Citat:
Ursprungligen postat av
larserik32
Jonna tänkte på att Jocke är inne i en jobbig period, normalt sätt är han jätte mycket med sin fina familj. Mer än man kan säga om barnplågaren och kokaintorsken.
Vill man inte bli avslöjad som ett monster kanske man inte ska göra som morsan Annika och tvinga en pojke att skära upp armarna
Bara jag ser ditt namn förstår jag vad du är för troll, du har troligen inget jobb eller familj
Hur vet du det? Har gemene man en anställd barnflicka, eller väljer mamman till en dömd barnvåldtäktsman som backup, om det finns två fullt kapabla föräldrar? Hade det gällt tillfälliga barnvakter så visst, alla kan ha pissiga perioder. Men om det var ett undantagsfall hade det väl framgått? "Just nu blablabla" men så minns jag inte det.
Som sagt, undra vad som händer om ungarna skriver en egen bok en dag. De kanske inte ens behöver hämta tortyrminnen från japansk skräck, det är väl läskigt nog med en ögonlocksopererad farsa med ögonen fastbrända i mobilen, som maniskt försöker förgöra sin egen familj innan det kommer fram vilken bluff han är.
"Pappa köpte argentinska horor och skrockade åt det inför sin unga publik på youtube" hade kunnat vara ett kapitel för sig. "Pappa publicerade videor på när jag kissade på mig, inför miljonpublik", eller varför inte "Pappa smsar mina kompisar och frågar om de röker, det är sjukt äckligt." "Pappa skrev att han va kär i sin svägerska fast han säger att hon slår barn."
What a time to be alive ändå va?