2026-05-09, 22:31
Medlem
GeirHansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32
Svårt att läsa?

Ja, innleggene dine er vanskelige å lese.
Citera
2026-05-09, 22:32
Medlem
Citat:
Svårt att läsa?

Nä. Du skriver dokumentären om hans barn.
Citera
2026-05-09, 22:38
Avstängd
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Nä. Du skriver dokumentären om hans barn.
Skrev om hans BARNDOM
Citera
2026-05-09, 22:42
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Jockey har en miljon följare, en massa människor vet vem han är. Ett hit piece blir inte anmält 2000 gånger om man inte har ett stort förtroende

Hade ha haft förtroende hade den anmälts bra mycket mer än 2000 gånger med tanke på 1 miljon följare. De är 0.2% av hans följare som anmälde dokumentären. Och med tanke på att en stor majoritet av följarna är funktionsnedsatt så gör dom vad han säger åt dom.

Han har visserligen 1 miljon följare men en stor del består av köpta följare. Hade youtube kört en rensning hade följarantalet minskat avsevärt. Bara se hans videor, de är 3-400 tusen visningar men väldigt dåligt engagemang i både kommentarer och likes vilket tyder på att även visningar är köpta.

Man ser under alla poster/nyheter hur folk verkligen ledsnat på honom. Majoriteten är trött och vill inte se honom. Facts.
Citera
2026-05-09, 22:56
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Svenska folket har högt förtroende för Jocke. Är därför Hatet blev det mest anmälda pogramet i svensk tv historia.

Vilka faktum pekar på att jag ljuger? En psykiatriker kan enkelt bedöma en persons karaktär och ge ett expert utlåtande.
Joakim har 1,2 miljoner följare på Instagram och 1,2 miljoner på Youtube, det gör att enbart 0,18% av hans följare anmälde dokumentären.
Så majoriteten av Jockes fans verkar inte ha sett något behov av att anmäla dokumentären trots Jockes uppmaning om det.

Och ska vi räkna svenska folket som du pratar om så var det bara 0,02% som anmälde dokumentären.

Det mest intressanta är väl att TV4 dokumentären om Joakim blev fälld i Mediernas Etiknämnd.
Medans Svt dokumentären friades trots alla anmälningar.

Ingen utbildad psykiater ställer diagnoser baserat på Instagram och TikTok videos. Därför ljuger du.
Citera
2026-05-09, 23:00
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gothmaur
Varför tror ni Rask aldrig blir bjuden till jockiboi, är inte de kompisar? Han blir inte inbjuden till kurra gömma, blir inte inbjuden till mördarna, blir inte bjuden till partybuss till Motala, blir inte inbjuden till wife swap hade väl varit det bästa?
Rask blev inbjuden en gång, betedde sig illa, och efter det verkar han inte blivit inbjuden igen.
Citera
2026-05-09, 23:08
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Hade ha haft förtroende hade den anmälts bra mycket mer än 2000 gånger med tanke på 1 miljon följare. De är 0.2% av hans följare som anmälde dokumentären. Och med tanke på att en stor majoritet av följarna är funktionsnedsatt så gör dom vad han säger åt dom.

Han har visserligen 1 miljon följare men en stor del består av köpta följare. Hade youtube kört en rensning hade följarantalet minskat avsevärt. Bara se hans videor, de är 3-400 tusen visningar men väldigt dåligt engagemang i både kommentarer och likes vilket tyder på att även visningar är köpta.

Man ser under alla poster/nyheter hur folk verkligen ledsnat på honom. Majoriteten är trött och vill inte se honom. Facts.
Jag har inte ens tänkt på hur dåligt med kommentarer de har i förhållande till visningar.
En av deras senaste mest videos 556 000 visningar, 0,06% kommenterade.
Alla vet ju att de köper följare och visningar. Men undra hur många visningar de faktiskt köper?
Citera
2026-05-09, 23:13
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gothmaur
Varför tror ni Rask aldrig blir bjuden till jockiboi, är inte de kompisar? Han blir inte inbjuden till kurra gömma, blir inte inbjuden till mördarna, blir inte bjuden till partybuss till Motala, blir inte inbjuden till wife swap hade väl varit det bästa?
Han har blivit inbjuden på en fest (poolpartyt), där han både stal med sig mat hem, sket i poolen och avslutade kvällen med den legendariska liven där han bjöd in oss att slåss med honom i Trosas skidbacke.
Citera
2026-05-09, 23:20
Medlem
Citat:
Jonna tänkte på att Jocke är inne i en jobbig period, normalt sätt är han jätte mycket med sin fina familj. Mer än man kan säga om barnplågaren och kokaintorsken.

Vill man inte bli avslöjad som ett monster kanske man inte ska göra som morsan Annika och tvinga en pojke att skära upp armarna

Bara jag ser ditt namn förstår jag vad du är för troll, du har troligen inget jobb eller familj
Hur vet du det? Har gemene man en anställd barnflicka, eller väljer mamman till en dömd barnvåldtäktsman som backup, om det finns två fullt kapabla föräldrar? Hade det gällt tillfälliga barnvakter så visst, alla kan ha pissiga perioder. Men om det var ett undantagsfall hade det väl framgått? "Just nu blablabla" men så minns jag inte det.

Som sagt, undra vad som händer om ungarna skriver en egen bok en dag. De kanske inte ens behöver hämta tortyrminnen från japansk skräck, det är väl läskigt nog med en ögonlocksopererad farsa med ögonen fastbrända i mobilen, som maniskt försöker förgöra sin egen familj innan det kommer fram vilken bluff han är.

"Pappa köpte argentinska horor och skrockade åt det inför sin unga publik på youtube" hade kunnat vara ett kapitel för sig. "Pappa publicerade videor på när jag kissade på mig, inför miljonpublik", eller varför inte "Pappa smsar mina kompisar och frågar om de röker, det är sjukt äckligt." "Pappa skrev att han va kär i sin svägerska fast han säger att hon slår barn."

What a time to be alive ändå va?
Citera
2026-05-09, 23:23
Medlem
GeirHansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Hur vet du det? Har gemene man en anställd barnflicka, eller väljer mamman till en dömd barnvåldtäktsman som backup, om det finns två fullt kapabla föräldrar? Hade det gällt tillfälliga barnvakter så visst, alla kan ha pissiga perioder. Men om det var ett undantagsfall hade det väl framgått? "Just nu blablabla" men så minns jag inte det.

Som sagt, undra vad som händer om ungarna skriver en egen bok en dag. De kanske inte ens behöver hämta tortyrminnen från japansk skräck, det är väl läskigt nog med en ögonlocksopererad farsa med ögonen fastbrända i mobilen, som maniskt försöker förgöra sin egen familj innan det kommer fram vilken bluff han är.

"Pappa köpte argentinska horor och skrockade åt det inför sin unga publik på youtube" hade kunnat vara ett kapitel för sig. "Pappa publicerade videor på när jag kissade på mig, inför miljonpublik", eller varför inte "Pappa smsar mina kompisar och frågar om de röker, det är sjukt äckligt." "Pappa skrev att han va kär i sin svägerska fast han säger att hon slår barn."

What a time to be alive ändå va?
Hva skjedde med den japanske prostituerte?
Citera
2026-05-09, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeirHansen
Hva skjedde med den japanske prostituerte?
"Mamma köpte en annan tjej till pappa också, fast i Japan, men det var bara för produktionspengar så det gick att dra av henne på deklarationen senare. Vi var inte med den gången, däremot såg alla mina klasskompisar det på internet så det var ju ganska pinsamt."
Citera
2026-05-09, 23:45
Medlem
GeirHansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
"Mamma köpte en annan tjej till pappa också, fast i Japan, men det var bara för produktionspengar så det gick att dra av henne på deklarationen senare. Vi var inte med den gången, däremot såg alla mina klasskompisar det på internet så det var ju ganska pinsamt."

Jeg synes det var mest pinlig at han ikke knullet henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in