Vad för regler gäller här? Man får väl inte hänga ut folk? Jag skulle dock vilja diskutera en mupp som dök upp helt random i mitt Facebook-flöde. Han huserar i Karlstad och verkar stalka/trakassera några av honom utvalda människor genom att filma/fota dem och skriva om dem på Facebook. Känns som ett riktigt original med noll självinsikt. Han är typ som ett nättroll, fast IRL. Beter sig som en omogen fjortis men är inte många år från 60. Han har över tusen följare/vänner på FB. Jag är allmänt intresserad av bakgrunden till varför han beter sig som han gör och hur han har över tusen följare. Är han lokalt känd i Karlstad? Någon här som vet vem jag pratar om? Vill inte hänga ut med namn, men har man sett honom borde man veta vem det handlar om.
Det känns som att det inte finns original längre på samma sätt som det fanns förut. Jag kan flera av de original som mina föräldrar växte upp med, men ur min generation har det inte kommit några.
Det känns som att det inte finns original längre på samma sätt som det fanns förut. Jag kan flera av de original som mina föräldrar växte upp med, men ur min generation har det inte kommit några.
Äldre kvinna verkar hänga på odenplan Stockholm varje dag - alltid kjol/klänning
+70 - ser lite ovårdad ut - hon håller sig runt bussarna upplandsgatan odengatan
vet ej var hon bor - men åkte buss 53 framåt 18-19 mot centralen/henriksdal
vet ej var hon gick av - håller sig alltid för sig själv.
Äldre kvinna verkar hänga på odenplan Stockholm varje dag - alltid kjol/klänning
+70 - ser lite ovårdad ut - hon håller sig runt bussarna upplandsgatan odengatan
vet ej var hon bor - men åkte buss 53 framåt 18-19 mot centralen/henriksdal
vet ej var hon gick av - håller sig alltid för sig själv.