2026-05-05, 06:18
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geiranger
Vilken guldgruva du är! Ska erkänna att jag var lite oroad över dig ett tag🫣

Som om Stefan Hallgren inte har nog att krishantera…

Vad gäller det här?

Jag måste bara påtala att jag inte gillar Jocke, många rykten om honom stämmer säkert.
Men nu i dagsläget när ett gäng väldigt skrikiga kritiker börjar gapa om honom så blir det nästan lite illuminati över Jocke, det börjar låta som en konspirationsteori utan gränser och han målas ut som jävulen själv, då vet man till slut inte vad som är sant och vad som är rena påhitt.

Det tycker jag är lite synd. Ungefär som SD för tio år sedan, målades upp som nazister och skinheads och så i TV såg de flesta SD-politiker helt normala ut och pratade som vanligt folk? Samma känsla nu med Jocke, det har motsatt effekt om kritiken överdrivs och bygger på teorier och insinuationer.
Citera
2026-05-05, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockfarmor
Vad gäller det här?

Jag måste bara påtala att jag inte gillar Jocke, många rykten om honom stämmer säkert.
Men nu i dagsläget när ett gäng väldigt skrikiga kritiker börjar gapa om honom så blir det nästan lite illuminati över Jocke, det börjar låta som en konspirationsteori utan gränser och han målas ut som jävulen själv, då vet man till slut inte vad som är sant och vad som är rena påhitt.

Det tycker jag är lite synd. Ungefär som SD för tio år sedan, målades upp som nazister och skinheads och så i TV såg de flesta SD-politiker helt normala ut och pratade som vanligt folk? Samma känsla nu med Jocke, det har motsatt effekt om kritiken överdrivs och bygger på teorier och insinuationer.

Vad har illuminati med Jockiboi att göra?
Citera
2026-05-05, 07:24
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Vad har illuminati med Jockiboi att göra?

Förhoppningsvis ingenting.
Jag syftade på att den eskalerande ryktesspridningen om Jocke kan ha motsatt effekt.
Ryktesspridningen frontas just nu av en extra skrikig skara människor som få lyssnar på.

Men med tanke på Jockes ögon så kanske han är en sån där reptiloid? Vem vet, vem vet
Senast redigerad av Rockfarmor 2026-05-05 kl. 07:26.
Citera
2026-05-05, 08:38
Medlem
Citat:
Jag syftade på att den eskalerande ryktesspridningen om Jocke kan ha motsatt effekt.
Ryktesspridningen frontas just nu av en extra skrikig skara människor som få lyssnar på.

Men med tanke på Jockes ögon så kanske han är en sån där reptiloid? Vem vet, vem vet

”Den eskalerande ryktesspridningen”??

Vad handlar detta om.
Citera
2026-05-05, 10:16
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Ni som är kvar i den beryktade gruppchatten
**UGGLORNA**

Det är den här chatten Jockeboi är manisk över just nu.

Rykten säger att det är inslagdproducenten på TV4's dotter M*ja den bitska lilla pirayan

Vad är UGGLORNA för chattgrupp?

Enligt den bild jag sett så ska någon M* varit utsatt för Jockebois Rökrunk när offret var i tonåren.

Låter som skvaller som kan få Jocke att hota ännu en gång om självmord. Sist vad jag hört var i hans pod när det handlade om SVT dokumentären Hatet.
Han är så patetisk och äcklig.
Citera
2026-05-05, 11:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Vad är UGGLORNA för chattgrupp?

Enligt den bild jag sett så ska någon M* varit utsatt för Jockebois Rökrunk när offret var i tonåren.

Låter som skvaller som kan få Jocke att hota ännu en gång om självmord. Sist vad jag hört var i hans pod när det handlade om SVT dokumentären Hatet.
Han är så patetisk och äcklig.

Hotade han med självmord pga dokumentären "Hatet"?
Citera
2026-05-05, 11:55
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Hotade han med självmord pga dokumentären "Hatet"?
Han sa innan dokumentären något liknande att SVT kanske får ett självmord på sina händer beroende på vad dokumentären skulle handla om. Och att det skulle vara så dålig PR för SVT och alla skulle hata dom.

Som den äkta psykopaten han är.
Direkt han är pressad med sanningen vem han är så ska det gråtas och hotas med självmord.

Anjo sa att de båda spelade in deras intervjuer med Bo-Göran. Varför har de då inte släppt detta som bevis för hur mycket SVT ljugit och fejkat svar.
Om nu SVT har klippt och klistrat i alla intervjuer
Citera
2026-05-05, 12:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:

En eskalerande ryktesspridning ... få människor lyssnar på..
Det kan inte eskalera så mycket med andra ord ...

Det är värre med avslöjandet av Jockibois lögner och falskspel - för det har ju nått ganska många kan man säga.
Citera
2026-05-05, 12:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Han sa innan dokumentären något liknande att SVT kanske får ett självmord på sina händer beroende på vad dokumentären skulle handla om. Och att det skulle vara så dålig PR för SVT och alla skulle hata dom.

Som den äkta psykopaten han är.
Direkt han är pressad med sanningen vem han är så ska det gråtas och hotas med självmord.

Anjo sa att de båda spelade in deras intervjuer med Bo-Göran. Varför har de då inte släppt detta som bevis för hur mycket SVT ljugit och fejkat svar.
Om nu SVT har klippt och klistrat i alla intervjuer
Som vanligt med Jockiboi alltså. Lovar runt och håller tunt, det enda han håller är offerkoftan. Den håller han hårt i.
Citera
2026-05-05, 12:18
Medlem
Corwoods avatar
Klassiskt manipulativt, narcissistiskt psycho-beteende att hota med självmord. Jävla loser.
Citera
2026-05-05, 13:41
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
En eskalerande ryktesspridning ... få människor lyssnar på..
Det kan inte eskalera så mycket med andra ord ...

Det är värre med avslöjandet av Jockibois lögner och falskspel - för det har ju nått ganska många kan man säga.

Ja vi får ju inte glömma när boi satt och grät och hotade med att hänga sig själv, väldigt detaljerat.

Ca 13.30 in i klippet
https://youtu.be/ti_f4XBY7GY
Citera
2026-05-05, 13:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Ja vi får ju inte glömma när boi satt och grät och hotade med att hänga sig själv, väldigt detaljerat.

Ca 13.30 in i klippet
https://youtu.be/ti_f4XBY7GY

Det är ju jäkligt synd att Ingemar Bergman är död för han kanske hade haft en plats för Jockiboi i någon av sina gråtproduktioner - obegripligt tjutande med teatergråt i oändligt långa sekvenser utan egentlig mening.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in