2026-05-04, 22:13
Medlem
Bob-Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Det är jag. Och tack till dig och alla andra som kommit med olika synpunkter. Jag försöker sammanfatta:

1. På frågan i trådstarten har jag inte fått många svar. Någon skrev att det finns gamla tanter som gärna är med på sånt. Inget för oss.

2. Sedan var det några som reflekterade: Är detta ok mot din tjej? Det är en bra fråga.

3. Det bästa som hände var att en tjej som kanske är den jag letar av hörde av sig. Men jag vet inte om det kanske ett troll. Jag utforskar saken.

Du skriver att ni kan tänka er att resa utomlands, vad är då problemet?
Citera
2026-05-04, 22:16
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Nu fick jag ett mess från hon som jag kanske letat efter:

"Hej! Jag läste din tråd på Flashback. Jag är intresserad om den som ska in i anus inte har jättekuk. Kan ni betala 8.000? Jag är 22 år gammal, 164 lång, svensk, mörkblond, normalviktig, student, inga drogproblem, men behöver pengar. Kan skicka foton om är på samma våg."

Känns det rimligt?
Så du fick ett SMS, från nån som läste tråden? Det är alltså nån som vet vem du är IRL? För hur fick dom annars tag på ditt nummer bara genom att läsa den här tråden.
Citera
2026-05-04, 22:23
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Så du fick ett SMS, från nån som läste tråden? Det är alltså nån som vet vem du är IRL? För hur fick dom annars tag på ditt nummer bara genom att läsa den här tråden.
Nej, ett mess i meningen privat meddelande.

Hon gav mig en länk till en annan "chat-station" där hon gjorde sig trovärdig. Och jag gjorde samma för henne.
Citera
2026-05-04, 22:25
Avstängd
Citat:
För några år sen var jag ihop med en tjej som vi kan kalla Ada. Hon berättade att hon fantiserade om att bli dubbelmackad av mig och en annan kille. Snäll som jag är frågade jag min kompis (vi kan kalla honom Cesar) om han kunde ställa upp. Det gjorde han gärna. Det blev lyckat. Vi gjorde det flera gånger.

Idag är jag ihop med en tjej som vi kan kalla Beda. Cesar är ihop med en tjej som vi kan kalla Doris. Nyligen hade Ada och jag Cesar och Doris hemma på parmiddag. Cesar blev mycket förtjust i Beda och frågade mig efteråt om vi ville bjuda in honom till dubbelmacka. Det vill jag inte, i alla fall inte nu. Beda och jag har inte varit ihop så länge och jag känner att hon är lite för skör för sådant.

Men jag har funderat på om Cesar och jag kunde återuppleva dubbelmacka på ett annat sätt. Finns det horor som gör sådant? Gärna i Stockholm, men vi kan också resa.
Varför dubblar ni inte Doris? Vore det inte snyggt om Cesar återgäldar lite av gästfriheten? Det gäller att hålla liv i gammal vänskap.
Citera
2026-05-04, 22:31
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
Varför dubblar ni inte Doris? Vore det inte snyggt om Cesar återgäldar lite av gästfriheten? Det gäller att hålla liv i gammal vänskap.
Glad att du nämner Doris. Hon har hamnat lite offside här. Men tyvärr är nog både Beda och Doris ointresserade av detta slags perversiteter som Ada, Cesar och jag ser som kryddor i livet.
Citera
2026-05-04, 22:36
Moderator
BlueSwedes avatar
Skärpning nu! Håll er till trådens ämne!
Har raderat en drös ot-inlägg.
Mod
Citera
2026-05-04, 23:16
Medlem
Mohaves avatar
Kanske har vi nu hittat vår hora! Har facetimat med Felicia (som vi kallar henne) i en timme nu. Bra personkemi. Hon är 22, pluggar vid Stockholms universitet, horar för att slippa ta studielån. Hon sa att hon inte testat dubbelmacka, men kan göra det om kuken som ska in i röven inte är jättestor. Hon vill ha 8.000 kr. Snackade med Cesar. Vi kan pytsa in 4.000 var.
Citera
2026-05-04, 23:34
Avstängd
Citat:
Alltså, Ada var inte med på parmiddagen. Det var Beda och jag som var det ena paret; Cesar och Doris som var det andra.

Cesar och jag dubbelmackat Ada. Men hon har genomgått en transformation. Hon är nu ihop med en kille som vi kan kalla Erik; de är föräldrar till en ettårig flicka, bor radhus och lever ett lugnt familjeliv. Erik känner till mig och hatar mig. Han ser mig som dekadent och fördärvlig. Han har förbjudit Ada att ha kontakt med mig (fast hon har det ändå i smyg).

Så det vi funderar på att göra är en grej mellan mej, Cesar och en hora, låt oss kalla henne Felicia.

Ada messade nyss: "Go guys! Sorry att jag inte kan va me. Smiley"

Vet inte om detta gjorde saken tydligare?

Vill du inte dubbelmacka Doris då? Eller är Cesar så pass dominant att du inte får ha någon åsikt om det?
Citera
2026-05-04, 23:41
Medlem
Berhets avatar
Jag tycker det också är konstigt att Doris inte ens har fått frågan. En chans liksom.
Citera
2026-05-04, 23:43
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berhet
Jag tycker det också är konstigt att Doris inte ens har fått frågan. En chans liksom.

Citat:
Ursprungligen postat av xowodim
Vill du inte dubbelmacka Doris då? Eller är Cesar så pass dominant att du inte får ha någon åsikt om det?
Doris är så söt och oskuldsfull att hon skulle bli helt förskräckt om hon läste det vi diskuterar här.

Denna tråd har blivit rolig med olika sidospår, men låt oss hålla oss till frågan i trådstarten, annars kommer någon nitisk moderator att stänga tråden. Jag repeterar frågan:

Var hittar jag en hora i Stockholm som är med på dubbelmacka?
Senast redigerad av Mohave 2026-05-04 kl. 23:51.
Citera
2026-05-04, 23:52
Medlem
Fantens avatar
Kan ni inte bara dra till Tyskland eller Danmark?
Citera
2026-05-05, 11:05
Medlem
Beehappy ställer upp på dubbelmacka om du klarar av hennes screening.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in