2026-04-12, 12:18
Medlem
Ja.. vi får se helt enkelt!

Tycker synd om Ronja, då hon lider av psykisk ohälsa. Vi får se hur detta påverkar henne :/

Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Jag undrar om hon kommer gå till lägenheten det datumet som angivits och hämta sina grejer, som hon uppmanats att göra. Isåfall kommer det bli ett jäkla liv där, stackars den där Per Frykholm (som hon inte ens tror existerar). Har för mig det var nästa vecka.
Citera
2026-04-12, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fulsomdu
Ja, bra fråga återigen. Ska människor som är gravt psykotiska som Patrick Aben få köra en bil?
Det är ju riktigt skrämmande.

Är det därför bilarna registreras på gammel fanskapet i familjen?
XFT477 Volvon är en rishög från 2006 med 14 tusen mil. Här är resten av deras bil armada registrerade på en person,
Volvo V50 1.8 2006
Nissan Juke 1.0 2023
Toyota Corolla 1.8 VVTi 2023
Såg precis missfostret Patrik kamouflage klädd i hans fula Volvo, får Rönninge mord vibbar av han.
Citera
2026-04-16, 21:05
Medlem
Bajsmannen 90-talet, Hultsfredsfestivalen.
Välte bajamajor, därefter simmade och kletade in sig i avföringen.
Citera
2026-04-17, 10:58
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Bajsmannen 90-talet, Hultsfredsfestivalen.
Välte bajamajor, därefter simmade och kletade in sig i avföringen.

Haha

(FB) Bajsmannen (festival-profilen som leker med bajs)
Citera
2026-04-23, 15:01
Medlem
MrB00ZEs avatar
Har nån tagit upp snubben i Uppsala som sitter o rakar sig på bussen? (Oftast 11:an eller 5:an). Dessutom finns en snubbe som i folkmun brukar kallas för "Uppsalas väktare". Han är känd för att göra karatekickar och slag på stan helt random. Har inte sett honom på 3 år dock
Citera
2026-04-23, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrB00ZE
Har nån tagit upp snubben i Uppsala som sitter o rakar sig på bussen? (Oftast 11:an eller 5:an). Dessutom finns en snubbe som i folkmun brukar kallas för "Uppsalas väktare". Han är känd för att göra karatekickar och slag på stan helt random. Har inte sett honom på 3 år dock

Rakapparat, hyvel eller rakkniv?
Citera
2026-04-28, 17:02
Medlem
Magictrixs avatar
[quote=Edbassmaster|91661799]
Citat:
Ursprungligen postat av Nle201
Vet någon vad som har hänt med jesustanten? har inte sett henne sedan covid eller lite efter.
[/QUOTE
Såg henne våren 2023 vid Odenplan stod och tiggde pengar i närheten av pendeltåget. Hade jag haft kontanter på mig hade hon fått en slant. Fick intryck av att hon inte kunde prata.
Menar du Maria med orgeln så dog hon för många år sedan. Men menar du hon med skylten att Jesus kommer snart? Ja, jag såg nog henne 2023 jag med. Men är inte inne runt centralen så ofta längre. Hon borde vara rätt gammal nu?
Annars är det inte så många original som rör sig i city längre. Snutarna kanske är på dem lite tuffare numera?
Citera
2026-05-06, 02:04
Medlem
Vet var du bor, haha, sjukt med tvättbjörnsbruden, trodde dock inte att det var en tatuering? Hon har frågat mig efter cigaretter fast jag sagt att jag inte röker varje gång
Citat:
Ursprungligen postat av jaghar45cmkuk
Vill inte outa var jag bor men det finns en del udda typer i stan, hehe! En man brukar se till inne i centrum ibland är en tjej i 30-årsåldern med en tatuering på näsan. Det är uppenbart att hon har en skruv lös, om man säger så. Ibland sätter hon upp håret i två buns (en på vardera sidan) och lägger på sig en massa mörk ögonskugga så att hon ser ut som en tvättbjörn. Det har även hänt att hon färgat håret i två olika färger. Jag växlade några ord med henne en gång då vi har en gemensam bekant och då sa hon att hon är en noshörning (hon körde tvättbjörnslooken just då).

Fanns en kvinnlig busschaufför för länge sen som förhoppningsvis både fick sparken och körkortet indraget. Trots att alla sittplatser var tagna och det var många resenärer som stod upp och fick trängas för att få plats så fortsatte hon släppa ombord folk. Hade oturen att åka med henne några gånger och det hände mer än en gång att det var så fullsmockat att jag tvingades stå framme vid vindrutan och göra mitt bästa för att hålla balansen. Visst att man kanske känner sig taskig som inte släpper på alla som väntar men samtidigt måste man ju som chaufför tänka på passagerarnas säkerhet också.

Minns även en äldre man med ölmage, skägg och långt, fett ovårdat hår som brukade gå omkring i slitna kläder. Vid jämförelse fick han alagarna att se välvårdade och städade ut. Gubben brukade skälla ut folk som gjorde minsta ljud ifrån sig ute, oavsett om man var högljudd eller inte. Har inte sett skymten av honom på många år nu så vet inte om han bor kvar. Vet dock att han var portad i flera butiker då han ofredade andra kunder.

Finns fler original men orkar inte berätta om alla just nu.
Citera
2026-05-06, 09:35
Avslutad
Jag vet inte riktigt om det är schysst att hänga ut folk, men M*lin som hela tiden dyker upp med sin trampcykel och japanska marinflaggan och prideflaggan och israelflaggan tillsammans med Bard och Flam påstår sig ha japanskt medborgarskap på X.

Ändå återfinns hon på ratsit där hon vid en koll har haft ett annat efternamn och dessutom saknar inkomst.

Det går alltså inte att vara svensk och bli japansk medborgare utan att ge upp det svenska medborgarskapet för någon som inte är halvblod.

Det går att förvärva dubbla medborgarskap i Japan t.ex. om det andra medborgarskapet är i ett land som har jus soli-lagar eller man har två från födseln.

Men även då är det en gråzon, folk som är politiskt aktiva i det andra landet får normalt en uppmaning att avsäga sig det japanska från inrikesministeriet.

Vidare påstår sig den här människan vara elitsoldat, ha jobbat på karolinska och diverse konstigheter.

Jättekonstigt allt. Vet migrationsmyndigheten om att en utländsk medborgare utan inkomst går runt på Stockholms gator och vevar med japanska marinflaggan? Hur ser uppehållstillståndet ut?

Kanske dags att skicka hem den här personen dit hon hör hemma, det är inte bra för bilden av Japan att veva den flaggan i alla sammanhang.

Brevid en prideflagga och Israels flagga blir det jätte jätte konstigt.

En typisk kompis till Bard.
Senast redigerad av ShakespeareHimself 2026-05-06 kl. 10:29.
Citera
2026-05-07, 15:55
Medlem
MrB00ZEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LezFear
Rakapparat, hyvel eller rakkniv?

Rakapparat, han sitter med en rakapparat och en liten spegel som han håller i handen på bussen. Hörs ofta över hela bussen
Citera
2026-05-12, 12:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrB00ZE
Rakapparat, han sitter med en rakapparat och en liten spegel som han håller i handen på bussen. Hörs ofta över hela bussen

Han har nog stor kuk.

Det åsido, man kan tillägga angående transan M*lin att det är inte tillåtet att byta kön i Japan om du har barn sen tidigare. Apropå konstigheter i den människans poster.

Man får lära sig leva som man. Det är ett bra land att vara man i. Man kan vara hur bögig som helst utan problem.

Däremot inte med flaggan. Då blir folk illa berörda.
Senast redigerad av VivaLaMusica 2026-05-12 kl. 12:52.
Citera
2026-05-21, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fulsomdu
Ja, bra fråga återigen. Ska människor som är gravt psykotiska som Patrick Aben få köra en bil?
Det är ju riktigt skrämmande.

Är det därför bilarna registreras på gammel fanskapet i familjen?
XFT477 Volvon är en rishög från 2006 med 14 tusen mil. Här är resten av deras bil armada registrerade på en person,
Volvo V50 1.8 2006
Nissan Juke 1.0 2023
Toyota Corolla 1.8 VVTi 2023
Psykfallet stalkern Patrik Abens bil, se upp!!
https://ibb.co/twLg0ybZ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in