Citat:
Ursprungligen postat av
Rockfarmor
"Det är dokumentets feel!! Jag kan inte lastas för att det står fel i dokument jag själv begääär ut och som jag aldrig egentligen skulle läääsaaa!! Buääää!!"
Jo, tack, den är en av de mest fåniga av alla Skilleras bortförklaringar. Den hoppas jag att Skilleras upprepar många flera gånger, så att man kan skratta mer åt den äckliga clownen.
Rask behöver egentligen inte göra fler videor om saken om Skilleras, eftersom Skilleras är som ett självspelande piano med alla sina bortförklaringar och fokusförflyttningar som skär sig totalt med varandra.
Men Rask tackar nog och tar emot att Skilleras fortsätter göra bort sig, då kan Rask skapa mer content om den äckliga gubben som ständigt försöker skylla ifrån sig allt ansvar.
Det är ingen bortförklaring det är ett faktum.
Rask är för korkad på att skriva rätt nummer, hans fel.
Du menar om man ska fylla i ett dokument med sitt telefonnummer, men fyller i med ett annat nummer. Så är det den som sedan ringer upp nummret och kommer fel som gjort fel. Verkligen är du så jävla korkad? Förstått att ni som följer Rask är korkade, men snälla kan man verkligen vara sååå korkad som du?