2026-05-05, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Skulle vara intressant att höra ni som tidigare har röstat SD men inte tänker rösta på SD detta val.

Varför vill ni inte rösta SD detta val? Vilket parti kommer ni rösta på istället?

Jag börjar:

Jag vill inte rösta SD pga deras nära sammankoppling med sionismen som i praktiken är dålig för Sverige. Det är tack vare sionismens krig i Mellanöstern som vi har kaos i Europa. För mig är det därför självmål att rösta SD då jag inte vill ha kaos i Sverige.

Dessutom är jag irriterad på Åkesson att han har 93% frånvaro och aldrig haft ett riktigt jobb. Jag tycker han saknar karaktär.

Jag tror att jag istället kommer rösta på Örebropartiet, mest för jag tycker Allard är en behövande röst i svensk politik. Har inte riktigt bestämt mig. Tar tacksamt emot tips från er som oxå gör en resa från SD.

Alternativ för Sverige. Det bekymrar mig att Allard är marxist, eller han var det iaf, vid någon tidpunkt.
Citera
2026-05-05, 07:14
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Skulle vara intressant att höra ni som tidigare har röstat SD men inte tänker rösta på SD detta val.

Varför vill ni inte rösta SD detta val? Vilket parti kommer ni rösta på istället?

Jag börjar:

Jag vill inte rösta SD pga deras nära sammankoppling med sionismen som i praktiken är dålig för Sverige. Det är tack vare sionismens krig i Mellanöstern som vi har kaos i Europa. För mig är det därför självmål att rösta SD då jag inte vill ha kaos i Sverige.

Dessutom är jag irriterad på Åkesson att han har 93% frånvaro och aldrig haft ett riktigt jobb. Jag tycker han saknar karaktär.

Jag tror att jag istället kommer rösta på Örebropartiet, mest för jag tycker Allard är en behövande röst i svensk politik. Har inte riktigt bestämt mig. Tar tacksamt emot tips från er som oxå gör en resa från SD.

Taktikröstat på SD tidigare ett antal ggr för att styra upp migrationen men är inte SD utan högerman (partilös högerman). För att få till ett Tidö 2.0 måste vi ha L över spärren så därför kommer min röst med allra största sannolikhet att gå till L till hösten.
Citera
2026-05-05, 07:22
Moderator
rancors avatar
Kul påverkansoperation att försöka få SD-folk att t.ex. rösta AfS som är än totalt bortkastad röst då dom fick 0.26% till riksdagen förra valet. Mycket kan man säga om SD men för mig är det fortfarande det bästa alternativet trotts att det finns saker man inte håller med om.
Citera
2026-05-05, 07:23
Medlem
Citat:

Jag börjar:

Alltså hur kan man vara så korkade? Om oppositionen vinner så kommer en ny ström av fejk flyktingar. Sverige rakt ner i soptunnan. Det är mycket värre din gnällspik
Citera
2026-05-05, 07:53
Medlem
Har röstat på SD men numer skiter jag i att rösta alls.
De som styr denna värld är mäktig och deras påverkan sipprar igenom EU och ner till varje medlemsland utan något motstånd.
Har man förstått hur media, film, musik, bankväsende, religion, ekonomi, börsen, medicin, matproduktion, skolväsende, Läkarkåren, klimatmaffian, korruptionen och så vidare fungerar i symbios med satanistiska illuminati/Freemasons/Kabbal/Djävulsdyrkande så är en röst på SD rätt så vag.
Jag gräver i trädgården istället.
Citera
2026-05-05, 08:03
Medlem
kyrkstockens avatar
Det finns ju ett stort missnöje med SD här på forumet. Det går inte att komma runt.

Det skall bli intressant att se om det får genomslag i valet.
Citera
2026-05-05, 08:13
Medlem
Citat:

Jag börjar:

Så nu börjar alla dessa faketrådar där TS låtsas ha röstat på SD för att ge sken av att folk börjar rösta annat.

Varje år är det samma sak på Flashback. Trollkontona öser ut trådar för att skapa propaganda.

I verkligheten där vi andra bor har inte en enda man känner ens yttrat orden att rösta annat än SD.

Alla är nöjda då Tidö drivit igenom sjukt mycket av alla sina vallöften, kanske rekord för Svensk politik.

Vänsterextrema är fortfarande samhällets största fiende med sin Fascism, Kommunism och Nazism med hat mot alla Judar.

Tills vänsterextrema är utrotade kommer alla fortsätta rösta på SD.
Citera
2026-05-05, 08:28
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
Hur tänkte du där?

Att sista svensken tar flaggan med sig.
Citera
2026-05-05, 08:37
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Så nu börjar alla dessa faketrådar där TS låtsas ha röstat på SD för att ge sken av att folk börjar rösta annat.

Varje år är det samma sak på Flashback. Trollkontona öser ut trådar för att skapa propaganda.

I verkligheten där vi andra bor har inte en enda man känner ens yttrat orden att rösta annat än SD.

Alla är nöjda då Tidö drivit igenom sjukt mycket av alla sina vallöften, kanske rekord för Svensk politik.

Vänsterextrema är fortfarande samhällets största fiende med sin Fascism, Kommunism och Nazism med hat mot alla Judar.

Tills vänsterextrema är utrotade kommer alla fortsätta rösta på SD.

Sossarna kanske vill införa ett kvittningssystem även för vanliga medborgare, nu när det ser ut som det är helkört för Magdalena att få ihop en opposition?

Hennes kroppsspråk i Söndags visade det om inte annat.
Citera
2026-05-05, 09:01
Avslutad
Har röstat på sd i alla val, men aldrig mer. Man har länge hoppats på att det ska bli bättre, att det är enskilda förslag och enskilda personer. Men det har blivit totalt uppenbart senaste åren att sd är Israels parti i Sverige, att man skiter totalt i vanligt folk, man slaktar välfärden, man har ingen politik och försummar sjukvården, skolan med mera.
Citera
2026-05-05, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattmjuk
Har röstat på sd i alla val, men aldrig mer. Man har länge hoppats på att det ska bli bättre, att det är enskilda förslag och enskilda personer. Men det har blivit totalt uppenbart senaste åren att sd är Israels parti i Sverige, att man skiter totalt i vanligt folk, man slaktar välfärden, man har ingen politik och försummar sjukvården, skolan med mera.
Du inser väl att man kan läsa din historik här va? Du har aldrig i ditt liv röstat på SD så ljug inte.
Citera
2026-05-05, 09:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Du inser väl att man kan läsa din historik här va? Du har aldrig i ditt liv röstat på SD så ljug inte.

Säger pojken som är ny i matchen och inte fattar mycket. Det är snarare ett stort problem med alla högerdårar och ungdomar som kommit till sd på senare år och tagit över partiet och förstört det totalt. Dessa sitter idag och skryter hur bra sd är för förmögna människor. Snorungar lurade av sig själva om sin förträfflighet som lär komma ikapp i verkligheten med tiden som för alla andra. Dessa har ingenting med sds grund att göra, ni fanns inte i sd 2010 ens.

Hört talas om enorm besvikelse? Med rätta för det är ju precis som jag säger att det är. Sd har försummat alla viktiga områden i politiken till förmån för repression, sd har slaktat välfärden och gjort utsatta svenskars liv betydligt sämre och svårare utan någon som helst väg till ett bättre liv.
Senast redigerad av Kattmjuk 2026-05-05 kl. 09:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in