2026-05-05, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Där tror jag du har fel. Slutar köpa gör dom inte precis som knarkare inte slutar punda för det är olagligt att inneha narkotika. Men du har rätt i att många med sexmissbruk inte mår bra. Jag har själv mått dåligt så en tjej lurade mej på massa pengar. Däremot min erfarenhet utav professionella CAM tjejer är att dom tvärtom fått mej att må bra.

De flesta som köper är inte sexmissbrukare, och att ha sex eller onanera flera gånger varje dag är normalt.
Citera
2026-05-05, 16:34
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
De flesta som köper är inte sexmissbrukare, och att ha sex eller onanera flera gånger varje dag är normalt.
Min terapeut har sagt till mej att försöka sluta tänka så mycket på snygga tjejer. Han sa även ill mej jag skulle må mycket bättre om jag försökte göra nnat istället för att onanera. Han sa till mej att varje gång jag kännde sug efter titta på porr skulle jag träna istället typ cykla eller ta en lång promenad. Dom vill även jag ska börja med en ny medicin som kommit.
Citera
2026-05-05, 17:04
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Men du är en vuxen man, du kan inte sitta här och gråta för att du spenderar dina pengar om du inte har råd.

Jag kan inte skylla på Chanel butiken om jag köper väskor jag inte har råd med. Eller ska jag då säga att Chanel ska visa känslor för mig? eller de som driver butiken ge mig pengarna tillbaka?

Nej vi gör vårat jobb vi tänker inte på din ekonomi eftersom du är vuxen, om du inte är vuxen nog att välja vad du köper så omyndighetsförklarar du dig själv.

Vi är också människor och har känslor precis som alla andra. En del kunder står än närmre än andra så är det nog med alla jobb där man har kundrelationer.
jag grät inte. Och jag hade råd men jag sade att det finns många som inte har råd som mår dåligt när dom spenderat sina pengar. Jag försöker för mina barn tillsammans med terapeuten som jag börjat känna förtroende att tillfriskna för mina barns skull. Och jag tyckte inte om terapeuten i början men ju mer jag gick hos han började jag känna förtroende för han.
Citera
2026-05-05, 17:14
Medlem
Citat:
Min terapeut har sagt till mej att försöka sluta tänka så mycket på snygga tjejer. Han sa även ill mej jag skulle må mycket bättre om jag försökte göra nnat istället för att onanera. Han sa till mej att varje gång jag kännde sug efter titta på porr skulle jag träna istället typ cykla eller ta en lång promenad. Dom vill även jag ska börja med en ny medicin som kommit.

Ja önskar dig all lycka vill man sluta så gör man det, mediciner skulle jag personligen inte rekommendera. De flesta som köper är inte så beroende som du verkar vara.
Citera
2026-05-05, 17:18
Medlem
Citat:
jag grät inte. Och jag hade råd men jag sade att det finns många som inte har råd som mår dåligt när dom spenderat sina pengar. Jag försöker för mina barn tillsammans med terapeuten som jag börjat känna förtroende att tillfriskna för mina barns skull. Och jag tyckte inte om terapeuten i början men ju mer jag gick hos han började jag känna förtroende för han.

Vilka är många som inte har råd? Knappast män utan pengar som köper av oss. Och om du inte har råd med snygga tjejer så kan du inte ha detta som nöje. Alla har inte heller råd att gå på fina restauranger.

Att vara sexmissbrukare och att betala online är inte samma sak.

Med tanke på dina problem hoppas jag att du kan sluta betala för tjejer online.
Citera
2026-05-06, 17:40
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Fast det är inte ett normalt beteende utifrån samhällets normer att köpa sexuella tjänster/handlingar online och IRL eftersom det är bara runt 10 procent av alla män som någon gång köpt sex.

Du lever i en villfarelse, du utgår hela tiden från ditt eget snäva perspektiv som säljare. Du kommer kanske i kontakt med några hundratal män varje år, det är en piss i Nilen ☺️
Citera
2026-05-06, 17:45
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Vilka är många som inte har råd? Knappast män utan pengar som köper av oss. Och om du inte har råd med snygga tjejer så kan du inte ha detta som nöje. Alla har inte heller råd att gå på fina restauranger.

Det är inte förbjudet att gå på fina restauranger men det är väldigt förbjudet att köpa prostituerade. Håll dig till ämnet.

Citat:
Att vara sexmissbrukare och att betala online är inte samma sak.

Med tanke på dina problem hoppas jag att du kan sluta betala för tjejer online.

Ditt inlägg är riktat till en annan skribent som köper sexuella handlingar/tjänster online och verkar ha stora problem men här kan man också efterlysa ett ansvar från säljarna som inte verkar bry sig om att deras kunder bryter mot lagen.

Det är förbjudet att köpa sexuella tjänster på distans oavsett om köparen är sexmissbrukare eller en strökund.
Citera
2026-05-06, 17:49
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Terapeuten jag går hos sa till
Mej att många av dom här kvinnorna inte kan känna empati. Och dom bryr sej inte om att jag får dålig ekonomi han sade en del utav dom lider utav psykopati. Jag känner förtroende för terapeuten faktiskt. Han har fått mej att tänka till lite även om jag blir arg på han ibland.

Det är bra att du går i terapi men samtidigt så måste ju den nya sexköpslagen haft påverkan på dina sexköp online? Nu riskerar du inte bara böter utan även en prick i belastningsregistret.

Och de prostituerade som säljer tjänster online bryr sig ju självklart också bara om sig själva. Det enda de är intresserad av är att blåsa kunderna på så mycket pengar som möjligt.
Citera
2026-05-07, 00:16
Medlem
Brain Damages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Moralpredikan, amen
De enda som bryr sig om dina inlägg är du och den gråtmilde ruby. I en framtid kommer vi ha en normaliserad, mer europeisk, morallagstiftning. För mig är du en skitstövel som borde fråntas rösträtten på grund av bristande känsla för humanism, liberalism och en ofantlig övertro på dig som omnipotent.

Sådana som du är direkta döden för liberal demokrati.
Citera
2026-05-07, 01:13
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Där tror jag du har fel. Slutar köpa gör dom inte precis som knarkare inte slutar punda för det är olagligt att inneha narkotika.

Helt uppenbart så slutar många att köpa sex pga sexköpslagar eftersom Sverige har en mycket lägre andel sexköpare och betydligt mindre antal säljare än länder där sexköp är tillåtet.

Alltså fungerar sexköpslagen ☺️

Citat:
Men du har rätt i att många med sexmissbruk inte mår bra. Jag har själv mått dåligt så en tjej lurade mej på massa pengar. Däremot min erfarenhet utav professionella CAM tjejer är att dom tvärtom fått mej att må bra.

Du inbillar dig att du mår bra eftersom du får ditt behov av nätporr och köpesex online tillgodosett, tjejerna som säljer sexuella handlingar/tjänster bryr sig inte ett skit om hur du mår eller hur din ekonomi ser ut, allt som är viktigt i deras värld är att dra in så mycket pengar som möjligt.
Citera
2026-05-07, 01:19
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Damage
I en framtid kommer vi ha en normaliserad, mer europeisk, morallagstiftning.

Ja du kan sitta där på din kammare och fantisera och drömma men verkligheten är istället att lagstiftningen har skärpts.

Den nya sexköpslagen kommer säkert också inspirera andra länder att införa liknande lagstiftning.

Citat:
Ursprungligen postat av Brain Damage
För mig är du en skitstövel som borde fråntas rösträtten på grund av bristande känsla för humanism, liberalism och en ofantlig övertro på dig som omnipotent.

Nu glömmer du bort att en majoritet av Sveriges befolkning vill att det ska vara olagligt att köpa sex.

Samtidigt röstades den nya sexköpslagen igenom med bred majoritet i riksdagen förra året.

Alltså är det du som befinner dig i minoritet med dina avvikande åsikter.
Citera
2026-05-07, 01:39
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Din terapeut har rätt.
Du kommer att må bättre om du börjar träna istället för att fixera dig vid porr och sexköp.
Långpromenader i rask takt, helst i skogen om möjligt, sänker stresshormoner och ökar nivån av serotonin/måbra-hormonet.
Och du får pengar över till annat än sexköp.
Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in