2026-05-07, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Tror precis som dig, PW skriver tack för överraskningen till CB. Men detta är så uppgjort. Nu ska de synas och vissa företag hoppar på och bjuder dem. Win win.
Spekulationerna om separation försvinner tillfälligt. CB flyttar tillbaka till PWs hus. De reser mm.
Tror bara det är spel, allt för att timingen ska vara bra.
Exakt så!
Låter spekulationerna lägga sig lite och fortsätter sitt "fejkliv" med Bauer ett tag till. Låtsas som det regnar är hon faktiskt jävligt bra på. Undrar om hon betalar honom för att spela med? Han kanske är gigolo ? 😁🤪
Citera
2026-05-08, 06:52
Medlem
Allvarligt talat, hur i helvete kan Pernilla tillåta Bianca leka terapeut & lägga sig i deras relation. Värsta jag sett o hört på länge. Bianca som själv har grava relationsproblem. Fatta att Pernilla inte är kär, det blir bara obehagligt & där sitter CB & får sin efterlängtade uppmärksamhet. Nej, varför tvinga någon att vara ihop, absolut inget Bianca skall lägga sig i. Punkt
Citera
2026-05-08, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Allvarligt talat, hur i helvete kan Pernilla tillåta Bianca leka terapeut & lägga sig i deras relation. Värsta jag sett o hört på länge. Bianca som själv har grava relationsproblem. Fatta att Pernilla inte är kär, det blir bara obehagligt & där sitter CB & får sin efterlängtade uppmärksamhet. Nej, varför tvinga någon att vara ihop, absolut inget Bianca skall lägga sig i. Punkt
Bianca, om någon, borde ju veta hur Pernilla hanterar obekväma situationer.
Hon skrattar och skämtar bort det, precis som en annan hanterar sitt genom att gå undan, eller rent ut sagt bli förbannad.
Alla dessa beteenden är jobbiga på sina olika sätt, men vem är Bianca att tala om hur hon ska bete sig?
Hon förminskar ju sin mamma och är noll stöd för henne.

Pernilla kommer hem till Bianca i tron om en trevlig middag, medan Bianca planerar att manipulera och gadda ihop sig med Bauer med tv-kameror i högsta högg -mot Pernilla.

Jag hade upplevt det som ett svek av min dotter, och på det känt mig sjukt ensam och attackerad.

Pernilla har ett konstigt sätt att bete sig på, det håller jag med om.
Men som dotter så vet hon ju när hennes mamma är obekväm och borde undvika att utsätta henne för det.

Varför inte ta det privat och uppriktigt fråga Pernilla vad hon känner och visa sitt stöd?

Om Pernilla inte är kär och inte vet hur hon ska ta sig ur det, pga allt tryck och krav utifrån, så har hon ju verkligen problem.

Bianca ska stödja henne, bakom stängda dörrar och hjälpa henne att ta sig ur det.
Om hon nu vill verka smart och vara en hjälpande hand.

Herregud, jag hade också spelat med till slut och låtsats att ’nu är allt bra igen’, för att få ordning på attacken.

Bianca kände sig nöjd och smart och Bauer fick sitt stöd.
Men Pernilla då?

Jag tycker att det känns obekvämt att ta del av den där karusellen, det känns för privat där de vill glänsa över varandra, på Pernillas bekostnad.

De borde få hjälp med att fiska upp någon form av integritet igen och Bianca bör lära sig att respektera sin mor - det är faktiskt hennes mamma.

Det är inte alls konstigt att Pernilla flyr in i jobb och föredrar att umgås med sina kollegor, dessa verkar ju uppskatta henne.

Det skulle inte alls förvåna mig om Pernilla hade sina djupaste samtal med sina komikervänner och att hennes rätta jag får ett mer naturligt utrymme bland dem.

Visst, jag spekulerar och drar kanske slutsatser.

Men de hade kanske sluppit sådana här inlägg om de slutade sända så mycket gränsöverskridande skit.

Jag gillar både Pernilla och Bianca på olika sätt, helt klart.
Men det skaver en del.

Bauer har jag dock ytterst svårt för.
Citera
2026-05-08, 08:53
Medlem
Citat:
Som att ha en 3-åring som psykoterapeut.🥴🤪😵‍💫
Citera
2026-05-08, 09:40
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Exakt så!
Låter spekulationerna lägga sig lite och fortsätter sitt "fejkliv" med Bauer ett tag till. Låtsas som det regnar är hon faktiskt jävligt bra på. Undrar om hon betalar honom för att spela med? Han kanske är gigolo ? 😁🤪
Kan tillstött problem med äktenskapsförord så "Tysken" måste köpas ut,vilket gör att Pernilla behöver vinna tid.
Citera
2026-05-08, 09:51
Medlem
Citat:
Håller helt med fixar inte sina egna relationer. Men leker parteraput för Pernilla. Mycket spel för showen . Och alldeles för mycket Bianca i programmet.
Citera
2026-05-08, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buddy99
Kan tillstött problem med äktenskapsförord så "Tysken" måste köpas ut,vilket gör att Pernilla behöver vinna tid.

Christian behöver inte köpas ut. Pernilla sa efter bröllopet att de har vattentät äktenskapsförord som tänker alla eventuella orsaker till skilsmässa.

Huset de bor i och de två husen i Spanien är Pernillas enskilda egendom. Christian äger sina kläder samt en stol han ärvde från sin pappa
Citera
2026-05-08, 10:10
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Christian behöver inte köpas ut. Pernilla sa efter bröllopet att de har vattentät äktenskapsförord som tänker alla eventuella orsaker till skilsmässa.

Huset de bor i och de två husen i Spanien är Pernillas enskilda egendom. Christian äger sina kläder samt en stol han ärvde från sin pappa
Genomtänkt mao,men visst,.. kan tillkommit nya kontrakt som talar i Tyskens förmån.
Citera
2026-05-08, 12:26
Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av M.E.J.A
Håller helt med fixar inte sina egna relationer. Men leker parteraput för Pernilla. Mycket spel för showen . Och alldeles för mycket Bianca i programmet.
Citera
2026-05-08, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buddy99
Genomtänkt mao,men visst,.. kan tillkommit nya kontrakt som talar i Tyskens förmån.
Förmån är något man får från en arbetsgivare, t.ex. tjänstebil eller friskvård. Du menar "fördel".
Citera
2026-05-08, 12:40
Medlem
Jag håller fullständigt med dig! Blev ärligt talat förbannad. Sitt beteende till sin mamma är under all kritik! Det är skillnad mot hur Ps söner bemöter henne.
Citat:
Citera
2026-05-08, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Jag håller fullständigt med dig! Blev ärligt talat förbannad. Sitt beteende till sin mamma är under all kritik! Det är skillnad mot hur Ps söner bemöter henne.

Bianca är gränslös på alla sätt och vis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in