Citat:
Ursprungligen postat av
lawless19
Vi är verkligen i behov av centrar. Frondell passar väl bäst som ytter. Men i brist på annat.
Var ute på träningen idag i Catena inför Schweitzmatchen ikväll.
Viggo o Frondell körde extratek med Jörgen J..många tek.
Sen tränade Öhgren Viggo o Frondell avslut... Viggo styrde bra på deras skottpass upp i de 2 kryssen.
Annars såg Sasha B , Jacob L, Jack B, Andre P ut att va på G ...Många av de äldre lämnade träningen efter obligatoriska moment.
Finland spelar i Catena i kväll....Vilket ölområde samt barn-hoppborgar mm förbundet byggt upp med sina partners.