2026-05-04, 13:28
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexkiing
Ja, precis, jag hade alltså knappt berört det.
Vi kan grotta ned oss i det också, eller räcker följande kommentar?
Vad gäller Axels fylleri-sluddrande om Tessans dotter, som jag inte minns att jag knappt ens har berört här i tråden, så tycker jag att Alexander Rask ger intrycket av att vara ärlig och genuin när han säger att han tolkade Axel som att han syftade på Tessans dotter när Axel uttryckte ".. det är ett horbarn!" i den kontexten Axel uttryckte detta i.
Du frågade mig vad jag tror:
Tror du på riktigt att Axel kallade Baronjävelns dotter för ett horbarn?
Mitt tråkiga svar är att vad jag tror att Axel menar inte är relevant, för jag är inte Tessan eller någon annan nära anhörig till Tessans dotter, och kan därför inte göra anspråk på att sätta mig in i deras situation och ifrån det perspektivet bedöma vad jag tror att Axel menade.

Så därför gav jag dig istället det svar som jag ansåg var mest relevant, som istället handlar om vilket intryck Alexander gav mig i samband med att han berätta sin version av hur han tolkade Axel.

Att du "knappt har berört detta" är ett enormt förminskande av vad anklagelsen innebär.

Det är en rätt så grov anklagelse, du står alltså fast vid att Axel har kallat Rasks dotter för ett "horbarn"?

Slingra dig inte din jävla orm.
Senast redigerad av LGD 2026-05-04 kl. 13:35.
Citera
2026-05-04, 13:29
Medlem
Citat:
Ja, precis, jag hade alltså knappt berört det.
Vi kan grotta ned oss i det också, eller räcker följande kommentar?
Vad gäller Axels fylleri-sluddrande om Tessans dotter, som jag inte minns att jag knappt ens har berört här i tråden, så tycker jag att Alexander Rask ger intrycket av att vara ärlig och genuin när han säger att han tolkade Axel som att han syftade på Tessans dotter när Axel uttryckte ".. det är ett horbarn!" i den kontexten Axel uttryckte detta i.
Du frågade mig vad jag tror:
Mitt tråkiga svar är att vad jag tror att Axel menar inte är relevant, för jag är inte Tessan eller någon annan nära anhörig till Tessans dotter, och kan därför inte göra anspråk på att sätta mig in i deras situation och ifrån det perspektivet bedöma vad jag tror att Axel menade.

Så därför gav jag dig istället det svar som jag ansåg var mest relevant, som istället handlar om vilket intryck Alexander gav mig i samband med att han berätta sin version av hur han tolkade Axel.
Jag tror att du själv inte tror att du vet eller tror att är relevant för att sätta dig in i perspektivets situation över vad som är relevant eller inte. Eller tror du annorlunda?
Citera
2026-05-04, 13:37
Medlem
alexkiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
.. du står alltså fast vid att Axel har kallat Rasks dotter för ett "horbarn"?

Som jag precis skrev till dig vad gäller Axels fylleri-sluddrande om Tessans dotter så tycker jag att Alexander Rask ger intrycket av att vara ärlig och genuin när han säger att han tolkade Axel som att han syftade på Tessans dotter när Axel uttryckte ".. det är ett horbarn!" i den kontexten Axel uttryckte detta i.

Axel befann sig alltså i något offentligt (Livestream?) sammanhang och diskuterade öppet Tessans dotter med andra - för mig okända - vuxna människor när han plötsligt hällde ur sig detta. Det, att sitta med andra vuxna och diskutera Tessans dotter, i sig själv, är en mycket konstig sak att göra och som jag inte har hört Axel förklara varför han gjorde det.

Innan Axel ger sin version och förklaring på varför han gjorde som han gjorde och sa det han sa, så gör jag bedömningen att äckel-Axel kallade Tessans dotter för horbarn. Det är alltså äckel-Axel vi pratar om, som skickar vidriga äcklig SMS och mejl till Tessan innehållande manipulerade fotografi på Tessans man, tillika Tessans dotters far, tillsammans med en påhittad kvinna.

Så det ligger nära till hands att förvänta sig att det är Tessans dotter som äckel-Axel kallar horbarn, men absolut om Axel skyndsamt levererar en förklaring som låter rimlig, sannolik och trovärdig så är jag beredd att omvärdera min uppfattning om saken, och t.o.m. ändra min uppfattning om saken. Det återstår att se.
Citera
2026-05-04, 13:40
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Som jag precis skrev till dig vad gäller Axels fylleri-sluddrande om Tessans dotter så tycker jag att Alexander Rask ger intrycket av att vara ärlig och genuin när han säger att han tolkade Axel som att han syftade på Tessans dotter när Axel uttryckte ".. det är ett horbarn!" i den kontexten Axel uttryckte detta i.

Axel befann sig alltså i något offentligt (Livestream?) sammanhang och diskuterade öppet Tessans dotter med andra - för mig okända - vuxna människor när han plötsligt hällde ur sig detta. Det, att sitta med andra vuxna och diskutera Tessans dotter, i sig själv, är en mycket konstig sak att göra och som jag inte har hört Axel förklara varför han gjorde det.

Innan Axel ger sin version och förklaring på varför han gjorde som han gjorde och sa det han sa, så gör jag bedömningen att äckel-Axel kallade Tessans dotter för horbarn. Det är alltså äckel-Axel vi pratar om, som skickar vidriga äcklig SMS och mejl till Tessan innehållande manipulerade fotografi på Tessans man, tillika Tessans dotters far, tillsammans med en påhittad kvinna.

Så det ligger nära till hands att förvänta sig att det är Tessans dotter som äckel-Axel kallar horbarn, men absolut om Axel skyndsamt levererar en förklaring som låter rimlig, sannolik och trovärdig så är jag beredd att omvärdera min uppfattning om saken, och t.o.m. ändra min uppfattning om saken. Det återstår att se.

Du upprepar dig likt en AI, och skriver dessutom textväggar som en. Du känns inte seriös alls.
Citera
2026-05-04, 13:45
Medlem
KungPungPats avatar
Bibeln säger att män inte ska klä sig som kvinnor, Rask behövde klä sig med nagellack.

Bibeln säger att dom som ljuger för att tjäna pengar jagar efter vind och söker döden, Rask behövde ljuga sig till rikedomar och framgång.

Högmodet är jämförelsernas synd, så Rask liv och karriär gick ut på att jämföra konstant.

Rask fortsätter kampen mot rättvisa, bibeln och gud.

Han kanske skulle hävda att det är ofarliga vita lögner såfort han öppnar munnen... Men innerst inne vet han att hans lögner är långt ifrån vita, och att lögnernas syfte är att skada andra.

Citera
2026-05-04, 13:49
Medlem
alexkiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Bibeln säger att män inte ska klä sig som kvinnor, Rask behövde klä ..

Du behöver nog inte oroa dig för Alexander - jag har inte sett några tecken på att han är kristen.
Citera
2026-05-04, 13:51
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Rask lägger nu återigen ut en AI-bild som där han totalt förnedrar sin fru genom att skylta med sin längtan efter en annan kvinna.
Det är ganska sjukt agerande att så öppet flasha sin åtrå efter någon annans kvinna. En kvinna som dessutom inte på något sätt påminner om det han påstår sig vilja ha eller eller ens liknar den han är gift med.

https://imgur.com/a/PvYWkjs

Det slutar väl som med den där influencern som tyckte det var kul att göra kyss videos där en känd asiatisk influencer kysste han.
Hon anmälde det och han torskade för typ sexuella trakasserier, dvs man behöver inte fysiskt trackasseras nån, man kan även begå brott om man gör så som Rask och den där andra influencern som gjorde samma.
Citera
2026-05-04, 13:53
Avstängd
Citat:
Du behöver nog inte oroa dig för Alexander - jag har inte sett några tecken på att han är kristen.

Jodå, har du inte sett hans gråtvideor när han funnit Jesus och Jesus hjälpte honom att skriva en jobbaansökan?

Du verkar inte vara särskilt insatt i Rasks liv om du missat JesusBaronen.
Citera
2026-05-04, 14:18
Medlem
KungPungPats avatar
Jag kollade upp det där med att skapa a.i. bilder där man kysser nån.

Det är lagligt så länge man har bilden för eget bruk/runk, men om man laddar upp den på nätet så kan man dömas för brott, och ännu värre är det om man tjänar pengar på att sprida den.

Rask tjänar ju pengar när han sprider skit på nätet.

Det ser ut som att han begick en rad olika brott genom att ladda upp bilden, och kanske ännu värre att han jobbar med internet och får en inkomst baserat på allt han gör online.
Citera
2026-05-04, 14:25
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jag kollade upp det där med att skapa a.i. bilder där man kysser nån.

Det är lagligt så länge man har bilden för eget bruk/runk, men om man laddar upp den på nätet så kan man dömas för brott, och ännu värre är det om man tjänar pengar på att sprida den.

Rask tjänar ju pengar när han sprider skit på nätet.

Det ser ut som att han begick en rad olika brott genom att ladda upp bilden, och kanske ännu värre att han jobbar med internet och får en inkomst baserat på allt han gör online.

High end information!👍
Bara för paret Medvikt att casha in 💰
Citera
2026-05-04, 14:43
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Hej, trevligt med nästa konto att ta över stafettpinnen som nyvaket konto som trillar in och fäller en nedlåtande kommentar. Been there, done that. Du är inte den första.

Axel satt i något sammanhang och diskuterade Tessans dotter med andra vuxna - för mig okända - människor när han plötsligt hällde ur sig detta. Det, att sitta med andra vuxna och diskutera Tessans dotter, i sig själv, är en mycket konstig sak att göra och som jag inte har hört Axel förklara varför han gjorde det.

Ah, du tänker på när han kallade Baronen för horbarn?
Citera
2026-05-04, 15:00
Medlem
alexkiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Ah, du tänker på när han kallade ..

Jag tänkte inte och har inte heller tänkt särskilt mycket på de sakerna, men LGD ställde en fråga till mig som jag besvarade, frågan löd:
Jag har redan besvarat LGD's fråga:

Hade du någon ytterligare fråga till just mig om den saken som du önskar att just jag besvarar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in