2026-05-09, 08:58
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Många associerar pride med saker som htbq, trans och analsex medan glass associeras med t.ex. barn. Att göra en pride-glass är att associera barn med analsex. Men du tycker det är ok för att du är dum i huvudet och inte stannar upp och använder tillstymmelsen till hjärna.

Det är DU som associerar glass-pride med barn-analsex. Hur orkar du leva med en sådan sjuk hjärna?
Citera
2026-05-09, 08:59
Medlem
Sladdarens avatar
Ser inga problem med att ha en bögglass för bögarna, så länge de inte kompromissar med övrigt sortiment

Det är egentligen bara ett försäljningsblåsnings-knep av GB för hbqt personer så att GB tjänar de största stålarna på det här genom lockköp till gejsen, som om det vore nåt nödvändigt att promota hbqt ?

Mer än att bara låta det vara som det är och alltid vart för de flesta med normal sexuell läggning som är att jag bryr mig inte ett skit i vad andra gör i sängkammaren med deras sexuella läggning, så länge det inte är olagligt

HBQT föreningen borde väl istället försöka mota bort islam. De accepterar inte olika sexuella läggningar som oss svenskar med kristna värderingar
Citera
2026-05-09, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Threadkiller
Med samma logik är det ju ingen som tvingar dig att köpa Mein Kampf eller produkter med svastikor på ifall du går in på Nordfronts webbshop, det finns helt neutrala produkter också. Och på andra sidan av det politiska spektret säljer väl Antifa helt neutrala produkter som handskar och slangbellor vid sidan av sina hyllningar till våld, kaos och kommunistiska massmord.

Så, in och handla lite nu och strunta i vad de stöder i övrigt.
wow där fick du mig verkligen! Nu ska ja gå in på någon nazistisk hemsida och beställa lite neautrala produkter. Bara så du vet så älskar jag kommunistiska massmord, handskar och slangbellor. Tack o hej. Funkofoben95 out.
Citera
2026-05-09, 09:58
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Det är DU som associerar glass-pride med barn-analsex. Hur orkar du leva med en sådan sjuk hjärna?

Pride = htbq = homo, bi, trans, queer = könsbyte och analsex

Glass = något barn ofta äter

Jag gör inte associationen. Den är redan där och görs av GB.

Du antingen ljuger eller är hjärnskadad om du förnekar denna enkla koppling.
Citera
2026-05-09, 09:58
Medlem
Zopencos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Många associerar pride med saker som htbq, trans och analsex medan glass associeras med t.ex. barn. Att göra en pride-glass är att associera barn med analsex. Men du tycker det är ok för att du är dum i huvudet och inte stannar upp och använder tillstymmelsen till hjärna.

Tänk om glass kan få vara glass och Pride vara Pride.

Skulle skicka brev för ett antal år sedan och köpte ett frimärke som det var Prideflagga på. Jag lämnade tillbaka det direkt, det var ett personligt brev och jag ville inte tvingas till att sända ett budskap med en prideflagga. De hade inga andra än pridefrimärken i den butiken (Coop)! https://duckduckgo.com/?q=pride+frim%C3%A4rke&t=brave&ia=images&iax=image s

All GB-glass är peddoglass.

"The GirlLover logo is a small heart surrounded by a larger heart, which symbolizes a relationship between an adult male or female and minor girl".
Citera
2026-05-09, 10:03
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zopenco

Skulle skicka brev för ett antal år sedan och köpte ett frimärke som det var Prideflagga på. Jag lämnade tillbaka det direkt, det var ett personligt brev och jag ville inte tvingas till att sända ett budskap med en prideflagga. De hade inga andra än pridefrimärken i den butiken (Coop)! https://duckduckgo.com/?q=pride+frim%C3%A4rke&t=brave&ia=images&iax=image s

"The GirlLover logo is a small heart surrounded by a larger heart, which symbolizes a relationship between an adult male or female and minor girl".

Att du inte bara testade att slicka på frimärket så skulle du sett att det inte smakade på annat sett än ett vanligt frimärke. Det är ju inte så att du slickar på kungens bakdel bara för att han finns på frimärkena eller så är du lite smygbögig utan att veta om det.
Citera
2026-05-09, 10:12
Medlem
Pressbyrån gick ju nyligen ut med reklam på arabiska.

Jag förutsätter ju då att de även gör rejäl reklam för pride-glassen på arabiska.
Verkligen trycker på om pride.
Skulle vara kul att se hur det tas emot av den muslimska delen av befolkningen.
Vore nästan värt att lära sig arabiska för att kunna följa den debatten...
Citera
2026-05-09, 10:16
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funkofoben95
Du behöver inte oroa dig eftersom att du redan är smällfet och en liten bögglass kommer inte förändra någonting. Men du kanske e van vid att suga på en fet kuk istället för glassar. Det som är saken med sårbar maskulinitet är att man inte vet om man har det eller inte....

Sorry men jag är byggd som en flaggstång. 1.95m och 75 kg. Och jag sitter ner när jag kissar på order av min fru. Men jag är lycklig.
Citera
2026-05-09, 10:20
Medlem
Zopencos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zopenco

Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Att du inte bara testade att slicka på frimärket så skulle du sett att det inte smakade på annat sett än ett vanligt frimärke. Det är ju inte så att du slickar på kungens bakdel bara för att han finns på frimärkena eller så är du lite smygbögig utan att veta om det.

Sätt pridemärket på glassen - dröm dig bort och svälj.
Citera
2026-05-09, 10:40
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Vad smakar skiten? Gammelt ollon eller otvättat rövhål?
Citera
2026-05-09, 11:30
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syron
Jaha, en glass som säljs och refererar till en god sak, vad är problemet? Eller är det bara mer kulturkrigarskit igen där folk måste bli extremt förolämpade för clicks?

Folk tycker inte den säljs för en god sak, utan är trötta på att få sexualitet och vänsterliberal ideologi nerkörd i halsen. Det stod ju i trådstarten, kan du inte läsa eller saknar du en fungerande hjärna?
Citera
2026-05-09, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
GB glass har väl också en fejk vaniljglass?

Jag har bojkottar GB glass sedan länge.
Jag bojkottar också GB. Det du tänker på som dom kallar glass är gjort på ärt protein och innehåller 0% grädde. Känns bra att fortsätta bojkotta dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in