Citat:
Ursprungligen postat av
Spritnota
Har du bevis för det? Att VÄP blev cancelled?
Jag blir mindre och mindre investerad var dag.
Axel har sina streams bakom betalvägg där han övertygar att hans spelregler är de enda relevanta och alltid följs, tar upp emot 2-5 timmar övertyga publiken per session.
Rask kör samma som vanligt: det en vikarie när du hämtar barnen på förskolan säger på 45 sekunder ältar i Rask en vecka.
Jag vill gå vidare till något nytt. zzZzZzz...
Väp gjorde ju en video om det där han förklarade att tv-bolaget avbröt samarbetet med han direkt, när han hängdes ut för användandet av det hårda och förbjudna ordet chockladtomte.
Rask och alla tjänar sina pengar på engagemang, inte på kvalitet.
Värdet bestäms i engagemang.
Det är därför Rask och Jockiboi behöver tittarnas engagemang i deras liv och videos genom att tex massanmäla allt från personer till dokumentärer.
Bra att folk slutar engagera sig i idiotin på svensk Youtube.
Jag kan säga att jag hade känt mig rejält deppig om svensk Youtube var det enda jag engagerade mig i. Så jävla tråkigt.
Redbar räddar mig, för det är ju så roligt med expose, men när Anjo och Rask ska exposa, trots att dom själva alltid är ruttnare än den som exposar, så blir det inge bra.
Skönt också när den man ser på gör roliga exposar rotat i passion , istället för att gnälla och kräva betalt att av tittarna, som Skilleras med hans timer på skärmen, och reklamer som avbryter mitt i meningar som han säger men som är så oviktiga att företag får avbryta meningen för att försöka kränga produkter till tittarna.
Klart att det inte är kul att se på Skilleras och Rask, när ingen av dom gör det dom gör för att dom gillar det och har kul.
Jag kan erkänna dock att jag hade kollat om Rask eller Skilleras testade Redbars setup med skärm vid sidan om han, så att han kan zooma in och dissa folks kläder eller läsa av folks ögon när dom säger nått annat än munnarna.
Oändligt kul när Redbar vrålar åt skärmen som att influencers är där framför han och beter sig illa.