Citat:
Ursprungligen postat av
Devalvera
Skulle vara intressant att höra ni som tidigare har röstat SD men inte tänker rösta på SD detta val.
Varför vill ni inte rösta SD detta val? Vilket parti kommer ni rösta på istället?
Jag börjar:
Jag vill inte rösta SD pga deras nära sammankoppling med sionismen som i praktiken är dålig för Sverige. Det är tack vare sionismens krig i Mellanöstern som vi har kaos i Europa. För mig är det därför självmål att rösta SD då jag inte vill ha kaos i Sverige.
Dessutom är jag irriterad på Åkesson att han har 93% frånvaro och aldrig haft ett riktigt jobb. Jag tycker han saknar karaktär.
Jag tror att jag istället kommer rösta på Örebropartiet, mest för jag tycker Allard är en behövande röst i svensk politik. Har inte riktigt bestämt mig. Tar tacksamt emot tips från er som oxå gör en resa från SD.
Alla vi andra röstar på SD för vi vill minska inflödet av utlänningar, från gigantiska länder med hundratals miljoner innevånare, till den enda lilla land yta på jorden avsedd för svenskarna. Något SD har lyckats förhållandevis bra med, via Tidösamarbetet.
Dina tramsiga synpunkter har inget med att alla andra röstar på SD att göra, så släng du bort din röst på Örebro partiet.