2026-05-18, 12:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sverige1121
Hörde att GM, hans 2 bröder och 2 andra vänner körde i full fart som om de visste att BO var där? Var det någon person som berättade att BO var där? Var detta planerat? Sägs också att det var 3–4 knivar från GM:s sida.
Någon goade japp
Citera
2026-05-18, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Någon goade japp
Samtidigt bodde de någon km ifrån varandra o gm visste även var bo hade sitt gatukök.
Citera
2026-05-18, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FHRITP88
Vet inte om det nämnts tidigare i tråden, men:
Har kollat noggrant på videon. Frame by frame, och GM hugger BO (minst) två gånger, eventuellt tre men det är omöjligt att se eftersom taket/rutan på BMWn skymmer sikten. Men man kan definitivt se att hans armbåge åker tillbaka för att ge ett till hugg efter det första. Ser dessutom ut som första hugget tar i höjd med naveln, och andra tar något längre upp på torson eftersom BO lutar sig lite framåt/neråt, allt detta sker på millisekunder så svårt att se om man spelar upp videon i vanlig hastighet.
Och under det tumultet så är det nästintill omöjligt att det endast blir stickskador eftersom båda springer, det blir garanterat skärskador också. För övrigt är GM stark som en oxe och använder all sin kraft till att driva in kniven i magen.
GM är född i Sverige, så alla som skriker utvisning kan lägga ner.
Må BO vila i frid, förjävligt att en familjefejd ska/kan gå såhär långt, och jag hoppas att det slutar här… håller inte andan för det dock.
Det syns inte på de 2 snuttarna jag sett i tråden. Finns det en annan video?
Citera
2026-05-18, 22:34
Medlem
Vad vet vi om BO pappa?
Citera
2026-05-19, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fordfocus1000

Dra filmen i slowmotion så ser du det.
Citera
2026-05-19, 13:09
Medlem
Snabbt han blev begravd … 19/5 kl 12.00
Citera
2026-05-19, 15:28
Medlem
StonedAssassins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FHRITP88
Vet inte om det nämnts tidigare i tråden, men:
Har kollat noggrant på videon. Frame by frame, och GM hugger BO (minst) två gånger, eventuellt tre men det är omöjligt att se eftersom taket/rutan på BMWn skymmer sikten. Men man kan definitivt se att hans armbåge åker tillbaka för att ge ett till hugg efter det första. Ser dessutom ut som första hugget tar i höjd med naveln, och andra tar något längre upp på torson eftersom BO lutar sig lite framåt/neråt, allt detta sker på millisekunder så svårt att se om man spelar upp videon i vanlig hastighet.
Och under det tumultet så är det nästintill omöjligt att det endast blir stickskador eftersom båda springer, det blir garanterat skärskador också. För övrigt är GM stark som en oxe och använder all sin kraft till att driva in kniven i magen.
GM är född i Sverige, så alla som skriker utvisning kan lägga ner.
Må BO vila i frid, förjävligt att en familjefejd ska/kan gå såhär långt, och jag hoppas att det slutar här… håller inte andan för det dock.

Nya regler snart min vän.. Om han har dubbla medborgarskap kan han säga hejdå till Sverige när detta införs. Detta gör Sverige helt rätt med tanke på brottsligheten i detta land. Såna inavel som han ska inte vara kvar!
Citera
2026-05-19, 15:29
Medlem
StonedAssassins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jollantrollan

Inget nytt med tanke på att bo är muslim! Vanlig död så begravs man oftast inom 2 dagar!
Citera
2026-05-19, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jollantrollan

Väldigt många poliser på plats också under gravsättningen.
Citera
2026-05-19, 20:17
Medlem
FHRITP88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fordfocus1000

Jo, du ser bara inte det. Kolla noggrant.
Citera
2026-05-19, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greenphill
Väldigt många poliser på plats också under gravsättningen.

Civila eller uniform?
Citera
2026-05-19, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Team8888
Civila eller uniform?

Uniformerade. Vi bor nära gravplatsen. Sambon säger att det stod 2 bussar och ca 8 vanliga bilar. Dock oklart exakt hur många personer dem var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in