2026-05-03, 02:08
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Därför Sverige kan inte döma en rumänsk CAM studio eftersom den omfattas inte utav svensk taliban lagstiftning. Jag vet att feminister är ointelligenta men detta måste väl ändå t.o.m.
En feminist begripa va? 🤣

Ditt tröttsamma tjat om feminister och talibaner (!) stämmer ju inte alls eftersom en majoritet av Sveriges befolkning vill att det ska vara olagligt att köpa sex.

Och när riksdagen röstade igenom den nya sexköpslagen förra året så var det med bred majoritet, våra riksdagsledamöter följde alltså bara folkviljan.

Men är det några som är riktigt korkade och ointelligenta så är väl det alla dessa patetiska sorgliga stackare som fortsätter att köpa sexuella handlingar/tjänster på distans trots att de vet om att de handlar fel.

Du borde kanske flytta till Rumänien om du har problem med svensk lagstiftning? 😂
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2026-05-03 kl. 02:10. Anledning: Tillägg
Citera
2026-05-03, 09:28
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Ditt tröttsamma tjat om feminister och talibaner (!) stämmer ju inte alls eftersom en majoritet av Sveriges befolkning vill att det ska vara olagligt att köpa sex.

Och när riksdagen röstade igenom den nya sexköpslagen förra året så var det med bred majoritet, våra riksdagsledamöter följde alltså bara folkviljan.

Men är det några som är riktigt korkade och ointelligenta så är väl det alla dessa patetiska sorgliga stackare som fortsätter att köpa sexuella handlingar/tjänster på distans trots att de vet om att de handlar fel.

Du borde kanske flytta till Rumänien om du har problem med svensk lagstiftning? 😂
Jag behöver inte flytta till Rumänien klarar mej bra här.
Citera
2026-05-03, 13:48
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Jag behöver inte flytta till Rumänien klarar mej bra här.

Problemet för alla sexköpare på distans är ju samtidigt att vi har fått en ny bra sexköpslag förra året, dvs Sverige är inte Rumänien.

Anser du att det är värt att riskera böter och en prick i belastningsregistret för så otroligt lite? Du vet inte heller om dessa "distansarbetande kvinnor" har en man (hallick) bakom sig?
Citera
2026-05-04, 09:31
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Problemet för alla sexköpare på distans är ju samtidigt att vi har fått en ny bra sexköpslag förra året, dvs Sverige är inte Rumänien.

Anser du att det är värt att riskera böter och en prick i belastningsregistret för så otroligt lite? Du vet inte heller om dessa "distansarbetande kvinnor" har en man (hallick) bakom sig?
Den första juli blev det förbjudet att köpa sexuella handlingar på distans. Trots det har polisen i Väst inte hanterat ett enda ärende om sexköp på distans de sex första månaderna efter förbudet. saxat från sveiges radio.
Citera
2026-05-04, 10:21
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:

Tröttsamt tjat? hahahaha och det ska komma från dej detta är stor humor. Papegojan har talat. Eller so men annan skribent kallar dej gräsklipparen. Sen saxade jag ju in från sverige radio i tidigare inlägget. Polisen hade alltså efter 6 månader inte hanterat ett enda fall av sexköp på distans. Snacka om verkningslös lag skapad utav 1 idiot och 3 rabiata feminister
Citera
2026-05-04, 14:12
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Sen saxade jag ju in från sverige radio i tidigare inlägget. Polisen hade alltså efter 6 månader inte hanterat ett enda fall av sexköp på distans.

Du förstår inte att den nya sexköpslagen har en förebyggande effekt, det finns också människor som välkomnar den nya sexköpslagen , det finns även de som som mår dåligt av att slösa bort sina pengar på i princip ingenting.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/magnus-koper-sexuella-tjanster-pa-onlyfans-/

https://www.bt.se/boras/johan-beskriver-onlyfans-som-ett-missbruk-har-lagt-25-000/

Du känns rätt svagbegåvad när du försöker intala dig själv att den nya lagen inte haft stor påverkan på sexhandeln på nätet.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/pP39bj/linda-skugge-lamnar-onlyfans-blir-pilatesinstruktor
Citera
2026-05-04, 14:14
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Den första juli blev det förbjudet att köpa sexuella handlingar på distans. Trots det har polisen i Väst inte hanterat ett enda ärende om sexköp på distans de sex första månaderna efter förbudet. saxat från sveiges radio.

Detta kan ju delvis bero på att många sexköpare helt enkelt har slutat köpa sexuella handlingar/tjänster på nätet.

Riskerna är betydande, böter och en prick i belastningsregistret vill nog de flesta köpare undvika.
Citera
2026-05-04, 15:50
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Du förstår inte att den nya sexköpslagen har en förebyggande effekt, det finns också människor som välkomnar den nya sexköpslagen , det finns även de som som mår dåligt av att slösa bort sina pengar på i princip ingenting.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/magnus-koper-sexuella-tjanster-pa-onlyfans-/

https://www.bt.se/boras/johan-beskriver-onlyfans-som-ett-missbruk-har-lagt-25-000/

Du känns rätt svagbegåvad när du försöker intala dig själv att den nya lagen inte haft stor påverkan på sexhandeln på nätet.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/pP39bj/linda-skugge-lamnar-onlyfans-blir-pilatesinstruktor
där håller jag med dej om att det finns folk som mår dåligt av att slösa bort sina pengar.
Citera
2026-05-04, 16:04
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
där håller jag med dej om att det finns folk som mår dåligt av att slösa bort sina pengar.

Det är därför den nya sexköpslagen är så viktig.

Köparna får vägledning bort från den destruktiva kostsamma värld som de digitala plattformarna erbjuder.
Citera
2026-05-04, 16:12
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Det är därför den nya sexköpslagen är så viktig.

Köparna får vägledning bort från den destruktiva kostsamma värld som de digitala plattformarna erbjuder.
Där tror jag du har fel. Slutar köpa gör dom inte precis som knarkare inte slutar punda för det är olagligt att inneha narkotika. Men du har rätt i att många med sexmissbruk inte mår bra. Jag har själv mått dåligt så en tjej lurade mej på massa pengar. Däremot min erfarenhet utav professionella CAM tjejer är att dom tvärtom fått mej att må bra.
Citera
2026-05-04, 16:34
Medlem
rudi1985s avatar
Terapeuten jag går hos sa till
Mej att många av dom här kvinnorna inte kan känna empati. Och dom bryr sej inte om att jag får dålig ekonomi han sade en del utav dom lider utav psykopati. Jag känner förtroende för terapeuten faktiskt. Han har fått mej att tänka till lite även om jag blir arg på han ibland.
Citera
2026-05-05, 13:33
Medlem
Citat:

Men du är en vuxen man, du kan inte sitta här och gråta för att du spenderar dina pengar om du inte har råd.

Jag kan inte skylla på Chanel butiken om jag köper väskor jag inte har råd med. Eller ska jag då säga att Chanel ska visa känslor för mig? eller de som driver butiken ge mig pengarna tillbaka?

Nej vi gör vårat jobb vi tänker inte på din ekonomi eftersom du är vuxen, om du inte är vuxen nog att välja vad du köper så omyndighetsförklarar du dig själv.

Vi är också människor och har känslor precis som alla andra. En del kunder står än närmre än andra så är det nog med alla jobb där man har kundrelationer.
Senast redigerad av Omduvaemin 2026-05-05 kl. 13:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in