2026-05-10, 11:46
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Han som pratar om att slicka hennes stora glass, tror ni han någonsin fått vara intim med en kvinna?

Han är ju härlig. Älskar när folk hittar på nya uttryck. Det här var ju genialiskt och kommer bli ett uttryck som lever vidare.
Citera
2026-05-10, 11:47
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Det blir så nästa säsong. Detta är sista "vanliga" säsongen.

Härligt då blir det lite mer underhållning.
Det ser jag framemot.
Citera
2026-05-10, 13:39
Medlem
Spider-Girls avatar
Jag tror nog vi kan vara säkra på att Henke menar barnen på jobbet när han nämner "mina barn".
I brittiska GVFÖ har jag flera gånger sett deltagare med barn, men tror det är strikt i svenska GVFÖ att inte ha det.

Nytt avsnitt imorgon, jag tror att både kriser och katastrofer är på gång!
Citera
2026-05-10, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
Fast vad är det som säger att man måste ha samlag jämt? De har ju bara varit tillsammans i två veckor, folk kanske inte ens ligger så ofta.

Man måste inte ha det jämt, men man lär ju pröva det så att det inte är så katastrofalt att man plötsligt blir varse om sedan att äktenskapet ej håller pga sexet, eller att man har hela olika sexlust/sexual drift.

Den där kvinnan som bara vill ligga någon gång i månaden var ju bra sjukt t.ex. Jag kan säga att 99,9% av alla killar som ej är kastrerade eller asexuella vill ligga betydligt oftare än så, och kommer de inte få det från frugan kommer de att få det någon annanstans bakom hennes rygg.
Senast redigerad av Anonym555 2026-05-10 kl. 13:55.
Citera
2026-05-10, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Jag undrar fortfarande varifrån du fått information om att deltagarna får ha barn?

Det finns ju folk som inte bor ihop med sina barn och vill vara med, det är mina minnen från tidigare säsonger.
Citera
2026-05-10, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Man måste inte ha det jämt, men man lär ju pröva det så att det inte är så katastrofalt att äktenskapet ej håller pga sexet.

Den där kvinnan som bara vill ligga någon gång i månaden var ju bra sjukt t.ex. Jag kan säga att 99,9% av alla killar som ej är kastrerade eller asexuella vill ligga betydligt oftare än så, och kommer de inte få det från frugan kommer de att få det någon annanstans bakom hennes rygg.

Jo men nu handlade ju diskussionen om att ligga första veckan i programmet.
Citera
2026-05-10, 13:57
Medlem
Citat:
Jo men nu handlade ju diskussionen om att ligga första veckan i programmet.

Det bör man göra ja, om man är seriös med experimentet.
Citera
2026-05-10, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Okej, vi har förstått att du inte anser att det är viktigt att båda vill och njuter, ens i början, men kanske dags att få tråden att handla om något annat nu än sex utan samtycke.

Gillar du något av paren? Tror du att något av paren kommer hålla?
Brukar du kolla på GVFÖ eller gillar du bara att hänga i den här tråden?

Båda kan självklart njuta av sexet om båda går in för det och inte låtsas vara svårfångade trots att de är GIFTA. Har man ställt upp i ett sådant experiment får man gå in för det. Vet man att man har svårt att ha sex med nya personer man inte känt så länge så kanske inte GIFT VID FÖRSTA ÖGONKASTET är ens grej.

Gillar och gillar, jag tror inte de är helt genuina eftersom de har en kamera i fejset 24/7.
Citera
2026-05-10, 14:26
Medlem
Citat:
Båda kan självklart njuta av sexet om båda går in för det och inte låtsas vara svårfångade trots att de är GIFTA. Har man ställt upp i ett sådant experiment får man gå in för det. Vet man att man har svårt att ha sex med nya personer man inte känt så länge så kanske inte GIFT VID FÖRSTA ÖGONKASTET är ens grej.

Gillar och gillar, jag tror inte de är helt genuina eftersom de har en kamera i fejset 24/7.

Det är inget experiment, det är på riktigt ett dejtingprogram, själva syftet är faktiskt att folk ska träffas och vilja vara gifta sen har det inte lyckats speciellt ofta. Meningen är att man ska träffa en ny person och den regeln är ju löjlig att om man inte vill ligga med helt främmande människor så ska man inte vara med. Man ska agera precis som alla andra som precis har träffats på en blinddate.
Citera
2026-05-10, 14:36
Medlem
Citat:
Det är inget experiment, det är på riktigt ett dejtingprogram, själva syftet är faktiskt att folk ska träffas och vilja vara gifta sen har det inte lyckats speciellt ofta. Meningen är att man ska träffa en ny person och den regeln är ju löjlig att om man inte vill ligga med helt främmande människor så ska man inte vara med. Man ska agera precis som alla andra som precis har träffats på en blinddate.

Ja vem kan kräva sex av någon annan? Det kan man inte ens i ett äktenskap, möjligen på artonhundratalet.
Citera
2026-05-10, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Ja vem kan kräva sex av någon annan? Det kan man inte ens i ett äktenskap, möjligen på artonhundratalet.

herr anonym tycker ju att kvinnan ska släppa till, bara det groteska uttrycket. Blir sexet bra då eller jag bara undrar.
Citera
2026-05-10, 15:05
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Man måste inte ha det jämt, men man lär ju pröva det så att det inte är så katastrofalt att man plötsligt blir varse om sedan att äktenskapet ej håller pga sexet, eller att man har hela olika sexlust/sexual drift.

Blir ju också väldigt upphaussat och fel om det inte är bra om det sker så sällan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in