2026-05-05, 11:22
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doublejoker
Beehappy ställer upp på dubbelmacka om du klarar av hennes screening.
Vem är Beehappy?

Jag gör helst sånt här med kompisar som jag litar på.
Citera
2026-05-05, 11:43
Medlem
Mohaves avatar
Gina hörde av sig "Jag ställer upp!" Hon är dock stolpögd och lätt efterbliven. Jag pejlade med Cesar. Det känns inte ok. Vi tackar nej till Gina.
Citera
2026-05-05, 12:21
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Gina hörde av sig "Jag ställer upp!" Hon är dock stolpögd och lätt efterbliven. Jag pejlade med Cesar. Det känns inte ok. Vi tackar nej till Gina.
Det bästa vore ju att inkludera din flickvän som du påstår att du älskar så mycket.
Citera
2026-05-05, 12:47
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Det bästa vore ju att inkludera din flickvän som du påstår att du älskar så mycket.
Det skulle jag gärna göra. Men hon är för söt och snäll för såna här tokigheter.
Citera
2026-05-05, 13:02
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Det skulle jag gärna göra. Men hon är för söt och snäll för såna här tokigheter.
Om jag får moral predika lite så säger du emot dig själv här. Hon är för söt å snäll säger du men du kan gå så långt att göra det bakom ryggen på henne? Sen när du har haft din dubbelmacka så kommer du inte berätta nåt för henne? Hon kommer vara naiv å tro att du är henne trogen?

Eller har du varit så rak å ärlig med henne å lyft att du vill göra detta som du då gjorde med ett ex men att hon inte får medverka pga att hon är så snäll, söt å oskuldsfull?

För att vara Ontop. Så finns väl alla möjliga appar å sidor för att hitta det du söker?
Citera
2026-05-05, 13:34
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Om jag får moral predika lite så säger du emot dig själv här. Hon är för söt å snäll säger du men du kan gå så långt att göra det bakom ryggen på henne? Sen när du har haft din dubbelmacka så kommer du inte berätta nåt för henne? Hon kommer vara naiv å tro att du är henne trogen?

Eller har du varit så rak å ärlig med henne å lyft att du vill göra detta som du då gjorde med ett ex men att hon inte får medverka pga att hon är så snäll, söt å oskuldsfull?

För att vara Ontop. Så finns väl alla möjliga appar å sidor för att hitta det du söker?
Tack! Du pinpointar problematiken perfekt.
Citera
2026-05-05, 13:36
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Tack! Du pinpointar problematiken perfekt.
Varsågod. Tack själv för att du inte blev kränkt 🤗
Citera
2026-05-05, 13:52
Medlem
Citat:
Vem är Beehappy?

Jag gör helst sånt här med kompisar som jag litar på.

Beehappy är glädjekvinna som hittas på rosa sidan. Ta kontakt med henne för mer info. Obs hon är rätt så kräsen och man måste bli accepterad för att få till träff.
Citera
2026-05-08, 09:57
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaa92
Det är ju vad du tror? Det kan du väl inte vara säker på innan du frågat henne. Blyga / försiktiga tjejer sägs ju vara de som har mest fantasier.

Älskar man någon går man inte bakom ryggen på den.
Jag funderar mycket på just de frågor du ställer. Tills vidare gör jag ingenting, utan avvaktar. Vid rätt tillfälle tar jag kanske upp ämnet med min underbara tjej. Men frågan känns svår att formulera. Tror risken är stor att hon bara skulle börja gråta och sen slå mig i huvudet med närmaste stekpanna.
Citera
2026-05-08, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doublejoker
Om man ska vara otrogen så hoppas jag att man använder kondom.

Citat:
Jag funderar mycket på just de frågor du ställer. Tills vidare gör jag ingenting, utan avvaktar. Vid rätt tillfälle tar jag kanske upp ämnet med min underbara tjej. Men frågan känns svår att formulera. Tror risken är stor att hon bara skulle börja gråta och sen slå mig i huvudet med närmaste stekpanna.

Det svåraste för par är att berätta om sina mörkaste eller mest kinky böjelser då man är rädd att bli dömd, så pass att rekationen kanske tar slut.
Citera
2026-05-08, 13:41
Medlem
Fantens avatar
Vad vi har här klasen, är ett skolboksexempel på det som kallas Madonna&Hora-komplex.
Citera
2026-05-11, 14:15
Medlem
Citat:

Nu blev jag förvirrad. Är Gina en annan tjej än den första?

Annars borde väl sökandet ske bland de tjejer som gillar analt. Och då menar jag inte tjejer som "gör analt", utan som faktiskt gillar det och njuter av det. Kanske Kittycat08 på RS?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in