Citat:
Ursprungligen postat av
BushwickBill
Om du ens funderar i dom där banorna fattar du väl vad du borde göra? Det som, påstått iaf, är nöjda med frivillig barnlöshet är i 99% av fallen riktiga stolphjon som du inte vill ha samröre med.
Jag har satt min gräns vid 40, blir det inga barn innan dess så är planen att avsluta misären,
jag antar att det är det du syftar på att jag borde göra, skaffa barn eller ta mitt liv?
Jag trodde jag byggde ett liv med en kvinna som ville ha barn, men som sagt så blev det inget, nu känns åren vigda för att skaffa barn bortkastade, och ju äldre jag blir, desto mindre chans att jag "får möjligheten" att träffa någon som vill skaffa barn med mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bajjamannen87
Är du över 50? Upp till 55 är acceptabelt anser jag. Det är fortfarande väldigt gammalt och kanske taskigt mot barnen, men om din släkt generellt blir gamla är det inga problem. Cheers!
Nej, jag blir 38 i år, jag vet att många har fått barn senare i livet än så, jag träffade en gammal vän som är 39 och nyss har fått sitt andra barn, men det känns som att just
jag är för gammal för att någon kvinna med potential för att skaffa barn ens skulle kunna tänka sig att skaffa barn med mig, tyvärr.
Jag är väl ungefär en 2 av 10 på snygghetsskalan så det hjälper inte heller
Tack för dina uppmuntrande ord ändå!