2026-05-08, 18:57
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
Jag fattar inte att man tar helt ny skilda män att vara med, de borde få gå ett tag i vart fall. Om det nu är runt 2000 personer som söker varje år, varför tar man då dessa nyskilda? Det borde ju gå att hitta annat.

Hur orkar du ens bry dig?
Citera
2026-05-08, 22:27
Medlem
Spider-Girls avatar
Det har ju pratats en del om Daniel Norbergs GVFÖ-parodier i tråden så jag är taggad på att se dem
Jag har inte Instagram men när man postar en reel som en länk här så brukar den gå att öppna på webben. Så hoppas ni vill lägga upp här om han gör en ny 😁
För övrigt längtar jag verkligen tills de byter till det nya formatet, vi behöver ett fräschare upplägg än 8 personer som analyspratar sig igenom 9 avsnitt!
Citera
2026-05-08, 22:45
Medlem
Glassmannen måste sitta på psyket nu så att han inte kan ta livet av sig. Vilken jävla skam.
Han måste byta land, finns inget annat sätt att börja om.
"Den stora goda glassen" alltså fy faaaaan
Citera
2026-05-09, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Varför fortsätter du svara då om du inte vill diskutera det? Fortsätter du svara kommer du få ett svar.

Ja, har man gått in i experimentet så får man väl står sitt kast. Hur fan ska man kunna veta om man vill fortsätta vara gifta om man inte ens testar varan innan man köper den?

Det måste inte vara exakt på bröllopsnatten givetvis men det bör ju vara någorlunda tidigt så de har tid på att ta reda på om det är bra, kan bli bättre eller inte funkar alls.

"gifta om man inte ens testar varan innan man köper den?"

Vill du vara snäll att inte prata om människor som om de vore prylar det är vidrigt beteende av dig. Sex är väl inte det viktigaste att testa med en ny människa jag kan tänka mig många mer viktiga saker.
Citera
2026-05-09, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Kanske går det bra just för att hon släppte till någorlunda fort. Hade hon inte gjort det hade han nog inte varit på så bra humör fortfarande och stämningen hade knappast varit så bra som den verkar just nu.

Det säger ju den hel del om den mannen och det är ju så man upptäcker de oseriösa
Citera
2026-05-09, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Hur orkar du ens bry dig?

Nu är ju denna flashback sidan för de som bryr sig om GVFÖ
Citera
2026-05-09, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Nej, det tycker jag inte alls att de behöver göra.

Men det tycker jag, och det får du acceptera att jag tycker och sluta svara om du inte håller med.
Citera
2026-05-09, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
"gifta om man inte ens testar varan innan man köper den?"

Vill du vara snäll att inte prata om människor som om de vore prylar det är vidrigt beteende av dig. Sex är väl inte det viktigaste att testa med en ny människa jag kan tänka mig många mer viktiga saker.

Sluta svara då om du inte vill diskutera det.

Sex är absolut en av de viktigaste sakerna för ett fungerande förhållande. Allt det övriga ska ju experterna ha gått igenom redan för att hitta den perfekta matchen, även om experterna förvisso verkar göra helt urusla matchningar personlighetsmässigt men även sexuellt (sexdrift/sexlust) ganska ofta.
Citera
2026-05-09, 08:03
Medlem
ThereGoesRabbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Det har ju pratats en del om Daniel Norbergs GVFÖ-parodier i tråden så jag är taggad på att se dem
Jag har inte Instagram men när man postar en reel som en länk här så brukar den gå att öppna på webben. Så hoppas ni vill lägga upp här om han gör en ny 😁
För övrigt längtar jag verkligen tills de byter till det nya formatet, vi behöver ett fräschare upplägg än 8 personer som analyspratar sig igenom 9 avsnitt!

Nu har Daniel gjort en! 😊 Jag är såpass oteknisk att jag inte riktigt vet hur man länkar från Insta (utan att ens eget användarnamn syns) men det finns säkert någon vänlig själ här i tråden som kan bistå med länk.

Också - jag är HELT enig med dig (och flera andra i tråden) om att "analyserandet" tar över för mycket. Jag tror också på mer lättsamhet och att faktiskt ta saker lite som det kommer.

Att bryta ned varenda samtalsämne i småbitar och analysera saker som inte ens skett ännu, t.ex. "Hur skulle du reagera i en sådan här situation?" känns kontraproduktivt.

Klart att man ska prata med varandra, men ALLT behöver inte vara känslor, känslor, känslor 24/7.
Citera
2026-05-09, 08:43
Medlem
Daniel Norbergs reel var huvudet på spiken 😂

Ja, detta med att prata och prata… ja, dom är i en konstig situation och dom måste lära känna varandra men vad har hänt med ”var den bästa versionen av dig själv”? Kan man inte ens skippa prat om stora glassar när man är i stadiet där man ska göra bästa möjliga intryck så är det riktigt illa.
Och om man vet med sig att man reagerar på skumma/dåliga sätt i vissa situationer kan man inte vara vuxen och insiktsfull nog att HÅLLA TILLBAKA den reaktionen? Jag fattar inte detta med att vara sig själv hela tiden.
Citera
2026-05-09, 09:23
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Nu ska vi se vad fröken tar fram:
https://www.instagram.com/reel/DYFLW7ktJPE/
Citera
2026-05-09, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Nu ska vi se vad fröken tar fram:
https://www.instagram.com/reel/DYFLW7ktJPE/
spot on som vanligt. min favorit är den röda peruken, och avslutningen med glassen haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in