2026-05-08, 12:06
Medlem
GB var redan ett globalistiskt skitföretag som jag bojkottar så jag bryr mig inte och jag är heller inte förvånad att dom ska sälja en bögglass.

Folk borde sluta vara så fåniga. Låt företagen hålla på med sin äckliga bögdyrkan och så går ni er egen väg och handla glass som inte är bögglass. Enkelt. Ge dom ingen uppmärksamhet.
Citera
2026-05-08, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Threadkiller
Med samma logik är det ju ingen som tvingar dig att köpa Mein Kampf eller produkter med svastikor på ifall du går in på Nordfronts webbshop, det finns helt neutrala produkter också. Och på andra sidan av det politiska spektret säljer väl Antifa helt neutrala produkter som handskar och slangbellor vid sidan av sina hyllningar till våld, kaos och kommunistiska massmord.

Så, in och handla lite nu och strunta i vad de stöder i övrigt.

Skulle nog köpa en Hitlerglass om den lanserades, även om jag vanligtvis inte köper glass.
Mörk choklad där vid mustaschen och frillan, ordentlig vanilj i övrigt.
Citera
2026-05-08, 12:08
Medlem
Typiskt misstag företag gör att blanda in sig i något politiskt kontroversiellt. Kolla på Bud lite och annat...
Citera
2026-05-08, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsbannen
Det är väl ingen på flashback som köper annat än 88:an och Nogger ?

Jodå. Sitting Bull köps frekvent.
Citera
2026-05-08, 12:14
Medlem
.
Senast redigerad av T.S Garp 2026-05-08 kl. 12:29.
Citera
2026-05-08, 12:14
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
En arabisk tjej skulle också bojkottas, man får inte normalisera.

Jag skrev "arabisk" också! Budskapet är tydligt: invandrarmän ska få utnyttja vita kvinnor fritt, men vita män ska ge fan i kyska, beslöjade muslimska kvinnor. Ett företag med sådana värderingar, gynnar inte jag!
Citera
2026-05-08, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T.S Garp
GB Glace har ju 88:an som bekant så står ju 88 för Heil Hitler

Det är väl inte riktigt nog för en nazist som mig, måste vara mera Hitlerskt.
Citera
2026-05-08, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Jag har redan bojkottat all glass i många år. Vuxna män äter inte glass.
Helt efterblivet att ha så här sårbar maskulinitet att man inte kan äta en glass. Hur mår du?
Citera
2026-05-08, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mlon.eusk
Ah, den som ska tryckas ut med handen in i munnen fram och tillbaka och suga i sig saften ifrån, riktat till barn.

Sannolikt en design framtagen av böglobbyn.

Bara i din och andra homofobers sjuka fantasier.
Citera
2026-05-08, 12:30
Medlem
Zoologens avatar
Kunderna hotar med bojkott, jaha. Då är det väl bara att bojkotta då? Inte bara den här besynnerliga glassen utan hela GB:s utbud.

Personligen gillar jag Triumf mer, så mig gör det inget.

Men det är synd att det gick så med gamla hederliga Glace Bolaget. Fast det är väl uppköpt och kvaliteten är ett minne blott.
Citera
2026-05-08, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Inget jag kommer att beställa i kiosken med en lång kö bakom mig. Vill inte bli betraktad som smygbög.

Vilken glass är mest "hetero" eller t.o.m. "macho"? Finns nån med smak av vildsvin?
om du är såhär rädd för att bli betraktad som smygbög så kan de va så att du faktiskt är just smygbög, bara att du inte har insett det själv än. Testa ta en fet balle i analen och kom tillbaka sen.
Citera
2026-05-08, 12:37
Medlem
elbels avatar
Vem fan köper mumsbitar? man får ju minst 1-2 liter för samma pris
vad kostar den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem