2026-05-09, 15:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rockfarmor
Låter som en osanning som har fått fötter. Rask har sagt att han "alltid" (åtminstone senaste åren) kört med kontantkort, och det känns som en konstig grej att han skulle låta sin fru ta över hans gamla kontantkortsnummer och registrera det numret som sitt, och kopplar swish till det? Fattar inte riktigt varifrån Skilleras har uppfunnit den teorin ifrån, men låter som ytterligare en av Skilleras sinnessjuka bortförklaringar.
Rask har även sagt att numret Skilleras använde för att betedde sig som en sjuk stalker när han skickade sina psyksjuka SMS till det alltid har varit hans frus abonnemang.
Läs igen det är användaren vichy6 som påstår det fetade inte skilleras. Men är det som användaren påstår att telefonnumret tidigare varit Rask (något som Rask själv nämnt i förbifarten) så är det inte konstigt att skilleras sms detta nummer om det har varit hans och angivet i blanketten som hans..så vad fan bölar du om.
Citera
2026-05-09, 17:02
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Ah, du tänker på när han kallade Baronen för horbarn?
Din signatur känns som ett skämt Rask hade kunnat dra vid något jätte-opassande tillfälle, typ en minnesstund, och sedan garvat högt medan alla andra stod tysta…
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jag kanske postade denna förut, eftersom den är så briljant om man vill lära sig om Rask och varför han är efterbliven och hur han blev en youtuber.
I detta talet så nämns en artikel om hur folk som Rask (och Jockiboi) som har autism, inte fattar skämt. Dom är även för galna för att ha vänner, dvs vi alla tar avstånd från utvecklingsstörda människor ute i samhället, därför tar folk omvägar utomhus om Rask kommer och går med solglasögon och galna kläder på natten.
Detta resulterade i att Rask och Jockiboi satt hemma väldigt mycket, eftersom ingen vill hänga med dom, pga galenskap.
Det ena ledde till det andra, och dom började filma sig själva när dom berättade om hur sjuka i huvudet dom är. Dom studerade statistik och blev nördar som gjorde allt för att förbättra sina statistik siffror online. Dom blev tillslut kungarna på internet, ett internet som är en vacker infoutbytesteknologi, men som mongos, som Rask och Jockiboi använder för att bråka och skapa problem för andra människor.

Redbar menar att det är dags att "cut off the tards" och inte låta galningar komma in i ditt hem genom en internetuppkoppling och youtube. Han menar att det är dags att vi sätter tillbaka mongos som Rask och Jockiboi, i det ensamma hål som dom var i innan internet kom.

Om ni vill se Redbars tal om den här gruppen av autismkungar som Rask tillhör och som skapar problem på nätet och borde inte ha fötts från första början lol här: https://youtu.be/Wyq76rX2aqg?si=2s4i2o9R_4MulTO6
Ska du börja ditt jävla OT-tjat om autism nu igen, en diagnos du uppenbarligen inte vet något om…
Rask har inte autism. Till och med en psykiatriker har fastställt det.
Citat:
Ursprungligen postat av Lonline
Jag hör dig! Men tycker du inte rask har gjort tillräckligt mycket för jockiboi på sistone så att han förtjänar att bli bjuden!? anjo är bjuden och fick vara med på en häftig svensexa! Vad fan får rask? INGENTING 😢
Fan vad löjligt att ha en svensexa när man redan är gift. Eller var det för att ha ett ”frikort” till otrohet?
Citera
2026-05-09, 17:33
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Läs igen det är användaren vichy6 som påstår det fetade inte skilleras. Men är det som användaren påstår att telefonnumret tidigare varit Rask (något som Rask själv nämnt i förbifarten) så är det inte konstigt att skilleras sms detta nummer om det har varit hans och angivet i blanketten som hans..så vad fan bölar du om.

Jag vill minnas att jag hört Skilleras snickra på ett sånt idiotiskt resonemang, och det låter exakt som en teori uppfunnen av Skilleras i ordinarie syftet att lägga allt ansvar och skuld på Rask.
Oavsett om vad som hänt i familjen rasks mobilnummer, allt tyder på att de själva har vid aktuellt tillfälle valt att låta Trobo få numrena till den som är mest kontaktbar angående lägenhetsfrågor, så är det Skilleras som via omvägar hämtat ut kontaktuppgifter som han inte var ämnad att se och använda, och så använde Skilleras dessa kontaktuppgifter, för att han fått ett mejl med fejk-bilder på Rask, och skickade sinnessjuka SMS till. Asså, det är ju Skilleras som är den sjuka i sammanhanget hur man än vänder och vrider på det, det går inte att undkomma.

Kul att Skilleras fortsätter med sina förklaringar och ansvar- och skuldförflyttningar där allt och alla, föruom han själv, är de som har gjort fel. Skilleras är en clown utan dess like, och jag hoppas som sagt att han fortsätter visa hur äcklig och obehaglig han är och samtidigt visar vilken total clown han är som maniskt skyller sitt egna sinnessjuka beteende på andra.
Citera
2026-05-09, 17:44
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Jag vill minnas att jag hört Skilleras snickra på ett sånt idiotiskt resonemang, och det låter exakt som en teori uppfunnen av Skilleras i ordinarie syftet att lägga allt ansvar och skuld på Rask.
Oavsett om vad som hänt i familjen rasks mobilnummer, allt tyder på att de själva har vid aktuellt tillfälle valt att låta Trobo få numrena till den som är mest kontaktbar angående lägenhetsfrågor, så är det Skilleras som via omvägar hämtat ut kontaktuppgifter som han inte var ämnad att se och använda, och så använde Skilleras dessa kontaktuppgifter, för att han fått ett mejl med fejk-bilder på Rask, och skickade sinnessjuka SMS till. Asså, det är ju Skilleras som är den sjuka i sammanhanget hur man än vänder och vrider på det, det går inte att undkomma.

Kul att Skilleras fortsätter med sina förklaringar och ansvar- och skuldförflyttningar där allt och alla, föruom han själv, är de som har gjort fel. Skilleras är en clown utan dess like, och jag hoppas som sagt att han fortsätter visa hur äcklig och obehaglig han är och samtidigt visar vilken total clown han är som maniskt skyller sitt egna sinnessjuka beteende på andra.

Genom att dra dessa korkade slutsatser bevisar du enbart att du inte har tillräckligt koll på hur totalt efterbliven trådens huvudperson CFAR är.

Ingen tar ditt skitsnack på allvar och du borde hitta en mer relaterbar tråd för din projecering.

Har bilderna från Alexanders senaste fadäs spridits bredare eller är det fortfarande enbart några få utvalda som har fått äran att se dessa?
Citera
2026-05-09, 17:49
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
För flera år sedan hade Therese kontakt med trobo i ett ärende och dom frågade efter vilket telefonnummer dom kunde nå henne på och då lämnade hon Rasks telefonnummer för att han var hemma på dagarna,Svårare än så var det inte

Nä, alltså, det är inte så himla svårt alls egentligen att förstå att fullt rimliga möjligheter existerar, men att Skilleras är så ofantligt bajsnödig som alltid måste fantisera ihop det värsta tänkbara och sedan agera baserat på det. Eller iallafall låtsas fantisera ihop det väsrta tänkbara, trots att han mycket väl vet hur det ligger till - alla FATTAR att skilleras visste att det var fejkbilder, alla fattar att skilleras visste att det var Rasks fru som han SMSa till, alla fattar att skilleras enbart är ute efter att provocera Rask, alla fattar exakt allt skilleras gör - inklusive Rask. Det är bara en fantastiskt dålig show för att försöka kasta en dimma över vilken sinnessjuk stalker Skilleras är.

Eller vadå? Om man får AI-bilder på en youtuber, ja då begär man ut dokument på den youtuberns mobilnummer, som inte är offentliga, och när man hittar ett gammal hyresbolags-papper med kontaktuppgifter på så litar man blint på dessa och kontaktar youtubern som MAN VET inte vill bli kontaktat och SMSar dessa bilder och skriver sjuka saker, och sen mejlar man till både mannen och frun trots att de inte önskar kontakt, och på kontaktuppgifterna som man hittat på samma hyresvärdspapper?

Skilleras är bara sjuk i huvudet, och alla hans äckliga förklaringar där han dumförklarar sig själv till en idiot som inte fattar nånting för att det ens ska finnas en rimlig chans att det gå ihop gör ju enbart att man tycker att han är ännu mer sjuk i huvudet och obehaglig.

Skilleras måste ju tro att exakt allt o alla är totalt dumma i huvudet som inte förstår hans syfte och avsikter med alltihopa. "Nä, jag tänkte bara upplysa Rask om att bilder på han och en kvinna sprids på nätet!" - alltså kom igen, han signalerar en stark "kom och krossa min skalle med ett basebollträ".

Inget illa mot dig, micke_man, men det är så meningslöst att ens diskutera Trobo-pappret då det är detaljer så oerhört långt borta i periferin och inte ens relevanta i samma sammanhang man diskuterar hur vidrig Skilleras del i detta är.

Trobo-pappret kan diskuteras om diskussionen gäller Rask och hans lägenhetsgrejer och konflikter med Trobo, det har absolut ingenting att göra med Skilleras vidriga trakasserier av Rasks anhöriga att göra. Det är två vitt skilda diskussioner.
Citera
2026-05-09, 17:55
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Genom att dra dessa korkade slutsatser bevisar du enbart att du inte har tillräckligt koll på hur totalt efterbliven trådens huvudperson CFAR är.

Jo, jag tycker redan illa om CFAR så det räcker - men Skilleras tar fan priset och är långt mer "efterbliven" än vad CFAR är.
CFAR begär inte ut dokument på Skilleras och hittar kontaktuppgifter som inte är avsedda att användas av CFAR, och CFAR använder inte sådana kontaktuppgifter till Skilleras anhöriga och SMSar och mejlar dem AI-bilder på Skilleras med kvinnor.
CFAR dräller inte omkring i Vega och intervjuar folk om Skilleras.

CFAR är helt enkelt inte lika sinnessjuk som Skilleras är. Punkt slut.
Sen tycker jag inte att CFAR är något helgon på något sätt alls, tvärtom tycker jag att CFAR är ganska vidrig, men inte fan är han lika vidrig som Skilleras är. Det är ett faktum.
Citera
2026-05-09, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka

Ingen tar ditt skitsnack på allvar och du borde hitta en mer relaterbar tråd för din projecering.

Har bilderna från Alexanders senaste fadäs spridits bredare eller är det fortfarande enbart några få utvalda som har fått äran att se dessa?

Jag hoppas att bilderna läcker ut på nätet.

Vore rätt åt baronen då han själv är skräp.
Citera
2026-05-09, 18:15
Medlem
Citat:
Nä, alltså, det är inte så himla svårt alls egentligen att förstå att fullt rimliga möjligheter existerar, men att Skilleras är så ofantligt bajsnödig som alltid måste fantisera ihop det värsta tänkbara och sedan agera baserat på det. Eller iallafall låtsas fantisera ihop det väsrta tänkbara, trots att han mycket väl vet hur det ligger till - alla FATTAR att skilleras visste att det var fejkbilder, alla fattar att skilleras visste att det var Rasks fru som han SMSa till, alla fattar att skilleras enbart är ute efter att provocera Rask, alla fattar exakt allt skilleras gör - inklusive Rask. Det är bara en fantastiskt dålig show för att försöka kasta en dimma över vilken sinnessjuk stalker Skilleras är.

Eller vadå? Om man får AI-bilder på en youtuber, ja då begär man ut dokument på den youtuberns mobilnummer, som inte är offentliga, och när man hittar ett gammal hyresbolags-papper med kontaktuppgifter på så litar man blint på dessa och kontaktar youtubern som MAN VET inte vill bli kontaktat och SMSar dessa bilder och skriver sjuka saker, och sen mejlar man till både mannen och frun trots att de inte önskar kontakt, och på kontaktuppgifterna som man hittat på samma hyresvärdspapper?

Skilleras är bara sjuk i huvudet, och alla hans äckliga förklaringar där han dumförklarar sig själv till en idiot som inte fattar nånting för att det ens ska finnas en rimlig chans att det gå ihop gör ju enbart att man tycker att han är ännu mer sjuk i huvudet och obehaglig.

Skilleras måste ju tro att exakt allt o alla är totalt dumma i huvudet som inte förstår hans syfte och avsikter med alltihopa. "Nä, jag tänkte bara upplysa Rask om att bilder på han och en kvinna sprids på nätet!" - alltså kom igen, han signalerar en stark "kom och krossa min skalle med ett basebollträ".

Inget illa mot dig, micke_man, men det är så meningslöst att ens diskutera Trobo-pappret då det är detaljer så oerhört långt borta i periferin och inte ens relevanta i samma sammanhang man diskuterar hur vidrig Skilleras del i detta är.

Trobo-pappret kan diskuteras om diskussionen gäller Rask och hans lägenhetsgrejer och konflikter med Trobo, det har absolut ingenting att göra med Skilleras vidriga trakasserier av Rasks anhöriga att göra. Det är två vitt skilda diskussioner.

Det är inget ga.malt papper med gamla uppgifter. Det är ett papper som kronofogden skickade till tinget i höstas.
Citera
2026-05-09, 18:17
Medlem
Citat:
Jo, jag tycker redan illa om CFAR så det räcker - men Skilleras tar fan priset och är långt mer "efterbliven" än vad CFAR är.
CFAR begär inte ut dokument på Skilleras och hittar kontaktuppgifter som inte är avsedda att användas av CFAR, och CFAR använder inte sådana kontaktuppgifter till Skilleras anhöriga och SMSar och mejlar dem AI-bilder på Skilleras med kvinnor.
CFAR dräller inte omkring i Vega och intervjuar folk om Skilleras.

CFAR är helt enkelt inte lika sinnessjuk som Skilleras är. Punkt slut.
Sen tycker jag inte att CFAR är något helgon på något sätt alls, tvärtom tycker jag att CFAR är ganska vidrig, men inte fan är han lika vidrig som Skilleras är. Det är ett faktum.

Rask är vidrigare än skilleras. Man kan säga att Rask förtjänar skilleras.
Citera
2026-05-09, 18:17
Medlem
vichy6s avatar
Citat:

Hej framstjärt.

Slår det dig ibland att du ägnar timmar åt att analysera två töntar?

Såna som dig gör att t ex Rask kan köpa snus.
Citera
2026-05-09, 18:19
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Rask är vidrigare än skilleras. Man kan säga att Rask förtjänar skilleras.

Hur definierar du Rasks vidrighet?

Att ställa med random loser blir svårtolkat.
( Har högt på HP, kräver lite mer &#128536
Citera
2026-05-09, 18:30
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Slår det dig ibland att du ägnar timmar åt att analysera två töntar?

Såna som dig gör att t ex Rask kan köpa snus.

Slår det dig att jag inte ägnar varken Rask eller Skilleras många minuter av mitt liv, men trots det fattar jag mer än vad nötter som bokstavligen ägnar flera timmar om dagen åt Rask och Skilleras? Ni nötter ägnar timtals åt dessa idioter och sen ägnar ni ytterligare timmar på att hitta på bra sätt att omskriva vad Rask och Skilleras håller på med, trots att det är UPPENBART för vem som helst att se, och så ägnar ni ytterligare timmar här på flashback där ni häller ur er era "smarta" sätt att beskriva något uppenbart på för att försöka vrida och framställa det uppenbara, som alla ser med egna ögon, till något det inte är.

Jag väljer nog att hellre att lägga några minuter på något, ser det för vad det faktiskt är utan att behöva analysera ett skit, och sedan förklara för alla er hur det är. Än att som er fastna i att försvara sinnessjuka och orimliga teorier med enda syftet att försvara en sinnessjuk gubbes sinnessjuka beteende. Men fortsätt ni slösa av er tid på det för all del, jag hindrar er inte, ni är fria att lägga er tid på vad ni vill. Det är inte speciellt ansträngande för mig att bara säga som det är - det måste vara jobbigast för er att hela tiden klura ut nya tramsigheter och nya clown-aktiga kommentarer som om det vore är en sport ni älskar att utöva dygnet runt. Smaken är som baken, ni gör det ni tycker är roligt - så gör jag det som är minst ansträngande. Och dessutom så känns det ganska bra i själen att lägga några minuter på att idiotförklara såna som er, tackar som frågor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in