Citat:
Ursprungligen postat av
Jagge100
Jag undrar hur det känns att alla "överraskningar" och initiativ för ens partner är sponsrade samarbeten? Aldrig betala något ur egen ficka eller visa att "jag har ansträngt mig för dig, jag vill ge den här upplevelsen till dig.". Men jag antar att man kanske inte ens reflekterar över det när man lever i den världen. Man blir blasé helt enkelt. Hur gott är det med rysk kaviar om du äter det dagligen? Kanske skitgott, vad vet jag.
Jag tror nog hon får betala för sina dyra märkesväskor hon köper hela tiden

har svårt att se att de känner att de vill sponsra någon med ”eget” märke på Ullared, och som sålt sig till musfällor och luftrenare. Möjligen kanske dom erbjuder henne ett betalt samarbete om hon slutar nämna deras namn.
Problemet är ju att hon inte längre upplevs som trovärdig, - Åh vilken god middag jag åt igår måste ” tipsa” - Åh Teo ska ta studenten så måste ” tipsa” om den här sidan som sköter allt, Åh vilken bra verkstad måste ” tipsa” Ja så just därför är det inte längre så många som tror henne när hon nu går ut och säger - Åh det är så bra mellan mig och Bauer när det uttalandet kommer från en numera icke trovärdig källa. Vem vet Bauer kanske bara är ett betalt samarbete med Wahlgrens värld produktionen….en rekvisita för att skapa content …..