Citat:
Ursprungligen postat av
LGD
.. du står alltså fast vid att Axel har kallat Rasks dotter för ett "horbarn"?
Som jag precis skrev till dig vad gäller Axels fylleri-sluddrande om Tessans dotter så tycker jag att Alexander Rask ger intrycket av att vara ärlig och genuin när han säger att han tolkade Axel som att han syftade på Tessans dotter när Axel uttryckte ".. det är ett horbarn!" i den kontexten Axel uttryckte detta i.
Axel befann sig alltså i något offentligt (Livestream?) sammanhang och diskuterade öppet Tessans dotter med andra - för mig okända - vuxna människor när han plötsligt hällde ur sig detta. Det, att sitta med andra vuxna och diskutera Tessans dotter, i sig själv, är en mycket konstig sak att göra och som jag inte har hört Axel förklara varför han gjorde det.
Innan Axel ger sin version och förklaring på varför han gjorde som han gjorde och sa det han sa, så gör jag bedömningen att äckel-Axel kallade Tessans dotter för horbarn. Det är alltså äckel-Axel vi pratar om, som skickar vidriga äcklig SMS och mejl till Tessan innehållande manipulerade fotografi på Tessans man, tillika Tessans dotters far, tillsammans med en påhittad kvinna.
Så det ligger nära till hands att förvänta sig att det är Tessans dotter som äckel-Axel kallar horbarn, men absolut om Axel skyndsamt levererar en förklaring som låter rimlig, sannolik och trovärdig så är jag beredd att omvärdera min uppfattning om saken, och t.o.m. ändra min uppfattning om saken. Det återstår att se.