2026-05-10, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImaTroll
Om jag minns bilderna rätt såg han ut att få ett stick på höger sida ungefär där levern sitter. Råkar man då ha träffat en artär eller en av de stora venerna kan blödningen bli så kraftig att man dör på kanske 10 minuter.
Träffar du de stora venerna eller artärerna kan du blöda ut mycket snabbare än så, tro mig. Och till levern går den största venen. Och bredvid ligger den största artären. Jag har dock själv inte sett någon video.
Citera
2026-05-10, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord.Hell
Hoppas jävlen får livstid i fängelse
Jag har inte sett videon men på beskrivningarna låter det inte överlagt? Låter som att kan hamna som dråp.
Citera
2026-05-10, 16:21
Medlem
JustTrollings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElPaco
Jag har inte sett videon men på beskrivningarna låter det inte överlagt? Låter som att kan hamna som dråp.
Det är ju helt osannolikt att det blir dråp.

GM jagar efter någon och knivar honom.

Av den information som framkommit så är det två kriminella albanklaner som är i konflikt med varandra.
Citera
2026-05-10, 16:23
Medlem
Kan någon ladda upp filmjäveln och inte ta bort den direkt. Ladda upp på kaotic.com eller nått
Citera
2026-05-10, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Tyvärr gjorde jag valet att se filmen. När han springer ser han ut att bli träffad mitt i magen. I den andra filmen när han ligger på gatan (som jag antar filmades kort därefter) ser han ut att ha tappat all färg i ansiktet, verkligen kritvit. Så jag gissar att han förblödde ganska snabbt. Träffad i stora kroppspulsådern kanske?
Finns det bild på kniven som använts?

Alla ni som tjatar om filmen - skit i filmen , jag vill se kniven som använts - vad är det för kniv?
Citera
2026-05-10, 16:39
Medlem
Det är inte ens gore-varning herregud.

Finns ju tusentals drönar videos från Ukraina uppe på X som är mycket värre.
Citera
2026-05-10, 16:40
Medlem
Någon som sitter på filmen och kan ladda upp igen?
Nej det är inte olagligt. Polisen bullshittar då de inte vill att folket ska veta vad som faktiskt händer i samhället.
https://www.tv4.se/artikel/6tLB5NRIw0Ostj2UqllSvm/experten-daerfoer-kan-det-vara-tillatet-att-sprida-mordfilmer

Endast curlade personer och polisen / regeringen vill censurera verkligheten.
Citera
2026-05-10, 16:41
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:

Nej nej, det är tydligt uppsåt att mörda om man tittar på videon. Mördaren springar fram till BO och hugger kniven rakt emot hjärtat med tydlig intention att mörda.
Citera
2026-05-10, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Säkert? För han ser helt väck ut när han ligger på gatan, helt ”tom” liksom och det är ingen liten blodpöl han ligger i.

Vad jag hört iallafall. Jag själv pratade inte med han..
Citera
2026-05-10, 16:59
Medlem
Lord.Hells avatar
Citat:

Nej jagar killen som springer för livet och medvetet hugger han mitt på magen/kunde lika gärna ha varit bröstet. Uppenbart att kille skulle dö av hugget
Citera
2026-05-10, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajax
Kom på mig själv att han nog blev huggen flera gånger på marken om det nu är GM man ser på videon där BO ligger ner

Men är du blind eller??
Det syns ju hur jävla tydligt som helst att MGM backar ett steg, fäller in sin kniv och stoppar den i fickan, samtidigt som han beskådar och analyserar utgången av sitt handlande.
Han lägger givetvis benen på ryggen istället för att åter igen plocka fram mordvapnet och utdela totalt verkningslösa hugg. BO är ju redan oskadliggjord.
Citera
2026-05-10, 17:12
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fogfury
Men är du blind eller??
Det syns ju hur jävla tydligt som helst att MGM backar ett steg, fäller in sin kniv och stoppar den i fickan, samtidigt som han beskådar och analyserar utgången av sitt handlande.
Han lägger givetvis benen på ryggen istället för att åter igen plocka fram mordvapnet och utdela totalt verkningslösa hugg. BO är ju redan oskadliggjord.

Är det verkligen en misstänkt gärningsman när man ser klart och tydligt vem det är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in