Flashback bygger pepparkakshus!
2004-04-21, 19:34
Medlem
Pungs avatar
P varenda festival man ker fr man alltid hra ngon sga att "bajsmannen!" r dr. Ofta lite historier om honom ocks som alltid gr ut p ngot han gjort i ngons tlt, eller vid baja-majorna.

men, allts. Finns han? Eller r det bara vrsta skrnan?

(Hittade inget annat lmpligt forum att posta i)
Citera
2004-04-21, 20:25
Medlem
cbwhores avatar
En kompis pratade med en typ 35-rig lnghrig punkare i Gteborg, fr ett tag sen. Nr vi gick difrn sa hon "Det dr r fr vrigt bajsmannen, om du inte visste det", s han verkar finnas.
Citera
2004-04-21, 20:41
Medlem
Tror nog att det va ngon full kille som fick fr sig att smeta in sig i bajs fr ett bra tag sen och nu fr tiden r det massa andra som sgar att dom r bajsmannen.
Citera
2004-04-21, 20:41
Medlem
joyces avatar
Bajsmannen, Krystmarodren och Ludenben finns p riktigt.
Citera
2004-04-21, 20:45
Medlem
http://www.susning.nu/Bajsmannen
Citera
2004-04-21, 20:45
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
Bajsmannen, Krystmarodren och Ludenben finns p riktigt.

Krystmarodren finns inte lngre. Balkongst'arn tog kl p honom fr ett tag sen. S nu vet du det.
Citera
2004-04-21, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pung
P varenda festival man ker fr man alltid hra ngon sga att "bajsmannen!" r dr. Ofta lite historier om honom ocks som alltid gr ut p ngot han gjort i ngons tlt, eller vid baja-majorna.

men, allts. Finns han? Eller r det bara vrsta skrnan?

(Hittade inget annat lmpligt forum att posta i)

klart han finns. har ett foto p honom tom. han stod i kn till en onkel knkel-konsert fr ett 1 och ett halvt r sedan, men vakterna ville inte slppa in honom. tror han hade slngt bajs p bandet p spelningen i GBG dagen innan eller ngt.
Citera
2004-04-21, 21:46
Medlem
Jigglys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gg
klart han finns. har ett foto p honom tom. han stod i kn till en onkel knkel-konsert fr ett 1 och ett halvt r sedan, men vakterna ville inte slppa in honom. tror han hade slngt bajs p bandet p spelningen i GBG dagen innan eller ngt.

Ja det r ju bara att slnga upp bilden.. Vore grymt att se hur bajsmannen ser ut. P riktigt. Eller.
Citera
2004-04-21, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiggly
Ja det r ju bara att slnga upp bilden.. Vore grymt att se hur bajsmannen ser ut. P riktigt. Eller.

har tyvrr inte bilden i digitalt format, ingen scanner fr den delen heller.
Citera
2004-04-21, 21:54
Medlem
Bajsmannen brukar beska arvikafestivalen ocks om jag inte har fel, tycker ni ska ska er dit och trffa bajsmannen och mig
Citera
2004-04-21, 21:59
Bannlyst
Jag har hrt att bajsmannen ska vara nn av de dr tv svagbegvade tvillingarna som dyrkade Iron Maiden. Det gjorde en dokumentr om dem och senare var klipp frn dokumentren med i en reklam fr Trygg-Hansa.

De ska visst ha ett death-metal band som heter Nifelheim eller liknande.
Citera
2004-04-21, 22:18
Medlem
Goddess_Purgatorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Super8
Jag har hrt att bajsmannen ska vara nn av de dr tv svagbegvade tvillingarna som dyrkade Iron Maiden. Det gjorde en dokumentr om dem och senare var klipp frn dokumentren med i en reklam fr Trygg-Hansa.

De ska visst ha ett death-metal band som heter Nifelheim eller liknande.

Bajsmannen r inte Pelle eller Erik i Nifelheim.
Dremot s r de tre bekanta och Onkel (Bajsmannen) har fr vrigt varit deras studiotekniker.

Vad gller B-mannens utseende, s har jag bara trffat karln en gng p en klubb fr ca fyra r sedan,
och d sg han mest ut som en tjacksmal Rob Zombie.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in