för mig är det sååå långt från vad jag själv gillar.
Jag inbillar mig nog för ofta att deltagarna inte läser här, jag hade ALDRIG gått in på Flashback och läst om jag var med i GVFÖ.

Absolut har både de och du en poäng i att hon kanske inte borde hängt ut honom riktigt så mycket som hon gjorde.

Åh vad jobbigt att de tog upp dina kommentarer som exempel på hemska kommentarer. Jag tror nog att de egentligen vet hur lätt det är att råka slänga ur sig något halvtaskigt ibland när man ska kommentera tv-program. Det råkar de ju själva göra titt som tätt.
Hade jag varit deltagare hade jag ALDRIG läst här inne.
Citera
2026-05-10, 20:59
Medlem
Dinlilladotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Det är just ”stora” som jag tycker är problematiskt.

Ja. Samtidigt som "lilla" vore precis lika vidrigt fast på ett annat sätt. Snippans storlek ska helt enkelt inte kommenteras har jag landat i.
Citera
2026-05-10, 22:12
Medlem
tror det havererar mellan sebastian o amanda imorgon. vill minnas ngt klipp från trailern där amanda storgråter.
Citera
2026-05-10, 22:49
Medlem
Citat:
Jag håller inte med dem om att hon borde sära på benen och ta emot typ, men de har rätt i att hon inte borde hängt ut honom med den kommentaren. Jag tycker hon för all del kunde säga att hon tyckte han skämtade för mycket om oralsex, men hon kan ju inte citera honom ordagrant, den formuleringen kommer förfölja honom för alltid och behöver inte ses av vänner och familj i TV 🙈
Sen blev jag jättechockad över att de läste upp en av mina kommentarer om Amanda här på Flashback och tog upp det som en hemsk kommentar, mina favoritpoddare tycker att jag är hemsk 😳
Amanda hade tydligen läst den och gjort ett inlägg om den 😳
Jag kände mig lite taskig när jag skrev den, och kan väl ångra det, men jag var också tydlig med att den klädstilen inte är MIN smak. Jag vet att det finns folk som diggar den men för mig är det sååå långt från vad jag själv gillar.
Jag inbillar mig nog för ofta att deltagarna inte läser här, jag hade ALDRIG gått in på Flashback och läst om jag var med i GVFÖ.

Vill deltagarna gå in och läsa här så gör de ju verkligen det på egen risk.
Citera
2026-05-10, 22:59
Medlem
lyssnade på louise o julia ang den stora goda glassen och de har väldigt goda poänger där. framförallt att det är extremt gränslöst av amanda att hänga ut sebastian så där. det är ju uppenbar jargong.
Citera
2026-05-11, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Raman
lyssnade på louise o julia ang den stora goda glassen och de har väldigt goda poänger där. framförallt att det är extremt gränslöst av amanda att hänga ut sebastian så där. det är ju uppenbar jargong.
Em jargong som hon inte gillar alls utan blir besvärad av. Sen är det ju lite konstigt resonemang att man hänger ut varandra i detta programmet, varenda sekund spelas ju in och de väljer ju inte vad som ska klippas ihop och hon ville säga ifrån och SVT valde att lägga ut det.
Citera
2026-05-11, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
Em jargong som hon inte gillar alls utan blir besvärad av. Sen är det ju lite konstigt resonemang att man hänger ut varandra i detta programmet, varenda sekund spelas ju in och de väljer ju inte vad som ska klippas ihop och hon ville säga ifrån och SVT valde att lägga ut det.

det kanske inte behöver tas upp i en synk utan snarare diskret när kamerorna är av. hade de spelat in varenda sekund hade vi ju fått höra honom säga det också
Citera
2026-05-11, 00:33
Medlem
Alltså jag har aldrig sett två människor med så lite personlighet som Amanda och Sebastian. Det är typ ingen där. Påsen prasslar men godiset är slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in