Citat:
Ursprungligen postat av
Devalvera
Skulle vara intressant att höra ni som tidigare har röstat SD men inte tänker rösta på SD detta val.
Varför vill ni inte rösta SD detta val? Vilket parti kommer ni rösta på istället?
Jag börjar:
Jag vill inte rösta SD pga deras nära sammankoppling med sionismen som i praktiken är dålig för Sverige. Det är tack vare sionismens krig i Mellanöstern som vi har kaos i Europa. För mig är det därför självmål att rösta SD då jag inte vill ha kaos i Sverige.
Dessutom är jag irriterad på Åkesson att han har 93% frånvaro och aldrig haft ett riktigt jobb. Jag tycker han saknar karaktär.
Jag tror att jag istället kommer rösta på Örebropartiet, mest för jag tycker Allard är en behövande röst i svensk politik. Har inte riktigt bestämt mig. Tar tacksamt emot tips från er som oxå gör en resa från SD.
Så nu börjar alla dessa faketrådar där TS låtsas ha röstat på SD för att ge sken av att folk börjar rösta annat.
Varje år är det samma sak på Flashback. Trollkontona öser ut trådar för att skapa propaganda.
I verkligheten där vi andra bor har inte en enda man känner ens yttrat orden att rösta annat än SD.
Alla är nöjda då Tidö drivit igenom sjukt mycket av alla sina vallöften, kanske rekord för Svensk politik.
Vänsterextrema är fortfarande samhällets största fiende med sin Fascism, Kommunism och Nazism med hat mot alla Judar.
Tills vänsterextrema är utrotade kommer alla fortsätta rösta på SD.