Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-04-21, 19:34
  #1
Medlem
Pungs avatar
På varenda festival man åker får man alltid höra någon säga att "bajsmannen!" är där. Ofta lite historier om honom också som alltid går ut på något han gjort i någons tält, eller vid baja-majorna.

men, alltså. Finns han? Eller är det bara värsta skrönan?

(Hittade inget annat lämpligt forum att posta i)
Citera
2004-04-21, 20:25
  #2
Medlem
cbwhores avatar
En kompis pratade med en typ 35-årig långhårig punkare i Göteborg, för ett tag sen. När vi gick däifrån sa hon "Det där är för övrigt bajsmannen, om du inte visste det", så han verkar finnas.
Citera
2004-04-21, 20:41
  #3
Medlem
Tror nog att det va någon full kille som fick för sig att smeta in sig i bajs för ett bra tag sen och nu för tiden är det massa andra som sägar att dom är bajsmannen.
Citera
2004-04-21, 20:41
  #4
Medlem
joyces avatar
Bajsmannen, Krystmarodören och Ludenben finns på riktigt.
Citera
2004-04-21, 20:45
  #5
Medlem
http://www.susning.nu/Bajsmannen
Citera
2004-04-21, 20:45
  #6
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
Bajsmannen, Krystmarodören och Ludenben finns på riktigt.

Krystmarodören finns inte längre. Balkongstå'arn tog kål på honom för ett tag sen. Så nu vet du det.
Citera
2004-04-21, 21:31
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pung
På varenda festival man åker får man alltid höra någon säga att "bajsmannen!" är där. Ofta lite historier om honom också som alltid går ut på något han gjort i någons tält, eller vid baja-majorna.

men, alltså. Finns han? Eller är det bara värsta skrönan?

(Hittade inget annat lämpligt forum att posta i)

klart han finns. har ett foto på honom tom. han stod i kön till en onkel kånkel-konsert för ett 1 och ett halvt år sedan, men vakterna ville inte släppa in honom. tror han hade slängt bajs på bandet på spelningen i GBG dagen innan eller ngt.
Citera
2004-04-21, 21:46
  #8
Medlem
Jigglys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gg
klart han finns. har ett foto på honom tom. han stod i kön till en onkel kånkel-konsert för ett 1 och ett halvt år sedan, men vakterna ville inte släppa in honom. tror han hade slängt bajs på bandet på spelningen i GBG dagen innan eller ngt.

Ja det är ju bara att slänga upp bilden.. Vore grymt att se hur bajsmannen ser ut. På riktigt. Eller.
Citera
2004-04-21, 21:50
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiggly
Ja det är ju bara att slänga upp bilden.. Vore grymt att se hur bajsmannen ser ut. På riktigt. Eller.

har tyvärr inte bilden i digitalt format, ingen scanner för den delen heller.
Citera
2004-04-21, 21:54
  #10
Medlem
Bajsmannen brukar besöka arvikafestivalen också om jag inte har fel, tycker ni ska söka er dit och träffa bajsmannen och mig
Citera
2004-04-21, 21:59
  #11
Avstängd
Jag har hört att bajsmannen ska vara nån av de där två svagbegåvade tvillingarna som dyrkade Iron Maiden. Det gjorde en dokumentär om dem och senare var klipp från dokumentären med i en reklam för Trygg-Hansa.

De ska visst ha ett death-metal band som heter Nifelheim eller liknande.
Citera
2004-04-21, 22:18
  #12
Medlem
Goddess_Purgatorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Super8
Jag har hört att bajsmannen ska vara nån av de där två svagbegåvade tvillingarna som dyrkade Iron Maiden. Det gjorde en dokumentär om dem och senare var klipp från dokumentären med i en reklam för Trygg-Hansa.

De ska visst ha ett death-metal band som heter Nifelheim eller liknande.


Bajsmannen är inte Pelle eller Erik i Nifelheim.
Däremot så är de tre bekanta och Onkel (Bajsmannen) har för övrigt varit deras studiotekniker.

Vad gäller B-mannens utseende, så har jag bara träffat karln en gång på en klubb för ca fyra år sedan,
och då såg han mest ut som en tjacksmal Rob Zombie.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback