Citat:
Jag har inte sagt att han ljuger.
Vad jag skriver är:
1. att det finns en mängd sätt att begå försäkringsbedrägerier på, om man är lagd åt det hållet. Och att försäkringsbolagen utreder saker själva. Och att folk faktiskt åker dit för försäkringsbedrägerier och försök till försäkringsbedrägerier, vilket kan ge fängelse. Och att det är större risk om någon sätter försäkringsbedrägerier i system, att denna åker dit för det.
2. Jag skriver att även män kan anmäla våldtäkt falskt. För att få ut försäkringspengar.
3. Jag skriver även att det även vid ärlighet, är svårt att få ut försäkringspengar. Och jag skriver att vid faktisk brottsutsatthet så är 150 000 inte mycket pengar.
4. Och jag skriver att det kostar att ha försäkring tecknad.
Och jag frågar dig om han ens tar upp allt detta i sitt klipp. Eller om allt detta utelämnas.
Vad jag skriver är:
1. att det finns en mängd sätt att begå försäkringsbedrägerier på, om man är lagd åt det hållet. Och att försäkringsbolagen utreder saker själva. Och att folk faktiskt åker dit för försäkringsbedrägerier och försök till försäkringsbedrägerier, vilket kan ge fängelse. Och att det är större risk om någon sätter försäkringsbedrägerier i system, att denna åker dit för det.
2. Jag skriver att även män kan anmäla våldtäkt falskt. För att få ut försäkringspengar.
3. Jag skriver även att det även vid ärlighet, är svårt att få ut försäkringspengar. Och jag skriver att vid faktisk brottsutsatthet så är 150 000 inte mycket pengar.
4. Och jag skriver att det kostar att ha försäkring tecknad.
Och jag frågar dig om han ens tar upp allt detta i sitt klipp. Eller om allt detta utelämnas.
Alla har väl en hemförsäkring? Det är ju ofta ett krav att ha det till och med.
Även om man bara gör det en gång i sitt liv så är det väl illa nog? Och risken är inte så stor att åka fast för bedrägeri så länge man inte anmäler någon som var på en annan plats och har alibi samt eller går runt och snackar om det för en massa folk.
Med tanke på hur svårt det är att bevisa att en våldtäkt ägt rum om vi enbart har ord mot ord så är det givetvis lika svårt att bevisa att den inte ägt rum.
Det gäller bara att ha personen i samma rum ensam i några minuter för att det ej ska kunna bevisas att det ej skett något.