Citat:
Ursprungligen postat av
Spider-Girl
Jag håller inte med dem om att hon borde sära på benen och ta emot typ, men de har rätt i att hon inte borde hängt ut honom med den kommentaren. Jag tycker hon för all del kunde säga att hon tyckte han skämtade för mycket om oralsex, men hon kan ju inte citera honom ordagrant, den formuleringen kommer förfölja honom för alltid och behöver inte ses av vänner och familj i TV 🙈
Sen blev jag jättechockad över att de läste upp en av mina kommentarer om Amanda här på Flashback och tog upp det som en hemsk kommentar, mina favoritpoddare tycker att jag är hemsk 😳
Amanda hade tydligen läst den och gjort ett inlägg om den 😳
Jag kände mig lite taskig när jag skrev den, och kan väl ångra det, men jag var också tydlig med att den klädstilen inte är MIN smak. Jag vet att det finns folk som diggar den men för mig är det sååå långt från vad jag själv gillar.
Jag inbillar mig nog för ofta att deltagarna inte läser här, jag hade ALDRIG gått in på Flashback och läst om jag var med i GVFÖ.
Absolut har både de och du en poäng i att hon kanske inte borde hängt ut honom riktigt så mycket som hon gjorde.
Åh vad jobbigt att de tog upp dina kommentarer som exempel på hemska kommentarer. Jag tror nog att de egentligen vet hur lätt det är att råka slänga ur sig något halvtaskigt ibland när man ska kommentera tv-program. Det råkar de ju själva göra titt som tätt.
Hade jag varit deltagare hade jag ALDRIG läst här inne.