Citat:
Ursprungligen postat av
Ond.hicka
Är inte Doris på för en omgång då? Annars kanske ni får acceptera att ni får älska varandra och hylla varandras styrka genom syster Ann Ahl.
Beda och Doris (som är kompisar) är ordentliga tjejer, ointresserade av sånt som vi skriver om här. Men Ada verkar sugen. Dock försöker hon nu vara duktig flicka med Erik. Så då känns det fel att locka henne tillbaka i dekadensen.
Det är därför Cesar och jag söker vår Felicia.
Finns det en Felicia bland Stockholms horor? Var hittar vi henne?
Någon skrev om gamla tanter. Det vill vi inte ha.