2026-05-08, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Handlar detta om hbt? Moderatorer! Var är ni? Jag hade fått Ot-varning direkt

Varför tycker du? Frågan i tråden handlar ju om det levandet det blivit över en glass från GB. Jag menar på att det är upp till var och en ifall de vill köpa glassen eller ej. Det är ju ingen som tvingar dig så att säga, precis som att ingen tvingar mig att köpa den där fula ford focus-bilen.
Hur menar du att mitt inlägg frångår tråden?
Citera
2026-05-08, 10:13
Medlem
Äter bara lokal glass de ytterst få gånger jag äter glass så jag bryr mig inte om GB alls men det är roligt att se hur upprörda vissa blir
Citera
2026-05-08, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/utrikes/kunder-rasar-mot-gb-s-nya-glass-hotar-med-bojkott-l%C3%A4gg-ner/ar-AA22wdiI?ocid=msedgntp&pc=ASTS&cvid=69fb9419a04946 8ba2d1aa7fc58cc942&ei=34

Vad tänker ni om tilltaget?

Personligen vill jag inte ha en massa HBTQ-skit nedkört i käften när man ska handla glass så för mig blir det en bojkott av GB-glass.

Ingen tvingar dig att köpa just HBTQ glassarna jävla cp
Citera
2026-05-08, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glengalm
Vem är det egentligen som tänker bojkotta GB:s nya bög-glass: invandrare eller vita svenskar? Vad tror ni?
inte en ända människa utanför dethär forumet kommer bojkotta GB bara för att de har en bög glass.
Citera
2026-05-08, 10:27
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InkontinentKent
Äter bara lokal glass de ytterst få gånger jag äter glass så jag bryr mig inte om GB alls men det är roligt att se hur upprörda vissa blir

Ja, det handlar lite om intelligens och hur medveten man är om samhället vi lever i.

Vissa ler som glassclownen och stoppar in en pride-färgad kalippo i truten, andra ser västs nedgånng senaste 15 åren med nedmontering av yttrandefrihet, meritokrati, industin, barnafödandet, massinvandring, folkutbyte och allmän nivå på civilisationen.

Du tillhör nog första kategorin va?
Citera
2026-05-08, 11:06
Medlem
Kalaskula544s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsbannen
Det är väl ingen på flashback som köper annat än 88:an och Nogger ?

88'an är min sambor favorit.
Citera
2026-05-08, 11:35
Medlem
Moobs avatar
Är den bajsbrun?
Citera
2026-05-08, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonungHonung
Det är väl just för att glass är för barn som de lägger bög-propagandan där. Drag queen story hour.

Precis som med skolplanen. Marxismen ska läras ut tidigt, så att vita kvinnor väljer karriär istället för barnafödande. Eller svart man istället för vit.
Haha
Point
Citera
2026-05-08, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Ängelholm finns ju typ ingenstans. Ungefär som Klings.
I skåne finns de
Hoppas de läser här för..
Ängelholm nu dags att expendera!!! Underbar glass bla en med olikfärgat strössel och glasstårtor mm
Citera
2026-05-08, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glorzo
Nej.
Det är för Jesus.
Jesus glass varför inte
Citera
2026-05-08, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Jesus glass varför inte

Eller hur!
Citera
2026-05-08, 11:56
Medlem
Threadkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funkofoben95
Ingen tvingar dig att köpa just HBTQ glassarna jävla cp

Med samma logik är det ju ingen som tvingar dig att köpa Mein Kampf eller produkter med svastikor på ifall du går in på Nordfronts webbshop, det finns helt neutrala produkter också. Och på andra sidan av det politiska spektret säljer väl Antifa helt neutrala produkter som handskar och slangbellor vid sidan av sina hyllningar till våld, kaos och kommunistiska massmord.

Så, in och handla lite nu och strunta i vad de stöder i övrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in