2026-05-07, 16:45
Medlem
Rakshasas avatar
Vem bryr sig? Förutom du då som är så jävla sugen på brudar som önskar en kille som är > 1.80. Är du dvärg, tough shit. Kanske ska kolla med tjejdvärgarna?
Citera
2026-05-07, 17:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rakshasa
Vem bryr sig? Förutom du då som är så jävla sugen på brudar som önskar en kille som är > 1.80. Är du dvärg, tough shit. Kanske ska kolla med tjejdvärgarna?
Tråden ligger stadigt på heta ämnen
Citera
2026-05-07, 20:44
Avslutad
Inga kvinnor vill ha korte, så ÄR det bara!
Citera
2026-05-08, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Grovt tillyxat. Det är kvinnor som gör det sexuella urvalet, men män bestämmer om det ska bli ett förhållande.
Ja, har skrivit det många gånger förr, närmast tjatat. Kvinnan är grindvakten till sex, allt annat är våldtäkt, medan mannen är grindvakt till förhållande i minst lika hög grad.

Det är hos kvinnan "klockan tickar", det leder till en rädsla, att välja fel. Men en rädsla är en känsla. Mardrömmar är inte mer sanna än visioner om något gott, handlingarna baserade på de tu skiljer sig dramatiskt.
Senast redigerad av Goobleyzook 2026-05-08 kl. 02:15. Anledning: Tryckfelsnisse
Citera
2026-05-08, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan8585
Din matematik stämmer inte. Det handlar inte om att vara singel eller i par. Det handlar om att knulla och ha dejter och ett urval att få träffa och umgås med på "mer än kompis" nivå.

Det finns många sexlösa förhållanden där killen är en cuck bara dessutom. Men framförallt så kanske man vill knulla eller bara umgås med en attraktiv tjej ibland även om man är singel ellerhur?

Det är inte så att varje tjej endast bara träffar en kille. Samma tjejer umgås med varje väldigt attraktiv kille. Faktum är ett en top 1% kille har hundratals tjejer som säger ja till dejt och eller knull närsomhelst på dejtingappar. På ett par månader hinner han utforska dussintals medan en stor andel män inte kan få en enda dejt.

Jag tillhör absolut inte dem som har problem själv men kan ändå bli irriterad på alla former av diskussioner där de underlägsna blir pissade på av sånna som dig utan logik.
Skillnad. Jag skriver om förhållanden, män o kvinnor som trivs och har kul tillsamans. Du vill bara knulla. Tro fan du blir utan!
Citera
2026-05-08, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Jag har de senaste året roat mig med tinder och noterat att kvinnor gärna listar längdkrav i sin profil. Oftast är det 180 eller 185 cm som anges. Någon gång har jag sett 175.

Fenomenet i sig är ju ingen nyhet, men det jag tänkte på är att det skrivs i profilen. Jag menar man kan väl helt enkelt swipa vänster på de män som är kortare än eller inte anger sin längd i profilen. Det får mig att dra slutsatsen att det rör sig om ren mobbing från dem. De njuter av att trycka ner män på alla sätt de kan. Jag har också sätt kvinnor skriva om kukstorlek i profilen, men det ser jag som mer uppenbart provokativt.

Skriver män tex; tjockisar och/eller singelnammor swipa vänster i sina profiler? Det är inget jag kan se själv när jag bara får upp kvinnor.
Och nej jag är personligen inte kort men jag tycker det är osmakligt. Ingen kan rå för sin längd.

Jag kan addera att jag tror många kvinnor har tinder rent av för att mobba och dissa män. Det är huvudsyftet med appen för dem. Oavsett om det är gällande längd eller bara allmänt.

Vet du vad?
Om kvinnor blev berövade sin möjlighet att dölja sig.
Då hade alla dåliga kvinnor skylt sig.
Citera
2026-05-08, 05:01
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Alltså i slutändan handlar det inte om dina muskler eller längd. Det handlar om din kompetens och emotionella stabilitet. Vakna pojkar
Citera
2026-05-08, 05:03
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Jag har de senaste året roat mig med tinder och noterat att kvinnor gärna listar längdkrav i sin profil. Oftast är det 180 eller 185 cm som anges. Någon gång har jag sett 175.

Fenomenet i sig är ju ingen nyhet, men det jag tänkte på är att det skrivs i profilen. Jag menar man kan väl helt enkelt swipa vänster på de män som är kortare än eller inte anger sin längd i profilen. Det får mig att dra slutsatsen att det rör sig om ren mobbing från dem. De njuter av att trycka ner män på alla sätt de kan. Jag har också sätt kvinnor skriva om kukstorlek i profilen, men det ser jag som mer uppenbart provokativt.

Skriver män tex; tjockisar och/eller singelnammor swipa vänster i sina profiler? Det är inget jag kan se själv när jag bara får upp kvinnor.
Och nej jag är personligen inte kort men jag tycker det är osmakligt. Ingen kan rå för sin längd.

Jag kan addera att jag tror många kvinnor har tinder rent av för att mobba och dissa män. Det är huvudsyftet med appen för dem. Oavsett om det är gällande längd eller bara allmänt.

Vem i hela friden bryr sig.
Tar du helt seriöst illa upp av att tjejer tycker du är för kort?
Och nej, att skriva sina preferenser helt rätt o slätt på en dejting-app är inte "mobbing".
Om något så är det väl kärringfasoner att hålla på och linda in budskap hela tiden om att folk inte kan "rå för" saker...

Är förbannat trött på vuxet folk som är lika känsliga som 6-åringar...
Senast redigerad av MrMario 2026-05-08 kl. 05:06.
Citera
2026-05-08, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Alltså i slutändan handlar det inte om dina muskler eller längd. Det handlar om din kompetens och emotionella stabilitet. Vakna pojkar

Fantom-ballen mao
Citera
2026-05-08, 11:40
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraSlinky
Inga kvinnor vill ha korte, så ÄR det bara!

Vad spelar det för roll om en man är 195 lång men en personlighet som en gris ?
Citera
2026-05-08, 11:47
Medlem
bomhulls avatar
Man får väl ändå förstå att tjejer vill att sin avkomma ska bli lång(större framgång i livet generellt) men visst löjligt när miss piggy har en lång kravlista
Citera
2026-05-08, 13:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Vad spelar det för roll om en man är 195 lång men en personlighet som en gris ?

Lång är alltid bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in