2026-05-04, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Intressant! Du har förstås en vetenskaplig källa till den statistiken?

Håller med till 100 % om detta! Vilken utbildning har du själv gått, där alla är så straighta?

Inget illa om flator, men hur ska de kunna bli med barn liksom?

Behövs ingen källa. Gå in på ett valfri universitet så ska du se vart dessa flator och bögar vanligtvis flockas runt.
Flator kan fortfarande bli med barn, vem sade annat? Givetvis är det förödandet för barnet men det är en annan diskussion...
Citera
2026-05-04, 21:16
Medlem
Sex 2 gg/mån vid lunchtid.... Säkert ska det vara helt kolsvart.
Det bränner man av efter att ha vaknat på morgonen som nykär...

Stackars den man som kommer att bli tillsammans med henne... Någon asexuel jävel typ som orkar lyssna på hennes prat om känslor.
Citera
2026-05-04, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Sex 2 gg/mån vid lunchtid.... Säkert ska det vara helt kolsvart.
Det bränner man av efter att ha vaknat på morgonen som nykär...

Stackars den man som kommer att bli tillsammans med henne... Någon asexuel jävel typ som orkar lyssna på hennes prat om känslor.

Hon har sina katter.
Förstår henne dock om han går och pratar om oralsex i en vecka….. avtändande.

De måste väl inte älta och dra all byk. Ha lite kul!
Citera
2026-05-04, 21:33
Medlem
Måste säga att jag förstår varför vissa msk är och förblir ofrivilligt singel. Hur kan allt som är lätt bli så onödigt komplicerat och sönder- analyserat?

Aldrig någonsin skulle jag sätta krav för när, var, hur många ggr innan vi ens börjat vårt sexliv. Lusten....kära nån, döda inte lusten.

Eller låta min partner ist vara min psykolog, ist för min älskare. Hur sugen blir man att ligga med sin klient?

Nähä...så träffa ingen med Adhd, för de kommer aldrig kunna bli goda lyssnare. Redan bestämt och avgjort.

Det första man gör är att dela alla sina tankar, känslor och rädslor. Modigt, men hur spännande blir framtiden när man tjatar sönder varandra ist för att ha kul ihop och skippa att sönderanalysera alla issues.

Jag känner mig rätt säker på att ingen av dessa par är gifta fram till dags datum.
Citera
2026-05-04, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alplandskap
Kan ni tala ur skägget? Åtminstone länka till hennes tråd? Jag orkar inte detektiva själv. Tack på förhand!

/Alplandskap

Den här tråden handlar om GVFÖ, inte ex till deltagare i programmet. Är du nyfiken är det jättelätt att kolla vem det handlar om, genom att följa vägen jag gick - Mrkoll för tidigare efternamn, Facebook och kolla vilka med hans tidigare efternamn som gillat Sebastians gamla bilder, där hittar du hans tidigare svärmor och kan söka dig vidare till exet.
Citera
2026-05-04, 22:32
Medlem
ABB87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
-LÄS INTE OM NI INTE SETT AVSNITTET ÄN-

Jag får sånt extremt obehag av att lyssna på Amandas och Sebastians samtal, var är de någonstans när de pratar? Uppe i någon teoretisk fantasivärld där man inte kan prata rakt och enkelt. Och där en strumpa blir ett världskrig, ALLT blir extremt stort i deras värld- ta bara incidenten med packningen. Hur kan det bli något så stort att det löper över flera dagar?
Sen är de väl paret jag har svårast att relatera till, klädstil (gubbkläder på båda) musiksmak (Håkan 🤮 ) osv är sååå långt från mig att jag kanske förstår dem sämre.

Anna och John- Hon är så fin och mogen och han har väl till viss del rätt i att hon är över hans nivå. Han är så mycket i sina känslor HELA TIDEN.
Tycker dock de på många sätt är fina ihop och att det vore kul om de blev kära.
Experterna gjorde rätt som valde att skicka dem på något romantiskt, fattar inte varför de inte gör det oftare!

Sofie och Emilia verkar rätt synkade och trygga just nu och förtjusta i varandra. Men sen när de skiljs åt ser man något annat....Slås igen av hur galet det är att de parade ihop en lesbisk kvinna med någon som vad det visar sig egentligen aldrig har varit med någon kvinna!

Henrik och Jasmine är ju kära!! De har så himla kul och en blixtrande kemi. Deras största utmaningar är hans ADHD som verkar påverka hans förmåga att lyssna, hålla sig lugn etc, och hennes lite styrande sida- hon sitter och torkar bort frukosten ur hans skägg som en mamma 🙈

Satt också och störde mig på deras klädstil. Amanda hade sett mycket bättre ut om hon hade lite mer klädsam stil för hennes figur.
Citera
2026-05-04, 22:35
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindajkpg
Min upplevelse såhär långt:

Sofie & Emilia: Emilia vill bara bli kär, bli älskad och få bekräftelse men man märker i dagens avsnitt att Sofie inte verkar lika intresserad längre och när dom är på varsitt håll så är det något som händer hos Sofie som inte känns vara positivt för en varaktig relation.

Anna & John är så fina ihop och har väldigt roligt tillsammans men just nu saknas den riktiga kärleken mellan dom, känns som att John är ganska osäker i sig själv och att Amanda inte vill lova mer än hon kan hålla. Dom vore ett super fint par.

Amanda & Sebastian Dom når verkligen inte fram till varandra och är så olika på många plan. Sebastian vill vara involverad och finnas där o vill så mycket medans Amanda känns mer reserverad och kanske van att klara sig själv och lösa saker. Har svårt att se hur det ska hålla. Nu är inte sex allt i en relation men dom är så långt ifrån varandra där som det går, Amanda vill ha 2 gånger i månaden vid middagstid isch medans Sebbe vill ha 8-12 gånger.

Jasmine & Henrik Känns som att det kan bli väldigt bra, dom är öppna, pratar mycket och tar inte varandra för givet. Det är nog den mest hållbara matchen i GVFÖ2026
Så töntigt och självupptaget att be den andra fråga saker. Räcker väl att man umgås så lär man känna hur den andra är. Vad ska man fråga "vilken är din älsklingsfärg"," vad röstar du på?" Stör mig på sådant larv.
Citera
2026-05-04, 22:38
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Deras samtal är ju som en non stop pågående samtalsanalys, från båda håll, otroligt utmattande!
Och urtråkigt att lyssna på. Bottenavsnitt.
Citera
2026-05-04, 22:38
Avslutad
Kommer aldrig förstå hur folk pallar se på skit som detta.
Citera
2026-05-04, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Hon har sina katter.
Förstår henne dock om han går och pratar om oralsex i en vecka….. avtändande.

De måste väl inte älta och dra all byk. Ha lite kul!

vet inte men han kanske ville få henne kåt men han hade nog haft mer tur att vinna på triss...
Citera
2026-05-04, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormivattenglas
Kommer aldrig förstå hur folk pallar se på skit som detta.

Men du är inne o läser på en tråd som handlar om "sån skit"
Citera
2026-05-04, 22:53
Medlem
Sebastian vill äta på hennes stora goda smaskiga glass
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in