2026-09-25, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij
Fick upp personen du talar om - mycket material från olika bussresor och en galleria - för en dryg timme sedan också i flödet. What are the odds?

Nu har jag aldrig varit i Karlstad så jag har ingen aning om vem det är så kan tyvärr inte hjälpa dig mer där.
Exakt den personen. Han kanske blivit viral av någon anledning eftersom både du och jag fått upp honom där.
Citera
2026-09-26, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Vad för regler gäller här? Man får väl inte hänga ut folk? Jag skulle dock vilja diskutera en mupp som dök upp helt random i mitt Facebook-flöde. Han huserar i Karlstad och verkar stalka/trakassera några av honom utvalda människor genom att filma/fota dem och skriva om dem på Facebook. Känns som ett riktigt original med noll självinsikt. Han är typ som ett nättroll, fast IRL. Beter sig som en omogen fjortis men är inte många år från 60. Han har över tusen följare/vänner på FB. Jag är allmänt intresserad av bakgrunden till varför han beter sig som han gör och hur han har över tusen följare. Är han lokalt känd i Karlstad? Någon här som vet vem jag pratar om? Vill inte hänga ut med namn, men har man sett honom borde man veta vem det handlar om.
Länka 💯
Citera
2026-09-26, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grimsta89
Länka 💯
Jag vet inte om man får hänga ut personer med länkar, men kan skicka PM.

Edit: Gick inte skicka PM eftersom ditt konto var mindre än 30 dagar gammalt stod det.
Senast redigerad av Burninator 2026-09-26 kl. 09:05.
Citera
2026-09-27, 11:50
Medlem
SILVER-TIMOTHYs avatar
Det känns som att det inte finns original längre på samma sätt som det fanns förut. Jag kan flera av de original som mina föräldrar växte upp med, men ur min generation har det inte kommit några.
Citera
2026-09-27, 13:27
Medlem
Noetlovskijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SILVER-TIMOTHY
Det känns som att det inte finns original längre på samma sätt som det fanns förut. Jag kan flera av de original som mina föräldrar växte upp med, men ur min generation har det inte kommit några.

De sitter hemma framför Flashback numer.
Citera
2026-09-27, 13:51
Medlem
Äldre kvinna verkar hänga på odenplan Stockholm varje dag - alltid kjol/klänning
+70 - ser lite ovårdad ut - hon håller sig runt bussarna upplandsgatan odengatan
vet ej var hon bor - men åkte buss 53 framåt 18-19 mot centralen/henriksdal
vet ej var hon gick av - håller sig alltid för sig själv.
Citera
Igår, 21:58
Medlem
getmoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Äldre kvinna verkar hänga på odenplan Stockholm varje dag - alltid kjol/klänning
+70 - ser lite ovårdad ut - hon håller sig runt bussarna upplandsgatan odengatan
vet ej var hon bor - men åkte buss 53 framåt 18-19 mot centralen/henriksdal
vet ej var hon gick av - håller sig alltid för sig själv.
Vet ej om hon platsar i denna tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in