2026-05-05, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är ju jäkligt synd att Ingemar Bergman är död för han kanske hade haft en plats för Jockiboi i någon av sina gråtproduktioner - obegripligt tjutande med teatergråt i oändligt långa sekvenser utan egentlig mening.

Då hade han kanske fått en roll och tjänat ännu mer pengar än han redan gör 😊
Citera
2026-05-05, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockfarmor
Vad gäller det här?

Jag måste bara påtala att jag inte gillar Jocke, många rykten om honom stämmer säkert.
Men nu i dagsläget när ett gäng väldigt skrikiga kritiker börjar gapa om honom så blir det nästan lite illuminati över Jocke, det börjar låta som en konspirationsteori utan gränser och han målas ut som jävulen själv, då vet man till slut inte vad som är sant och vad som är rena påhitt.

Det tycker jag är lite synd. Ungefär som SD för tio år sedan, målades upp som nazister och skinheads och så i TV såg de flesta SD-politiker helt normala ut och pratade som vanligt folk? Samma känsla nu med Jocke, det har motsatt effekt om kritiken överdrivs och bygger på teorier och insinuationer.

Det är ju just det. De vill att han ska tystas, bli av med jobb och helst familj också. Det blir precis tvärtom så som du skriver. Han är ju överallt.
Citera
2026-05-05, 14:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Vi är helt överens om att han nog hade fått en roll. För större teatergråtare är nog svårt att finna.
Han kunde ha agerat gråtpelle i ett hörn i någon produktion.
Citera
2026-05-05, 15:01
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Ja vi får ju inte glömma när boi satt och grät och hotade med att hänga sig själv, väldigt detaljerat.

Ca 13.30 in i klippet
https://youtu.be/ti_f4XBY7GY

Han är en väldigt obehaglig psykopat.
Citera
2026-05-05, 15:22
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ja vi får ju inte glömma när boi satt och grät och hotade med att hänga sig själv, väldigt detaljerat.

Ca 13.30 in i klippet
Haha, vilken patetisk jävla sopa till människan. Han får 1 av 5 kalkoner för det skådespelet.

Han ser dessutom påtänd ut, kolla hur han spänner halsen, typiskt pundarbeteende.
Citera
2026-05-05, 15:30
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:

Micro var ironisk. Har du möjligtvis autism? Eller är den avskriven? Han kan inte ens fakea tårar.

2.35 i detta klipp! AS GARV HAHAH
https://youtu.be/u7ouNJoQARY?is=URVnwC20vOC7DvmZ
Senast redigerad av stefanmallgren 2026-05-05 kl. 15:40.
Citera
2026-05-05, 15:47
Medlem
Blandadajentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Jag börjar med att erkänna att jag är avundsjuk på jåckis pengar, så är det avklarat. Men hur i hela helvete gick det till? Han är ju uppenbarligen en obildad idiot som varken kan prata eller skriva normalt. Han ser ut som ett brännskadeoffer, har noll självinsikt, jag tänker då i första hand på "musiken" Han beter sig dessutom som ett barn då han får motgångar, sitter och lipar, skiter ner sig och anlitar "experter" som ska föra hans talan, som är marginellt skarpare än Han själv. Kan någon förklara?
Helt obegripligt att det blev så
Citera
2026-05-05, 16:04
Medlem
Citat:
Han skulle inte bli lyckligare eller härligare för det, oavsett hur mycket pengar han tjänar.

Visst, det finns säkert de som beundrar Joakim Lundells förmåga att skapa luftslott och reklamintäkter, men för majoriteten kommer han aldrig bli annat än högst medioker.

Ett varumärkes räckvidd är inte likvärdigt med förtroende och kvalitet. Sann respekt är oförenlig med framgång byggd på lögner, det går inte att komma ifrån.
Citera
2026-05-05, 16:24
Medlem
stefanmallgrens avatar
Skulle citera geiranger men de kom inte med..

Kan säga att de var långt ifrån så illa jocke själv skrivit i diverse trådar
Senast redigerad av stefanmallgren 2026-05-05 kl. 16:58.
Citera
2026-05-05, 18:17
Avstängd
Hur kommer det sig att Joakim placerades på Galaxen, ett HVB-hem särskilt för barn och ungdomar med ”omfattande funktionshinder och utagerande aggressiva beteenden”, 6-7 år efter placeringen i en annan familj när hans mamma ska ha varit frånvarande under hela tiden han bott på familjehem och hon var hela problemet?

Var det en händelse eller flera som kulminerade i att soc beslutade att han behövde omhändertas för att få vård och behandling i ett hem för tonåringar med omfattande funktionshinder och utagerande aggressiva beteenden?
Senast redigerad av Pallal 2026-05-05 kl. 18:38.
Citera
2026-05-05, 18:18
Medlem
Citat:

Ca 13.30 in i klippet
Herre. Gud. Det här var alltså bråket med Christofer innan boken släpptes.

Bl a vid 13.25 min så börjar han skratta. Och det nöjda leendet(!!)i den sista bilden vid 15.56.

Jag saknar ord för det förakt jag känner när jag ser det här vidriga, vidriga skådespelet.

Citat:
”På andra sidan står en människa helt utan känslor, det går inte att vinna mot en sådan människa”

Han beskriver ju som vanligt sig själv…
Citera
2026-05-05, 18:19
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Jadå, det är inte en hemlighet att det är britt som dricker pilsner. Ett tips till de som är PB:s vänner. Sluta att vara så korkade.

Någon som vet om Medviktarna fortfarande sitter och skrattar kring stämningen Jocke har gjort?

Ja de gör dom verkligen, skilleras sammanfattade jockes skämt till advokater och manager rätt bra
https://youtu.be/OOqoWXxAMlw
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in