2026-05-10, 02:03
Medlem
Det är en grej jag inte förstår!!

Finns en artikel angånde turnering i Kristianstad där föräldrarna slogs inför barn 2011

Sedan finns det en annan artikel där pappan ska sluta som tränare angånde ett bråk 2015 i sjöbo..

Har han varit inblandad i fler incidenter?
Citera
2026-05-10, 02:10
Medlem
Drettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sevanol123
Ja och de är värre än babbar.

Albaner är också muslimer kanske därför?
Förgiftade av ondskan.
Citera
2026-05-10, 02:11
Medlem
Iakttagelser.

Märkligt 1:
BO springer väldigt framåtlutat och för långsamt för att vara ung och vältränad. Nästan som att han haltar. Jävligt kort sekvens så det går ju inte att avgöra, men antingen är han redan huggen en gång eller så snubblar han bara.

Märkligt 2:
GM som ser betydligt klumpigare ut springer ännu märkligare - med tofflor (!!) på fötterna - och ändå hinner han ikapp utan problem.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alternativtkonto11
Förmodligen ja.

Men enligt folk i tråden så startade bråket pga bråket 2011

Har svårt att tro det. Måste vara något annat som ligger bakom allt.

Några säger de är släkt. släktfejd?

Angående bråket 2011 så kom ungarna i luven på varandra bara och sedan har de fortsatt fram och tillbaka till morden skedde.

Hade varit intressant och veta vad som har hänt från första början men tror jag inte vi kmr få svar på.
Citera
Medlem
Det kommer dö folk nu.

Det 100 åriga bråket som påbörjades 2011 har fått sin start igen .

Albaner är inga man jiddrar med
Citera
2026-05-10, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemfaaanbryrsig
Iakttagelser.

Märkligt 1:
BO springer väldigt framåtlutat och för långsamt för att vara ung och vältränad. Nästan som att han haltar. Jävligt kort sekvens så det går ju inte att avgöra, men antingen är han redan huggen en gång eller så snubblar han bara.

Märkligt 2:
GM som ser betydligt klumpigare ut springer ännu märkligare - med tofflor (!!) på fötterna - och ändå hinner han ikapp utan problem.

Märkligt 3: ser att han får en smäll men jag ser inte att gärningsmannen har något i handen.

Edit: ser nu att han har något i handen. Tror faktist att de har varit slagsmål innan det sista hugget vi såg. BO har säkert smällt till honom sen sprungit iväg och GM sprungit efter.

Eller så har han blivit huggen tidigare skede också och sen sprungit iväg därför det ser ut som han snubblar?
Senast redigerad av Viproom 2026-05-10 kl. 02:19.
Citera
2026-05-10, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viproom
Märkligt 3: ser att han får en smäll men jag ser inte att gärningsmannen har något i handen.

Höger hand. Skaftet inuti handen och bara bladet sticker ut. Fäller ihop den när han stannar vid bilen och håller ihop båda händerna. Säkert ett svart blad. Gissar på butterfly.
Citera
2026-05-10, 02:16
Medlem
Citat:
Han blir huggen när det smäller i magen

Därför är det blod från munnen när han ligger med i nästa klipp
Citera
2026-05-10, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagskagorakaos
Det kommer dö folk nu.

Det 100 åriga bråket som påbörjades 2011 har fått sin start igen .

Albaner är inga man jiddrar med

Dags för den andra familjen att gömma sig. Försvinner GM utomlands så är det godkänt att klippa någon annan från samma familj.
Citera
2026-05-10, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemfaaanbryrsig
Dags för den andra familjen att gömma sig. Försvinner GM utomlands så är det godkänt att klippa någon annan från samma familj.

Jag tror att hela familjen lämnade landet fort som fan.
Citera
2026-05-10, 02:19
Medlem
alternativtkonto11s avatar
Pappan till BO har inte särskilt mycket på belastningsregistret. Dömdes för ringa narkotikabrott 2022. Fick 30 dagsböter a la 50* kr, vilket mig veterligen är det absolut lägsta belopp en dagsbot kan ligga på. Så antingen är han fattig som en kyrkråtta, eller (vilket känns troligare) så fifflar han med sina inkomster så att han tjänar allt svart/lägger över det på nån annan. Och/eller mjölkar bidrag.

Kör en Opel kadett från 1983 också...

Låter som en typisk balkanluffare. Mycket yta, lite innehåll. Tröstlösa människor.

*totalt 1500 kr, plus typ 800 kr till brottsofferfonden, och ytterligare 800 kr till staten för urinprovet. Stenhård straffskala...
Senast redigerad av alternativtkonto11 2026-05-10 kl. 02:23.
Citera
2026-05-10, 02:20
Medlem
Citat:
Men enligt folk i tråden så startade bråket pga bråket 2011

Har svårt att tro det. Måste vara något annat som ligger bakom allt.

Några säger de är släkt. släktfejd?

Angående bråket 2011 så kom ungarna i luven på varandra bara och sedan har de fortsatt fram och tillbaka till morden skedde.

Hade varit intressant och veta vad som har hänt från första början men tror jag inte vi kmr få svar på.

ALLT handlar om 2011 sen har det bara byggts på flera slagsmål osv...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in