2026-04-20, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Kärringjävelns sms till gubbjäveln 2015. Det sista 2015-09-22 och 2015-10-14 sköts idioterna.
Guppjäveln skrev sällan/aldrig sms, kärringjäveln desto fler, med en massa hjärtan.
Dessa sms är från guppjävelns telefon, sända till honom av kärringjäveln.

<3
Inkorg Oläst 2015-08-27 12:16:27

Det finns tid för Dig också i mitt liv <3
Inkorg Oläst 2015-08-28 10:53:21

Det Du ger mig av din tid är värdefullt för mig. <3
Inkorg Oläst 2015-08-28 10:55:26

Ska vi va på Söndag?
Inkorg Oläst 2015-08-28 10:56:51

Jag måste ta tåget till stan 14, 20 och möta Mimmi. Lill o Gull är hemma. /Kram Helen
Inkorg Oläst 2015-08-28 12:07:23

Godnatt o sov så gott <3
Titta på fullmånen!
Inkorg Oläst 2015-08-28 20:17:26

Godmorgon
Vilket fint väder!
Hoppas du får en jättetrevlig dag :-)
/Kramis Helen <3
Inkorg Oläst 2015-08-29 06:45:12

<3
Inkorg Oläst 2015-09-01 08:24:09

Hej!
Tack för idag, läste om björnbärens alla nyttigheter när jag kom hem fast det hade du ju
redan berättat för mig om. Lill o Gull åt björnbär när de kom hem från skolan med mjölk och grädde och tyckte det var Mums. Mimmi kommer ikväll och då får hon också smaka. Saknar dig <3
Inkorg Oläst 2015-09-02 14:36:17

Det har varit en tung dag idag, en ledsen dag så som det kan vara ibland. Jag vill önska dig godnatt o sov så gott /Kramis Helen <3
Inkorg Oläst 2015-09- 04 20:35:48

Godatt o sov så gott o dröm sköna drömmar /Kramis Helen <3
Inkorg Oläst 2015-09-05 20:53:45

Jag längtar efter dig också <3
Inkorg Oläst 2015-09-06 17:03:19

Nattiskram från Helen <3
Inkorg Oläst 2015-09-06 20:26:07

Hej Karl Gustaf!
Jag är så trött och har så dåligt samvete för barnens skull och finner ingen annan utväg än att försöka gå til^+"
Inkorg Oläst 2015-09-11 12:54:00

Hej Karl Gustaf!
Jag är så trött och har så dåligt samvete för barnens skull och finner ingen annan utväg än att försöka gå tillbaka till Kenneth.
Klandra mig inte för jag är både feg och svag. Jag klarar inte mer nu.
Inkorg Oläst 2015-09-11 12:54:00

Har du skickat röstmedelande till mig?
Inkorg Oläst 2015-09-11 19:10:40

Din röst är som balsam för min själ. Den är mjuk, lugn och trygg.
Jag ska lyssna på den nu igen innan jag försöker sova.
Inkorg Oläst 2015-09-11 20:47:55

Karl Gustaf
Det vi har kan ingen någonsin ta ifrån oss. Även om vi inte ses är vi ändå alltid i förbindelse med varandra på något sätt, jag känner det och jag kan inte förklara det.
Det vi varit med om kan jag leva på resten av mitt liv. Du är en av de finaste människor jag mött i hela mitt liv /Helen <3
Inkorg Oläst 2015-09-14 19:54:51

Hej Karl Gustaf!
Kenneth har stoppat skilsmässan och vi klamrar oss fast vid vårt skepp som driver omkring utan något egentligt mål. Vi vet inte var vi är eller vart vi är på väg.
Tvillingarna är så glada för sin närvarande pappa. Mimmi tror inte att det kommer att funka och Nelli säger inget särskilt om saken. Jag är så vilsen men känner ändå någon slags trygghet även om jag tvivlar på allt ibland.
Jag ska kämpa för att klara skolan. Jag saknar Dig oerhört
Inkorg Oläst 2015-09-21 17:32:06

Tack för de fina goda äpplena. En nyttig födelsedagspresent som jag verkligen gillar :-)
Nattinatti önskar Helen <3
Inkorg Oläst 2015-09- 22 19:36:09

Det sista 2015-09-22 och 2015-10-14 sköts idioterna.
Men allt ska skyllas på gubbjäveln... eller?
Vem är det som jagar vem?
därefter säger helen till dråpargubben hon vill avbryta, vilket han inte är nöjd med, hon vittnar i rätten att han ringer flertal gg, vilket sönerna troligt fick vetskap om, alltså Helen bestämmer sig för att stanna i familjen vilket säkert hade lugnat ner det hela om inte gubbafan varit påstridig och ringt i mängd,,lämpligt slut på historien hade varit om kenneth åkt hem till gubbfan o gett han en jävla omgång,, o sedan styrt bort de vanartiga sönerna från händelserna,,
Citera
2026-04-20, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stizze1
Gubben ör ett arsle som uppvaktade en upptagen kvinna, som han i rätten sa sig älska, sen mördade han hennes söner, fin kärlek han ger!
Han försvarade sig själv, och han hade rätten på sin sida, koka lite mer, han lever livet medans odågorna är i helvetet
Citera
2026-04-20, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argamaggan1
Han försvarade sig själv, och han hade rätten på sin sida, koka lite mer, han lever livet medans odågorna är i helvetet
Rätten som en laglös gubbjäveln tar sig att mörda, rättväsendet sa han agerade på vis han inte hade rätt till,,tror inte kvinnan han älskade tyckte han gjorde rätt,,
Citera
2026-04-20, 01:21
Medlem
Citat:
Rätten som en laglös gubbjäveln tar sig att mörda, rättväsendet sa han agerade på vis han inte hade rätt till,,tror inte kvinnan han älskade tyckte han gjorde rätt,,
Det var ju inte mord, man ansåg att han agerade i nödvärn, är du korkad eller? Om man hade ansett att det var mord hade han fått livstid, men jaja hursomhelst inavelsbröderna är maskföda nu
Citera
2026-04-20, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argamaggan1
Oj vad du går igång

Citat:
Ja det var ju bara en tidsfråga innan bröderna hade mördat någon.
Som jag skrev tidigare...
Den äldre Fredrik, född 91-08, har 2 domar som jag har hittat. Han är dömd för misshandel flera gånger, försök till misshandel, olaga hot, bedrägeri, rån, narkotikabrott mm. För dom två sista fick han påföljd fängelse 3 månader. Han har fler än 15 avsnitt i belastningsregistret.

Simon den yngre, född 94-07, är dömd för misshandel, försök till rån mm. Han hade 5 avsnitt i belastningsregistret.
Fina karriärer dom hade och hade dom inte knarkat ihjäl sig så hade dom garanterat suttit inne många gånger och hade dom lyckats döda mannen hade det blivit livstid.

Inlägg från 2017-02-13 som säger en hel del...
Angående fönstret och gardinen så säger dråparen i rättegången: jag såg 2 farliga män utanför , den ene satt ned den andre stod på trappan, den ene hade grön jacka och en hade luva över huvudet! Sedan när han skjuter säger han: en stod till vänster så jag skjuter där o en till höger o då skjuter jag där! Så ditt snack om att han inte såg vad han gjorde är inget annat än lögn,, Vid larm samtalen nämner inte en enda gång vad han gjort, dvs skjutit 2 personer,,Han säger han polisen ska ta med någon som kan prata med inkräktarna! För de mår inte bra kanske??!!,,för övrigt läxar han upp polisen när de själva vill avgöra hurvida ta med hund eller inte,,han ger dem också rådet de skall komma med 2 bilar? Tala om självcentrerade gubbjävel,,
Citera
2026-04-20, 11:25
Medlem
Citat:
Ja det var ju bara en tidsfråga innan bröderna hade mördat någon.
Som jag skrev tidigare...
Den äldre Fredrik, född 91-08, har 2 domar som jag har hittat. Han är dömd för misshandel flera gånger, försök till misshandel, olaga hot, bedrägeri, rån, narkotikabrott mm. För dom två sista fick han påföljd fängelse 3 månader. Han har fler än 15 avsnitt i belastningsregistret.

Simon den yngre, född 94-07, är dömd för misshandel, försök till rån mm. Han hade 5 avsnitt i belastningsregistret.
Fina karriärer dom hade och hade dom inte knarkat ihjäl sig så hade dom garanterat suttit inne många gånger och hade dom lyckats döda mannen hade det blivit livstid.

Inlägg från 2017-02-13 som säger en hel del...
Fina karriärer de hade skriver du o sen spekulerar du om hur de skulle mörda o knarka ihjäl sig? O
Därför var det bra gubbjäveln avrättade dem?! O deras föräldrar mår nu bra säger du! För de slipper sina vanartiga barn! Helen kanske skickar sms o tackar gubbjäveln för avrättning ? Vad tror du ? Är det andra människor du tycker ska avrättas för vad du tror de kanske kommer utföra?
Senast redigerad av Stizze1 2026-04-20 kl. 11:41.
Citera
2026-04-22, 02:21
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Dråpargubben sköt sönerna till kvinnan han älskade, den ena med ett ryggskott, han ringde förvisso polisen, men sa inget om att han skjutit dem i larmsamtalet, han sa inget när polisen anlände han hade skjutit 2 personer, dessa var 21 samt 24 år gamla,
Tack för infon. Tragiskt! Finns det fup eller dokumentär om dråpargubben?
Citera
2026-04-22, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Tack för infon. Tragiskt! Finns det fup eller dokumentär om dråpargubben?
Fup finns ju, finns också fler poddar om dramat,,Jag undrar hur det slutade med åtalet mot honom avseende misshandel av barn? Han gav sig på en unge i mataffären,,
Citera
2026-05-05, 14:46
Medlem
Nån som har fungerande länk till Fup?
Citera
2026-05-05, 15:29
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memyselfandi2023
Nån som har fungerande länk till Fup?
https://fup.link/tr/helsingborgs/b-5717-15
Citera
2026-05-15, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
https://fup.link/tr/helsingborgs/b-5717-15
Herr Mördar Axell Beskrivs i förhör efter förhör som egen och knepig, Tror han är förmer, klampar in hos grannar och berättar att deras kvinnor och döttrar är vackra, Idioten skrämmer upp unga tjejer till häst så dem faller av hästen, Han läxar upp unga tjejer med att de inte får plocka bär på vägen upp till honom, Han bjuder med grannars kvinnor till sitt skärgårdshus och förklarar de kan inleda ett förhållande!? Ett vittne beskriver hur han uppför sig som han vore kung i byn,,Han står och blänger in till en grannens unga dotter genom fönstret till hennes rum,,

En granne beskriver Axell som en obehaglig och bufflig person, Samma vittne beskriver hur Axell trängde sig på när de flyttade in,,Och då kommenterade att hans fru var vacker och att de nog hade ett häftigt kärleksliv!?

Ja så går vittne efter vittne,,

Tillslut så uppvaktar denna totalslut jävla skit gubbe en förvirrad morsa till byns vanartigaste söner,,Och konfronterar dem ett flertal gg....Ingen är förvånad över att de besökte honom på natten,,,

Ingen är förvånad över vad den gråtmilde självcentrerade idiot gubben tog sig till då,,,
Citera
2026-05-17, 09:40
Medlem
Dråpar gubben har aldrig haft F-skatt, betyder det att hans rörelse vart svart ? Verkar varit ett riktigt orginal denna person,,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in