Citat:
Ursprungligen postat av
Spider-Girl
Det har ju pratats en del om Daniel Norbergs GVFÖ-parodier i tråden så jag är taggad på att se dem
Jag har inte Instagram men när man postar en reel som en länk här så brukar den gå att öppna på webben. Så hoppas ni vill lägga upp här om han gör en ny 😁
För övrigt längtar jag verkligen tills de byter till det nya formatet, vi behöver ett fräschare upplägg än 8 personer som analyspratar sig igenom 9 avsnitt!
Nu har Daniel gjort en! 😊 Jag är såpass oteknisk att jag inte riktigt vet hur man länkar från Insta (utan att ens eget användarnamn syns) men det finns säkert någon vänlig själ här i tråden som kan bistå med länk.
Också - jag är HELT enig med dig (och flera andra i tråden) om att "analyserandet" tar över för mycket. Jag tror också på mer lättsamhet och att faktiskt ta saker lite som det kommer.
Att bryta ned varenda samtalsämne i småbitar och analysera saker som inte ens skett ännu, t.ex. "Hur skulle du reagera i en sådan här situation?" känns kontraproduktivt.
Klart att man ska prata med varandra, men ALLT behöver inte vara känslor, känslor, känslor 24/7.